Inderdaad, laten we allemaal stylish barbiepopjes wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Desmonkey het volgende:
"Op haar gemak en zichzelf". Kom op zeg. Vroeger zag ze eruit als een bostroll a la Belinda Meuldijk, nu is ze mooi stylish. Wat een gezeur altijd
.
Wie is dit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef mane het volgende:
Ik vind het heel treurig. Het ziet er niet uit. Het is zonde. Het valt me van haar tegen. Etc & & &
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Fabricating the Absolute Fake' hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we allemaal stylish barbiepopjes wordenTo hell with uniciteit en authenticiteit
Tori Amos èn het is vreemd dat je haar niet kent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:38 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Wie is dit?
Of is het vreemd dat ik haar niet ken?
Tja, dit is voor mij niet zomaar iemand, maar een singer/songwriter waar ik vanaf mijn 18e veel waardering voor heb gehad, juist omdat ze zo uniek was, zo expressief. Zo schaamteloos in het laten zien en uitkomen voor wie ze is/was. Niet alleen in haar werk als muzikant, maar in haar hele performance. Wat ze nu met haar uiterlijk doet, kun je ook zien als vorm van expressie natuurlijk. Maar het spreekt mij helemaal niet aan, omdat het dus zo 'mooi stylish' is. Ik herken haar bijna niet meer. Dat is heel raar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Desmonkey het volgende:
"Op haar gemak en zichzelf". Kom op zeg. Vroeger zag ze eruit als een bostroll a la Belinda Meuldijk, nu is ze mooi stylish. Wat een gezeur altijd
.
Zo sexy...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef mane het volgende:
[..]
Tja, dit is voor mij niet zomaar iemand, maar een singer/songwriter waar ik vanaf mijn 18e veel waardering voor heb gehad, juist omdat ze zo uniek was, zo expressief.
Gelukkig is haar stem niet zo vreselijk verandertquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef mane het volgende:
Ik vind het heel treurig. Het ziet er niet uit. Het is zonde. Het valt me van haar tegen. Etc & & &
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Angelina Jolie maar dan blond. Om tequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
Lindsey Lohan en de ingespoten lippen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker. Ze was puur natuur, dat was ook een beetje haar handelsmerk. Sexy als de girl next door. En eigenzinnig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef mane het volgende:
[..]
Tja, dit is voor mij niet zomaar iemand, maar een singer/songwriter waar ik vanaf mijn 18e veel waardering voor heb gehad, juist omdat ze zo uniek was, zo expressief. Zo schaamteloos in het laten zien en uitkomen voor wie ze is/was. Niet alleen in haar werk als muzikant, maar in haar hele performance. Wat ze nu met haar uiterlijk doet, kun je ook zien als vorm van expressie natuurlijk. Maar het spreekt mij helemaal niet aan, omdat het dus zo 'mooi stylish' is. Ik herken haar bijna niet meer. Dat is heel raar.
Ik had haar graag op een andere manier ouder zien worden. Het doet ook iets af aan haar optredens vind ik, omdat ze het dus - zoals ik al schreef - altijd zo moest hebben van haar expressie. Dat gaat een beetje moeilijk als je gezicht die natuurlijk expressie kwijt is. Ik vind het jammer.
Geen idee, dus ff opgezocht: Dochter van producent Bob Rock (wie?), en beroemd model uit Nieuw Zeeland. En ze kent Tommy Leequote:Op maandag 24 augustus 2009 09:20 schreef bloodymary het volgende:
Lijkt wel of ze een dubbele, siamese tiet heeft of zo.
Maar eh... wie is het eigenlijk?
Ze is te vinden op diverse slechte-plastische-chirurgie-sites, dus ik denk het niet...quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:49 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is het wel geen chirurgie, maar een enorm gezwel....
Moeilijk he, sarcasme...quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef bloodymary het volgende:
Moeilijk he, sarcasme....
Absoluut, ze is er zeker niet minder van geworden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Dus van de onderste foto is links ná?
Ik vind haar er wel erg veel op vooruit gegaan eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |