Wat heeft zij laten doen dan? Ik zie dat ze afgevallen is, beter/mooier opgemaakt is en haar haar is beter geverfd maar that's about it.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:51 schreef Yenthe het volgende:
Oke, verspookt is misschien niet waar in dit geval, maar ik kon het toch niet laten om te posten. Ze ziet er zó anders uit. Ik kon eerst niet geloven dat het één en dezelfde persoon was.
Stephanie Pratt (The Hills)
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
En nog even vergelijkend naast elkaar:
[ afbeelding ]
Dan is ze wel chronisch verbaasd over het resultaatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef A_Soul1980 het volgende:
Of is ze gewoon naar de tandarts geweest?
Ik zat ook al te zoeken wat er gebeurt was. Ze ziet er inderdaad wat anders uit (beter), maar ik kan eigenlijk geen plastische chirurgie ontdekken. Denk dat ze idd is afgevallen en daardoor die bolle toet kwijt is. En de make-up doet ook erg veel voor haar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat heeft zij laten doen dan? Ik zie dat ze afgevallen is, beter/mooier opgemaakt is en haar haar is beter geverfd maar that's about it.
Het heeft wel enigzins wat weg van die van Jocelyn Wildensteinquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:57 schreef Skaai het volgende:
Die ogen, echt, ze volgen me overal. Die ogen.
Wooowww ik herken d'r ook helemaal niet meer! Wat bizar! Die neus is duidelijk verbouwd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:51 schreef Yenthe het volgende:
Oke, verspookt is misschien niet waar in dit geval, maar ik kon het toch niet laten om te posten. Ze ziet er zó anders uit. Ik kon eerst niet geloven dat het één en dezelfde persoon was.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel meevallen bij Kate, het ziet er wel wat anders uit maar van iemand van boven de 60! zou je bijna niet geloven dat je er nog zo uit kunt zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:36 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Het heeft wel enigzins wat weg van die van Jocelyn Wildenstein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamaar dit is dus nuttige plastische chirurgie. Ik neem aan dat dat nodig was nadat die truck over haar kop was gereden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:36 schreef A_Soul1980 het volgende:
Jocelyn Wildenstein
[ afbeelding ]
Huh??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:51 schreef Yenthe het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
God ja, ik vind dat dus zo'n vreselijk mens! Ik krijg rillingen van die bikinifoto.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:41 schreef A_Soul1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Donatella Versace.
Ik hoop maar dat ik geen ban krijg wegens het plaatsen van deze foto.
Moet Donatella nu blij zijn dat zij niet die andere is of moet die andere nu blij zijn dat zij niet Donatella is? Ik denk allebei. Maar ik denk ook dat ze allebei niet blij moeten zijn dat ze zichzelf zijn. Het is wat.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Een tijdje terug is in dit topic al gebleken dat die rechterfoto níet Donatella is...
het is gewoon een ander iemand imo ik denk ogen en wenkbrauwen opgetrokken (voorhoofdslift oid?) en dikkere lippenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef ivetje het volgende:
Hmm, ze heeft een iets smaller puntje en neusbrug. Maar meer kan ik niet ontdekken zo. Wel apart dat het zo'n verschil geeft!
wies da?quote:Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef A_Soul1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar ff een extreem gevalletje plaatsen...
een kerel die heeft dan wel meer veranderdquote:Op zondag 6 september 2009 23:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Pete Burns.
Misschien ken je hem nog van dit liedje:
is een kruisjequote:Op zondag 6 september 2009 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Pete Burns schijnbaar.
Dit moet "before" en after zijn:
[ afbeelding ]
Daar kan ik me iets bij voorstellen met zulke lippenquote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef FinancialBubble het volgende:
BURNS 'WINS LIP SURGERY CASE'
Singer PETE BURNS is reportedly set for a $1.85 million (GBP1 million) payout for botched cosmetic surgery to his lips which left him "suicidal".
The former Dead or Alive frontman claims he was in such agony after the operation that he could not talk, eat or drink - and looked so "repulsive" that he didn't leave his house for seven months.
He had to undergo more than 100 further procedures to correct the damage after suffering an adverse reaction to collagen implants in his lips - which caused them to severely swell and blister.
The You Spin Me Round (Like A Record) hitmaker sued a clinic in London's Harley Street where the procedure was carried out.
And he is reportedly set for a massive payout after a surgeon admitted liability during a hearing at the High Court in London last week (begs 13 Oct 08).
The court was told Burns' lips were so badly damaged it looked as though they had been "mutilated with a Stanley knife".
The size of the compensation payout will be decided at a hearing next March (09).
Als je snel kijkt is het net een jongere Priscilla Presleyquote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
'Verspookt' is wellicht wat overdreven, maar Courteney Cox lijkt hier aardig in de botox en aanverwanten te zitten:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je snel kijkt is het net een jongere Priscilla Presley
Die middelste...quote:Op zondag 6 september 2009 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Edit:Hier nog drie door de jaren heen:
[ afbeelding ]
Op die laatste foto lijkt ze net Michael Myersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef A_Soul1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel triest.
Dit is Hang Mioku uit Zuid-Korea. Ze begon op 28-jarige leeftijd met plastische chirurgie en raakte daaraan in de loop der jaren verslaafd. Ze liet zoveel operaties uitvoeren dat plastische chirurgen haar uiteindelijk weigerden te opereren, maar iemand gaf haar een 'siliconen-kit voor thuis' mee. Toen ze een keer zonder siliconen zat, injecteerde ze in plaats daarvan kokende olie. Het resultaat is een zwaar misvormd gezicht
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:40 schreef Michellee het volgende:
Ik weet niet hoe je precies een foto moet invoegen hier, dus maar een link...
http://www.telegraaf.nl/p(...)chirurg__.html?p=7,2
Lark Voorhies van Saved by the Bell
wat zijn haar gezicht en nek witquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:44 schreef Fratz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze ziet er vreselijk uit..
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:51 schreef Yenthe het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat voor de meeste celebs in dit topic wel op geloof ik, het is bijna nooit een verbetering.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef celebsweeper het volgende:
sneu voor d'r ik vond het vroeger dan nog wel meevallen...
Nu je het zegt, goeie vraag eigenlijk...quote:Op zondag 13 september 2009 19:31 schreef scrub_nurse het volgende:
ik begrijp echt niet dat tori haar borsten niet laat corrigeren
Ik denk dat het ook moeilijk is, als ik het me voorstel dat ik iets zou laten doen (bij wijze van), en dat lukt, dan wil je misschien weer iets anders laten doen "nog dat ene dingetje en dan ben ik klaar". En zo ga je door.quote:Op zondag 13 september 2009 20:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat gaat voor de meeste celebs in dit topic wel op geloof ik, het is bijna nooit een verbetering.
Dat is toch raar??? Niemand die je meer herkent, lijkt me heel vreemd.quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef kvd het volgende:
Nog een keertje Stephanie Pratt, er is nieuw materiaal....ik zeg alleen maar kwak kwak kwak...
voor:
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal als siliconenborsten type strandbal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef bloodymary het volgende:
Is er eigenlijk 1 man die die dikke lippen mooi vindt? Of wat is de bedoeling daar van?
Wel als ze van nature zo zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef bloodymary het volgende:
Is er eigenlijk 1 man die die dikke lippen mooi vindt? Of wat is de bedoeling daar van?
It's lusciousquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef bloodymary het volgende:
Niet herkennen is wel het minste, ze ziet er niet meer uit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is toch raar??? Niemand die je meer herkent, lijkt me heel vreemd.
Volgens mij heb je die al, als je zo je gezicht laat verbouwen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:26 schreef Aventura het volgende:
Ik vind die Stephanie Pratt eerlijk gezegd knapper..maar wel een heel ander mens. Wat zal dat vreemd zijn, in de spiegel kijken en dan een ander zien. Ze mag wel uitkijken dat ze geen psychische problemen krijgt.
Mwah, dat is niet altijd zo. Mensen die grote littekens ofzo op hun gezicht weg laten werken, komen er over het algemeen een stuk knapper uit..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:38 schreef scanman1 het volgende:
Ik feite kun je toch gewoon iedereen posten die plastische chirurgie laat doen. Geen mens die er beter van gaat uitzien. Ze moeten het alleen zelf nog door krijgen.
Volle lippen over het algemeen wordt wel als mooier beschouwd volgens mij. Ik ben daar in ieder geval wel 'n voorstander van. Maar als je ze niet hebt moet je ze ook niet gaan forceren inderdaad, als je dunne lippen hebt, heb je 'n dunne-lippen hoofd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef bloodymary het volgende:
Zo was ze toch het mooiste.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:07 schreef Yenthe het volgende:
En zo zag ze er tussen normaal en kwekbek uit:
WTF!quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef kvd het volgende:
Nog een keertje Stephanie Pratt, er is nieuw materiaal....ik zeg alleen maar kwak kwak kwak...
voor:
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
SJP heeft wel een goede nosejob laten doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:38 schreef scanman1 het volgende:
Ik feite kun je toch gewoon iedereen posten die plastische chirurgie laat doen. Geen mens die er beter van gaat uitzien. Ze moeten het alleen zelf nog door krijgen.
Ik vind het ook niet altijd lelijk hoor, plastische chirurgie. Afwijkende neuzen wat straktrekken, een ooglidcorrectie, het kan soms best wel mooi uitpakken. Sja, soms ook niet; weet je dat meisje van Dirty Dancing nog? Met een beetje pech verliest je gezicht z'n karakter.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
SJP heeft wel een goede nosejob laten doen.
En ze is er niet beter op geworden. Vind zoals ze zelf is veel leuker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Niet lelijk maar ze is niet bepaald zichzelf meer.
Niet lelijk. Wel karakterloos. Minder origineel/authentiek.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Niet lelijk maar ze is niet bepaald zichzelf meer.
Enkel met dank aan coke en drank, heeft niets met plastische chirugie te makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 05:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook met dank aan de coke en drank![]()
Dat smoelwerk van haar is al een paar keer opgespoten hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Enkel met dank aan coke en drank, heeft niets met plastische chirugie te maken
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat smoelwerk van haar is al een paar keer opgespoten hoor
Ze volgt haar schoonzus op, 1 ingreep en daarna 2, 3 en 4quote:Op woensdag 30 september 2009 22:07 schreef Yenthe het volgende:
Stephanie Pratt.
Door haar eerste ingrepen leek ze dan wel niet meer op zichzelf, maar was ze nog wel enigszins mooi. Nu is ze duidelijk een stap te ver gegaan...
[ afbeelding ]
Nog even ter vergelijking, dit was ze ooit:
[ afbeelding ]
En zo zag ze er tussen normaal en kwekbek uit:
[ afbeelding ]
Haha ownedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 05:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervolg op La Lohanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 05:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dus toch waar, waar je mee om gaat wordt je mee besmet.... en het is nog zo'n jonge meid, doodzondequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:34 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Vervolg op La Lohan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
La Lohan met haar eigen Madame Tussauds' wassen beeld:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |