abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:30:51 #51
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68376898
Danny ,je lijkt me heel aardig,maar na gedoe op een ander forum ikke eff voorzichtig .Maar je doet het goed hoor! Blijf zoals je bent
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68380876
nou ik vind danny het goed doen hoor hij durft er tenminste in
ik heb zo heel de dag ook eens nowlive in de gaten gehouden en daar zijn ze al vanaf het begin negatief over danny. als je leest wat sly allemaal over danny zegt niet normaal meer.
Hij is gewoon pissed off denk ik omdat hij niet gevraagd is om er ff in te gaan.
maar kan ook niet anders he hij heeft aalleen maar ruzie de laatste tijd met iedereen dus wie moet sly dan in zijn programma hebben.
Nou danny je doet het toppieeeeeeeeeee

xxxx moppie
  zondag 26 april 2009 @ 00:07:43 #53
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68381031
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:59 schreef moppie65 het volgende:
nou ik vind danny het goed doen hoor hij durft er tenminste in
ik heb zo heel de dag ook eens nowlive in de gaten gehouden en daar zijn ze al vanaf het begin negatief over danny. als je leest wat sly allemaal over danny zegt niet normaal meer.
Hij is gewoon pissed off denk ik omdat hij niet gevraagd is om er ff in te gaan.
maar kan ook niet anders he hij heeft aalleen maar ruzie de laatste tijd met iedereen dus wie moet sly dan in zijn programma hebben.
Nou danny je doet het toppieeeeeeeeeee

xxxx moppie
Ik zei nietdat Danny het niet goed ,maar enz enz ..Ik snap je
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')