Zei Johan van de Velde ook, en hij pleegde nog een inbraakquote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
Dit was een incident. Hoort bij de sport.

Precies. Ajax wordt nog kampioen dit seizoen! Het kan nog!quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Ajax won met 7-2 in 83 van Feijenoord en Feijenoord werd kampioen.
Dit was een incident. Hoort bij de sport.

De beste wedstijd van Heerenveen is meer dan 40 jaar geleden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Zei Johan van de Velde ook, en hij pleegde nog een inbraak

Je moet duidelijk weer even op gang komenquote:Op maandag 20 april 2009 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
De beste wedstijd van Heerenveen is meer dan 40 jaar geleden.
Ze rukken er nog steeds op

Ok de finale tegen Roda was ook geweldigquote:Op maandag 20 april 2009 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet duidelijk weer even op gang komen

Ga door, ga door, je niveau komt vanzelf weer. Blijven oefenenquote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok de finale tegen Roda was ook geweldig
In elke bus een cameraploeg
In die van het verliezende team

Alleen die enters... zogenaamd om je post meer cache* te geven.quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga door, ga door, je niveau komt vanzelf weer. Blijven oefenen

Ik ga die man als minister van buitenlandse zaken nog eens waarderen en dat wil ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
Zullen we het over iets leuks hebben? Maxime Verhagen ofzo?

Die wordt nog wel een keer MP.quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga die man als minister van buitenlandse zaken nog eens waarderen en dat wil ik niet

quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die wordt nog wel een keer MP.

Verhagen liever dan JP.quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]

Ben benieuwd of er dan een machtstrijd komt in het CDA of dat Eurlings niet moeilijk gaat doen en op plaats 2 gaat staanquote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]

zachte G'squote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n zachte G vind ik echt helemaal niks

dat probleem heb ik een beetje met Bosquote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga die man als minister van buitenlandse zaken nog eens waarderen en dat wil ik niet

Hij heet Hans, en komt Dirk nogal eens tegenquote:

Ah die Hansquote:Op maandag 20 april 2009 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij heet Hans, en komt Dirk nogal eens tegen
Ik ga pitten, drukke dag morgen

ja, hij wordt net genoemdquote:

De tekst van Liefs Uit Londen is een stuk ingewikkelder dan die van Vandaag. Wat is er nou niet aan te snappen?quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het eerste nummer van Bluf was wel leuk en die laatste is onbegrijpelijk. Ach ze zijn een beetje de U2 van Nederland en U2 is toch kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |