quote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met Van Bommel liep dat ook niet goed, terwijl Feyenoord zichzelf in de vingers heeft gesneden met De Guzman nu.
Zoals ik eerder al zei, zelfs tweede is nog een optie, maar dan moet het wel erg mee zitten.quote:Op maandag 20 april 2009 10:25 schreef ruud.nl het volgende:
Resterend programma Ajax en Twente:
Ajax - AZ
Sparta - Ajax
Ajax - Twente
Heerenveen - Twente
Twente - AZ
Ajax - Twente
Dadelijk worden we nog 3e.
Tweede keer, precies even langquote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Even een feitje uit de categorie leuk (of nutteloos; net wat je wilt):
PSV was 1.457 dagen landskampioen
Zelfs PSV.tv laat het niet zienquote:Op maandag 20 april 2009 11:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
En nog steeds geen gifje van Afellay vs Vertongboy
Bakkal vertrekt ook, die heeft het wel gezien op de bank, net als Aissati structureel ondergewaardeerd. Maar we zullen vast nog wel een goede prijs voor hem vangenquote:Op maandag 20 april 2009 09:46 schreef GustavFTW het volgende:
Aan de ene kant is het klote als ibi weg zou gaan.
Aan de andere kant, als ze er meer dan 15mln voor kunnen vangen en dit goed investeren, liggen er ook mogelijkheden. Ben ook erg benieuwd hoe Bakkal zich dan zou ontwikkelen op zijn plaats in de basis.
De wedstrijden die hij speelt, speelt hij goed. Als hij nog een jaartje blijft en daarin speelminuten krijgt, kan hij ook een grote worden hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bakkal vertrekt ook, die heeft het wel gezien op de bank, net als Aissati structureel ondergewaardeerd. Maar we zullen vast nog wel een goede prijs voor hem vangen
Bakkal staat volgend jaar gewoon in de basis. Door Rutten en omdat Mendez weg gaat.quote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bakkal vertrekt ook, die heeft het wel gezien op de bank, net als Aissati structureel ondergewaardeerd. Maar we zullen vast nog wel een goede prijs voor hem vangen
Ben ik helemaal met je eens, alleen als ibi verkocht wordt kopen we daar gewoon voor heel veel geld weer een vervanger voor, PSV is nog steeds een meester in het verkwanselen van het eigen talent: Beerens, Aissati, Huntelaar om maar eens een paar recente voorbeelden te noemen. Ik verwacht dat Bakkal ook in dat rijtje gaat komen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De wedstrijden die hij speelt, speelt hij goed. Als hij nog een jaartje blijft en daarin speelminuten krijgt, kan hij ook een grote worden hoor.
Ik ben er ook bang voor. Maar met Afellay komt het ook wel goed, daar gaan we grof geld voor krijgen. Quote me maar, ik denk dat de transfersom rond de 17-18 miljoen komt te liggen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, alleen als ibi verkocht wordt kopen we daar gewoon voor heel veel geld weer een vervanger voor, PSV is nog steeds een meester in het verkwanselen van het eigen talent: Beerens, Aissati, Huntelaar om maar eens een paar recente voorbeelden te noemen. Ik verwacht dat Bakkal ook in dat rijtje gaat komen.
Maar Rutte heeft de jeugdleiding onder z'n hoeden gehad... dus misschien dat we Bakkal nu meer zien..quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, alleen als ibi verkocht wordt kopen we daar gewoon voor heel veel geld weer een vervanger voor, PSV is nog steeds een meester in het verkwanselen van het eigen talent: Beerens, Aissati, Huntelaar om maar eens een paar recente voorbeelden te noemen. Ik verwacht dat Bakkal ook in dat rijtje gaat komen.
Ik hoop dat Otman uitgroeit tot een hele grotequote:Op maandag 20 april 2009 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar Rutte heeft de jeugdleiding onder z'n hoeden gehad... dus misschien dat we Bakkal nu meer zien..
Ik hoop het van harte. Want wat heb je aan een peperdure jeugdopleiding als je je beste spelers uit die opleiding voor een appel en een ei laat vertrekken keer op keer?quote:Op maandag 20 april 2009 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar Rutte heeft de jeugdleiding onder z'n hoeden gehad... dus misschien dat we Bakkal nu meer zien..
Ja dat is vrij zuur....quote:Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte. Want wat heb je aan een peperdure jeugdopleiding als je je beste spelers uit die opleiding voor een appel en een ei laat vertrekken keer op keer?
Of je moet als potentiële topper graag bij Vitesse of een andere middenmoter willen spelen?quote:Op maandag 20 april 2009 13:36 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is ook helemaal niert het moment om weg te gaan, ze hebben zich nauwelijks in de kijker gespeeld.
Het is echt waarquote:Op maandag 20 april 2009 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kan het nog niet beseffen dat we ajax zo hebben vernederd
7-0 met penaltyquote:Op maandag 20 april 2009 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer van die 2
Een 6-0 zou helemaal hard zijn geweest
Ik ook zeker nietquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Rucebo het volgende:
[..]
7-0 met penalty, maar ik klaag niet met 6-2
Ik zal ook echt niet klagenquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Ajax nog geluk gehad met 6-2quote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Rucebo het volgende:
[..]
hij heeft dacht ik een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract van 15 mln dus hoger zal het nooit worden.quote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Maar met Afellay komt het ook wel goed, daar gaan we grof geld voor krijgen. Quote me maar, ik denk dat de transfersom rond de 17-18 miljoen komt te liggen.
Hij heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract. Hij heeft alleen een clausule dat als de transfersom boven de 15 miljoen is, hij meedeelt in de opbrengst.quote:Op maandag 20 april 2009 16:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hij heeft dacht ik een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract van 15 mln dus hoger zal het nooit worden.
Ben er persoonlijk niet zo'n fan van, maar ik moet wel toegeven dat het lastig wordt om een betere te halen voor een redelijk bedrag...quote:Op maandag 20 april 2009 16:44 schreef Buitendam het volgende:
Van mij mag Mendez nog wel een seizoen blijven, hoor.
Ben er toch wel van gecharmeerd.
1 puike wedstrijd maakt nog geen topper. Hij heeft het gewoon niet laten zien de laatste jaren.quote:Op maandag 20 april 2009 16:44 schreef Buitendam het volgende:
Van mij mag Mendez nog wel een seizoen blijven, hoor.
Ben er toch wel van gecharmeerd.
De samenvatting op eredivisielive.nl laat 't moment wel zienquote:Op maandag 20 april 2009 12:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfs PSV.tv laat het niet zienEn die gasten op youtube knippen het eruit.
Opmerkelijk dat Ajax zich dan nooit kan opladen en altijd verliest. Bevestigt weer waarom ze wederom geen kampioen zijn geworden.quote:Op maandag 20 april 2009 17:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch mooi dat PSV zich wel kan motiveren voor een potje tegen Ajax en de rest van het seizoen verneukt, dat bevestigt de grootsheid van Ajax.
Nou he, wanneer won ajax voor het laatst een prijs 2003?quote:Op maandag 20 april 2009 17:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch mooi dat PSV zich wel kan motiveren voor een potje tegen Ajax en de rest van het seizoen verneukt, dat bevestigt de grootsheid van Ajax.
Ik vind juist helemaal niet dat het alleen door deze wedstrijd komt. Over het algemeen vind ik het helemaal geen slechte speler, vooral in de wedstrijden tegen grote namen komt ie op mij haast nooit onzeker over.quote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 puike wedstrijd maakt nog geen topper. Hij heeft het gewoon niet laten zien de laatste jaren.
Haha weer, wanneer was laatste dan 2003 ?quote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, iedereen weet dat Ajax het beste team heeft en gewoon een off-year heeft, zie Milan en Real bijv ook dit jaar, volgend jaar gewoon weer kampioen!
quote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, iedereen weet dat Ajax het beste team heeft en gewoon een off-year heeft, zie Milan en Real bijv ook dit jaar, volgend jaar gewoon weer kampioen!
haha.quote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |