Gabber Danny.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
Ik krijg nu een beeld van hem dat ie kaal is.
Ze schenken alleen maar Breezer in jouw discotheek?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:33 schreef MASD het volgende:
JAck Daniel's is dus echt smerige whiskey he.
Dat idee heb ik ookquote:
Is dat niet hetzelfde?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
......vertelt over FOK! ... .......... en z'n leven
Nee, het zijn verfdampen vandaag!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Hey Bart!
Weer aan de wiet gezeten?!?!?
de bunker wordt geverfd? da's niet erg back 2 basic bunkerig. Maar als je toch bezig bent; doe iets van een gezellig pastelkleurtje ofzoquote:
BAN!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:09 schreef Maanvis het volgende:
neuh, denk 't niet. Danny is sowieso heel mild geworden
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Danny het volgende:
overigens zal ik het best goed doen bedenk ik me. ik kom uit een familie van tv-deelnemers. Zo deed mijn oom ooit al mee met Oberon
quote:
3 dagen gedurende de kickoff.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:47 schreef Sphere het volgende:
Hoe lang gaat Danny erin? 24 uur, 3 dagen of slechts 12 uurtjes?
Dacht ik al.. is dat dezelfde fred roodbol die ook een docu heeft gemaakt over zijn vader?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/name/nm2269594/
[..]
3 dagen gedurende de kickoff.
ja. zijn vader was mijn opa (duh). na-oorlogse werkkampen - mijn opaquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dacht ik al.. is dat dezelfde fred roodbol die ook een docu heeft gemaakt over zijn vader?
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:35 schreef shifto het volgende:
Hij is veel ouder op die foto dan toen ik die foto in 99 zag
een paar jaar geleden ben ik een weekendje bij hem in de keuken aan het knutselen geweest. Onwijs gezellig gehad, hij lult leuk, drinkt bier als water, maar kan geen kachel aan de praat krijgen (was +5 in dat hok ofzo)quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:09 schreef Maanvis het volgende:
neuh, denk 't niet. Danny is sowieso heel mild geworden
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Danny zit nu in de bunker met alleen Bart en de sneeuwman.
Ik dacht eerst dat het Rudolf wasquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Danny zit nu in de bunker met alleen Bart en de sneeuwman.
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:46 schreef Leandra het volgende:
Milica en Jeroen komen binnen, Danny stelt zich voor en Milica vraagt waar hij van is..
Danny: Ik ben van Fok.nl
Bart: Hij is de oprichter van Fok!
Milica: Oh....
Bart: Ja, dat moet je er wel ff bijzeggen, anders denken ze dat je een of andere kutuser bent
![]()
![]()
Ik zei nietdat Danny het niet goed ,maar enz enz ..Ik snap jequote:Op zaterdag 25 april 2009 23:59 schreef moppie65 het volgende:
nou ik vind danny het goed doen hoor hij durft er tenminste in
ik heb zo heel de dag ook eens nowlive in de gaten gehouden en daar zijn ze al vanaf het begin negatief over danny. als je leest wat sly allemaal over danny zegt niet normaal meer.
Hij is gewoon pissed off denk ik omdat hij niet gevraagd is om er ff in te gaan.
maar kan ook niet anders he hij heeft aalleen maar ruzie de laatste tijd met iedereen dus wie moet sly dan in zijn programma hebben.
Nou danny je doet het toppieeeeeeeeeee
xxxx moppie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |