Room , komt ook uit Nijmegenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:20 schreef Fortitudo het volgende:
vitesse speelt mijns inziens heel erg goed
wie is die keeper?
Dank uquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Eens, niets dan respect voor Vitesse vanavond
Zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Room , komt ook uit Nijmegen
Opvolger van Velthuizen( ook uit de eigen jeugd )
Waar kwam ineens dat enorme gejuich vandaan? Ik dacht al dat het 2-0 was bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
10 min. voor tijd en ze gaan weer zingen![]()
En weer op fakkeljacht
Feyenoordquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef koemleit het volgende:
al die joodjes die blij zijn dat feyenoord scoort.
Kom op zeg. Feyenoorders zouden ook blij zijn als ze in de positie van Ajax zouden zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef koemleit het volgende:
|quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
10 min. voor tijd en ze gaan weer zingen![]()
En weer op fakkeljacht
Slim vooruitdenken is alleen voor Ajacieden weggelegd, vandaar dat je dat niet begrijpt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef koemleit het volgende:
En zelfs dat mocht Feyenoord willen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Feyenoorders zouden ook blij zijn als ze in de positie van Ajax zouden zitten
Niet eens op reageren, je hebt ze er altijd tussen zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Feyenoorders zouden ook blij zijn als ze in de positie van Ajax zouden zitten
ik ben zelf ajacied, maar ik zou liever een gelijkspel zien...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef Robinhoo het volgende:
COME ON TWENTE, COME ON TWENTE
Waarom? Elk puntje minder voor Twente is beter voor ons...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik ben zelf ajacied, maar ik zou liever een gelijkspel zien...
Vergeet je IDkaart nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:27 schreef Rots het volgende:
Haha toch nog een overwinning voor AZ dan.
Wat een helden Feyenoord.![]()
Volgend seizoen kampioenen en nu ben ik de kroeg in.
Klap van de molen gekregen daarquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:27 schreef Espabilado het volgende:
Wou net zeggen, hoorde allang een fluitje en hij wees niet naar de middenstip..
Traag van begrip daar in Alkmaar![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:23 schreef Kremers het volgende:
Voor het eerst blij dat Feyenoord voor staat
quote:
komt wel goed, ajax wint de laatste 4 wedstrijden en dus ook van twente.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Elk puntje minder voor Twente is beter voor ons...
Wat dacht je van dat WIJ NOG AZ KUNNEN EVENAREN EN DUS VOORBIJ KUNNEN GAAN OP DOELSALDO???quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef denthemen het volgende:
AZ is nu toch nog steeds kampioen als Twente verliest?
Ja, dat doen ze altijdquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef Fortitudo het volgende:
WIE LUISTERT EN KIJKT ER OOK ROJADIRECTA SPAANS
DIE UITHAAL VAN GOLLLLLLLL WAS ECHT SICK
Ligt eraan wat Ajax doet, AZ heeft een beter doelsaldo, en Ajax moet dan 4 wedstrijden achter elkaar winnen, en flink wat doelpunten maken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
Is dat dus geen kampioensfeest dit weekend?
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef denthemen het volgende:
als ze tegen psv moeten gaan ze altijd benen wijdtquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef J.Herrer het volgende:
Lol
Waarom deden ze dat vorig seizoen niet in de 'kampioenswedstrijd'? kutwespen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |