quote:Op zondag 19 april 2009 10:21 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Even in de herhaling omdat het zo zonde is
Inderdaad verspooktquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:40 schreef Michellee het volgende:
Ik weet niet hoe je precies een foto moet invoegen hier, dus maar een link...
http://www.telegraaf.nl/p(...)chirurg__.html?p=7,2
Lark Voorhies van Saved by the Bell
Ja ze had echt een knap koppie!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad verspookt. Ze zag er vroeger zo leuk uit!
oh wat afschuwelijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:40 schreef Michellee het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:40 schreef Michellee het volgende:
Ze lijkt wel 80!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
En ze is gewoon pas 35! *gruwel*
Het mens gebruikt ook totaal de verkeerde makeup...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:44 schreef Fratz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze ziet er vreselijk uit..
Bij het zien van de foto's verbaasde ik mij daar ook al over, maar jij verwoordt het aanzienlijk grappiger. Bert van Erniequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:26 schreef Jurk het volgende:
Ik snap al niet dat je je hoofd zo laat verbouwen, maar ik snap al helemaal niet dat je dan met zulke wenkbrauwen rond gaat lopen, het lijkt verdorie Bert (van Ernie) wel.
Wat een vooruitgangquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:44 schreef Fratz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze ziet er vreselijk uit..
Is dit echt of een hoax? Kan natuurlijk makkelijk verzonnen zijn. Plaatje van een mooie jonge vrouw en een oudere vrouw met een tumor in haar gezicht, en een verhaaltje erbij verzinnen. Je ziet ook nergens anders foto's dan de drie die hier geplaatst zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef A_Soul1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel triest.
Dit is Hang Mioku uit Zuid-Korea. Ze begon op 28-jarige leeftijd met plastische chirurgie en raakte daaraan in de loop der jaren verslaafd. Ze liet zoveel operaties uitvoeren dat plastische chirurgen haar uiteindelijk weigerden te opereren, maar iemand gaf haar een 'siliconen-kit voor thuis' mee. Toen ze een keer zonder siliconen zat, injecteerde ze in plaats daarvan kokende olie. Het resultaat is een zwaar misvormd gezicht
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:20 schreef DarkElf het volgende:
gatverdamme, had toch ergens gedacht dat zij er boven zou staan al dat geneuzel
Wow, die is er wel op vooruit gegaan zeg. Kijk, het kan dus ook goed uitpakken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef mane het volgende:
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, laten we allemaal stylish barbiepopjes wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Desmonkey het volgende:
"Op haar gemak en zichzelf". Kom op zeg. Vroeger zag ze eruit als een bostroll a la Belinda Meuldijk, nu is ze mooi stylish. Wat een gezeur altijd
.
Wie is dit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef mane het volgende:
Ik vind het heel treurig. Het ziet er niet uit. Het is zonde. Het valt me van haar tegen. Etc & & &
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Fabricating the Absolute Fake' hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we allemaal stylish barbiepopjes wordenTo hell with uniciteit en authenticiteit
Tori Amos èn het is vreemd dat je haar niet kent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:38 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Wie is dit?
Of is het vreemd dat ik haar niet ken?
Tja, dit is voor mij niet zomaar iemand, maar een singer/songwriter waar ik vanaf mijn 18e veel waardering voor heb gehad, juist omdat ze zo uniek was, zo expressief. Zo schaamteloos in het laten zien en uitkomen voor wie ze is/was. Niet alleen in haar werk als muzikant, maar in haar hele performance. Wat ze nu met haar uiterlijk doet, kun je ook zien als vorm van expressie natuurlijk. Maar het spreekt mij helemaal niet aan, omdat het dus zo 'mooi stylish' is. Ik herken haar bijna niet meer. Dat is heel raar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Desmonkey het volgende:
"Op haar gemak en zichzelf". Kom op zeg. Vroeger zag ze eruit als een bostroll a la Belinda Meuldijk, nu is ze mooi stylish. Wat een gezeur altijd
.
Zo sexy...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef mane het volgende:
[..]
Tja, dit is voor mij niet zomaar iemand, maar een singer/songwriter waar ik vanaf mijn 18e veel waardering voor heb gehad, juist omdat ze zo uniek was, zo expressief.
Gelukkig is haar stem niet zo vreselijk verandertquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef mane het volgende:
Ik vind het heel treurig. Het ziet er niet uit. Het is zonde. Het valt me van haar tegen. Etc & & &
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Angelina Jolie maar dan blond. Om tequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
Lindsey Lohan en de ingespoten lippen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker. Ze was puur natuur, dat was ook een beetje haar handelsmerk. Sexy als de girl next door. En eigenzinnig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef mane het volgende:
[..]
Tja, dit is voor mij niet zomaar iemand, maar een singer/songwriter waar ik vanaf mijn 18e veel waardering voor heb gehad, juist omdat ze zo uniek was, zo expressief. Zo schaamteloos in het laten zien en uitkomen voor wie ze is/was. Niet alleen in haar werk als muzikant, maar in haar hele performance. Wat ze nu met haar uiterlijk doet, kun je ook zien als vorm van expressie natuurlijk. Maar het spreekt mij helemaal niet aan, omdat het dus zo 'mooi stylish' is. Ik herken haar bijna niet meer. Dat is heel raar.
Ik had haar graag op een andere manier ouder zien worden. Het doet ook iets af aan haar optredens vind ik, omdat ze het dus - zoals ik al schreef - altijd zo moest hebben van haar expressie. Dat gaat een beetje moeilijk als je gezicht die natuurlijk expressie kwijt is. Ik vind het jammer.
Geen idee, dus ff opgezocht: Dochter van producent Bob Rock (wie?), en beroemd model uit Nieuw Zeeland. En ze kent Tommy Leequote:Op maandag 24 augustus 2009 09:20 schreef bloodymary het volgende:
Lijkt wel of ze een dubbele, siamese tiet heeft of zo.
Maar eh... wie is het eigenlijk?
Ze is te vinden op diverse slechte-plastische-chirurgie-sites, dus ik denk het niet...quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:49 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is het wel geen chirurgie, maar een enorm gezwel....
Moeilijk he, sarcasme...quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef bloodymary het volgende:
Moeilijk he, sarcasme....
Absoluut, ze is er zeker niet minder van geworden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Dus van de onderste foto is links ná?
Ik vind haar er wel erg veel op vooruit gegaan eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |