abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72065866
Rommelig haar en een spijkerbroek die nu uit de tijd is en een simpel shirtje: toen straalde ze. Volkomen op haar gemak en zichzelf. Nu zie ik een stijve mevrouw die niet meer mooi kan lachen en die alles behalve op haar gemak is. Ze is haar natuurlijke charisma, wat ze als geen ander had, kwijt.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_72069508
"Op haar gemak en zichzelf" . Kom op zeg. Vroeger zag ze eruit als een bostroll a la Belinda Meuldijk, nu is ze mooi stylish. Wat een gezeur altijd .
pi_72069622
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Desmonkey het volgende:
"Op haar gemak en zichzelf" . Kom op zeg. Vroeger zag ze eruit als een bostroll a la Belinda Meuldijk, nu is ze mooi stylish. Wat een gezeur altijd .
Inderdaad, laten we allemaal stylish barbiepopjes worden To hell with uniciteit en authenticiteit

pi_72069635
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef mane het volgende:
Ik vind het heel treurig. Het ziet er niet uit. Het is zonde. Het valt me van haar tegen. Etc & & &

Nu:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vroeger:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wie is dit?
Of is het vreemd dat ik haar niet ken?
pi_72069674
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Inderdaad, laten we allemaal stylish barbiepopjes worden To hell with uniciteit en authenticiteit

'Fabricating the Absolute Fake' he . Serieus, tis niet dat ze in een Jocelyn wildenstein is getransformeerd of dat er sprake is van bad plastic surgery. Ik vind het eigenlijk een ware upgrade.
pi_72069729
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:38 schreef Yenthe het volgende:

[..]

Wie is dit?
Of is het vreemd dat ik haar niet ken?
Tori Amos èn het is vreemd dat je haar niet kent.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72073899
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Desmonkey het volgende:
Tja, dit is voor mij niet zomaar iemand, maar een singer/songwriter waar ik vanaf mijn 18e veel waardering voor heb gehad, juist omdat ze zo uniek was, zo expressief. Zo schaamteloos in het laten zien en uitkomen voor wie ze is/was. Niet alleen in haar werk als muzikant, maar in haar hele performance. Wat ze nu met haar uiterlijk doet, kun je ook zien als vorm van expressie natuurlijk. Maar het spreekt mij helemaal niet aan, omdat het dus zo 'mooi stylish' is. Ik herken haar bijna niet meer. Dat is heel raar.

Ik had haar graag op een andere manier ouder zien worden. Het doet ook iets af aan haar optredens vind ik, omdat ze het dus - zoals ik al schreef - altijd zo moest hebben van haar expressie. Dat gaat een beetje moeilijk als je gezicht die natuurlijk expressie kwijt is. Ik vind het jammer.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_72081139
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef mane het volgende:

[..]

Tja, dit is voor mij niet zomaar iemand, maar een singer/songwriter waar ik vanaf mijn 18e veel waardering voor heb gehad, juist omdat ze zo uniek was, zo expressief.
Zo sexy...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:01:56 #184
18653 crew  D.
pi_72081218
tvp
pi_72083741
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef mane het volgende:
Ik vind het heel treurig. Het ziet er niet uit. Het is zonde. Het valt me van haar tegen. Etc & & &

Nu:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vroeger:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gelukkig is haar stem niet zo vreselijk verandert
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_72083786
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
Lindsey Lohan en de ingespoten lippen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Angelina Jolie maar dan blond. Om te

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeanne_Darc op 22-08-2009 01:56:31 ]
pi_72085384
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef mane het volgende:

[..]

Tja, dit is voor mij niet zomaar iemand, maar een singer/songwriter waar ik vanaf mijn 18e veel waardering voor heb gehad, juist omdat ze zo uniek was, zo expressief. Zo schaamteloos in het laten zien en uitkomen voor wie ze is/was. Niet alleen in haar werk als muzikant, maar in haar hele performance. Wat ze nu met haar uiterlijk doet, kun je ook zien als vorm van expressie natuurlijk. Maar het spreekt mij helemaal niet aan, omdat het dus zo 'mooi stylish' is. Ik herken haar bijna niet meer. Dat is heel raar.

Ik had haar graag op een andere manier ouder zien worden. Het doet ook iets af aan haar optredens vind ik, omdat ze het dus - zoals ik al schreef - altijd zo moest hebben van haar expressie. Dat gaat een beetje moeilijk als je gezicht die natuurlijk expressie kwijt is. Ik vind het jammer.
Zeker. Ze was puur natuur, dat was ook een beetje haar handelsmerk. Sexy als de girl next door. En eigenzinnig.
Botox verpest het kenmerkende van een gezicht. 13 in dozijn word je. Het unieke is weg. Het nu net een Russische.

Ik had het van haar ook niet verwacht.
  maandag 24 augustus 2009 @ 08:51:58 #188
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_72104589

Aja Rock

Wat zijn borstimplantaten toch een geweldige uitvinding
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_72104977
Lijkt wel of ze een dubbele, siamese tiet heeft of zo.

Maar eh... wie is het eigenlijk?
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:18:07 #190
6067 Turbomuis
pi_72106067
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:20 schreef bloodymary het volgende:
Lijkt wel of ze een dubbele, siamese tiet heeft of zo.

Maar eh... wie is het eigenlijk?
Geen idee, dus ff opgezocht: Dochter van producent Bob Rock (wie?), en beroemd model uit Nieuw Zeeland. En ze kent Tommy Lee
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:20:08 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_72106114
Gast daarnaast is iig Tommy Lee
pi_72106707
Misschien is het wel geen chirurgie, maar een enorm gezwel....
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:54:28 #193
6067 Turbomuis
pi_72106828
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:49 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is het wel geen chirurgie, maar een enorm gezwel....
Ze is te vinden op diverse slechte-plastische-chirurgie-sites, dus ik denk het niet...
pi_72108030
Moeilijk he, sarcasme....
pi_72108430
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef bloodymary het volgende:
Moeilijk he, sarcasme....
Moeilijk he, sarcasme...
pi_72177254
Oke, verspookt is misschien niet waar in dit geval, maar ik kon het toch niet laten om te posten. Ze ziet er zó anders uit. Ik kon eerst niet geloven dat het één en dezelfde persoon was.

Stephanie Pratt (The Hills)

Voor:

Na:

En nog even vergelijkend naast elkaar:
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2009 @ 18:59:29 #197
163650 Greys
pi_72179090
Dus van de onderste foto is links ná?
Ik vind haar er wel erg veel op vooruit gegaan eigenlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72179272
als links na is dan is ze er idd op vooruit gegaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72179573
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Dus van de onderste foto is links ná?
Ik vind haar er wel erg veel op vooruit gegaan eigenlijk
Absoluut, ze is er zeker niet minder van geworden.
Alleen ik vind haar zo anders! Totaal niet meer wat ze was, dat wou ik met jullie delen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')