Gewoon weer zegt 'iequote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, iedereen weet dat Ajax het beste team heeft en gewoon een off-year heeft, zie Milan en Real bijv ook dit jaar, volgend jaar gewoon weer kampioen!
Ajax heeft al 5 seizoenen op rij een off-year waardoor ze geen kampioen zijn geworden, wat een evenaring is van hun negatieve record van 44 jaar geleden.quote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, iedereen weet dat Ajax het beste team heeft en gewoon een off-year heeft, zie Milan en Real bijv ook dit jaar, volgend jaar gewoon weer kampioen!
Verthongen heeft in het verleden nogal slechte dingen over PSV gezegt.quote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef ganzenherder het volgende:
Heeft Verthongen hem nou ook zoiets geflikt of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ze op elke positie een betere speler hebben rondlopen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Verthongen heeft in het verleden nogal slechte dingen over PSV gezegt.
Zoals PSV flink willen afslachten
Haha, briljant ideequote:Op maandag 20 april 2009 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man Bijt Hond zonet: Drie PSV-supporters die gehuld in PSV tenue bedankjes in ontvangst gingen nemen in Alkmaar. Oa. van de burgemeester, bij een kroeg kregen ze gratis bier.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
Zapper, ik heb hem even gereduceerd tot 1 keer als je het niet erg vindt.Smerige kutajacied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:
Als ie dat nou zou doen in het Ajax topic ok, maar dit is gewoon het PSV-topicquote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Ik laat het plaatje toch verder staan?
Maar om hem nu 10 keer onder elkaar te posten gaat toch wel erg ver.
Ook als een Ajacied een gifje 10 keer achter elkaar in 1 post zette had ik hem verwijderd.quote:Op maandag 20 april 2009 19:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als ie dat nou zou doen in het Ajax topic ok, maar dit is gewoon het PSV-topic
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 19:35 schreef Fortitudo het volgende:
heerlijke actie van afellay
studio ajax keurde het natuurlijk af![]()
![]()
(verrassend)
maar ze vertellen er voor het gemak maar niet bij dat vertonghen eenzelfde deed bij hetzelfde duel in adam
Hihiquote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja.quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef BeamofLight het volgende:
Effe voor mij hč: als Twente EN Heerenveen in de finale staan EN PSV wordt 5e, dan is die 5e plaats toch ook goed (of iets)
Is dat zo ja? Ik mag die belg alleen al niet omdat hij vorig jaar beweerde dat ajax toch echt veel beter was en dat PSV onterecht kampioen ging worden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:35 schreef Fortitudo het volgende:
heerlijke actie van afellay
studio ajax keurde het natuurlijk af![]()
![]()
(verrassend)
maar ze vertellen er voor het gemak maar niet bij dat vertonghen eenzelfde deed bij hetzelfde duel in adam
Woehooeeeequote:
.... je verstand zit zeker in je avater?quote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:
1 |
leukquote:
Tuurlijk. Gewoon jeugdige overmoedigheid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:17 schreef Radegast het volgende:
Ik ben beniewd bij welke Jupiler League-club we die Van Aanholt over een tijdje kunnen gaan zien spelen.
Die had toch gewoon bij PSV moeten blijven, was veel beter voor z'n ontwikkeling geweest.
tja og hij was als zoveel PSV talenten sowieso in de Jupiler league terecht gekomen.......... Nu heeft hij een aardig spaarcentje en bijzondere ervaring.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:17 schreef Radegast het volgende:
Ik ben beniewd bij welke Jupiler League-club we die Van Aanholt over een tijdje kunnen gaan zien spelen.
Die had toch gewoon bij PSV moeten blijven, was veel beter voor z'n ontwikkeling geweest.
Ik denk dat voorlopig trainen met Terry, Lampard, Cole en Alex prima is geweest voor zijn ontwikkeling. Bovendien speelt hij wekelijks ook met 2 a 3 selectiespelers bij de Reserves.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:17 schreef Radegast het volgende:
En dan lijkt me verhuur in Nederland een prima optie aangeizen vrijwel elke club op een linksback zit te springenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik denk dat voorlopig trainen met Terry, Lampard, Cole en Alex prima is geweest voor zijn ontwikkeling. Bovendien speelt hij wekelijks ook met 2 a 3 selectiespelers bij de Reserves.
Uiteraard komt binnenkort wel het moment dat hij of naar het eerste gehaald moet worden, of verhuurd moet worden aan een goede Championship-ploeg of lage Premier League club(of Nederland) anders blijf je te lang op hetzelfde niveau ballen.
de hele linkerflank bespelen, de nieuwe Lee?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:24 schreef mcyodogg het volgende:
Als je het over de duivel hebt, Van Aanholt vanavond een vrije trap gescoord bij de Reserves. Hij speelde voor de verandering eens linksbuiten, en was daar gevaarlijk(zo lees ik in verslagen).
Kloptquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]. Die Bovers is geloof ik voorzitter van PSV Fans United...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef MrMoon het volgende:
* MrMoon is nog steeds aan het nagenieten van PSV - Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |