De NS rijdt ook weer met mat '64 tussen Zp - Nm, voor uitquote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi man, zo'n wijzigingsblad![]()
Met NS vooruit in de tijd, Plan V vervangen door SGMm
[ afbeelding ]
Met connexxion daarentegen TERUG in de tijd, Protos vervangen door... Plan V
[ afbeelding ]
Nothing's changed...... really
Misschien is er niet genoeg SGMm-III beschikbaar, bijvoorbeeld omdat de instroom van SLT nog niet zo hard gaat als gehoopt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Brembo het volgende:
[..]
De NS rijdt ook weer met mat '64 tussen Zp - Nm, voor uit![]()
Het is niet handig om een eilandbedrijfje mat'64 of SGMm-II's te hebben, daarom rijden er toch SGMm-III's. De lijn Ede=Wageningen-Arnhem zie ik trouwens nog wel een keer overgaan naar Connexxion, doorgetrokken vanuit Amersfoort.quote:Daarbij vind ik persoonlijk een behoorlijke overcapaciteit om met een SGM-3 een treindienst Ah-Ede Wageningen te doen...
Technisch kunnen ze dus 330 zonder probleem. Maar nou het spoor nogquote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
De Sapsan kan momenteel slechts 250 km/h, met een upgrade zou dat zomaar 300 km/h kunnen worden (of iets hoger).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bak_(trein)quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft er iemand een lijst met afkortingen van de bakken?
Zoals Bk enz...Ik zal niet weten wat het betekend
Merciquote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef dennistd het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bak_(trein)
Er rijden zelfs een paar slagen VIRM-4quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Brembo het volgende:
[..]
De NS rijdt ook weer met mat '64 tussen Zp - Nm, voor uit![]()
Daarbij vind ik persoonlijk een behoorlijke overcapaciteit om met een SGM-3 een treindienst Ah-Ede Wageningen te doen...
Ah op die fiets dat spoor!quote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Elk wissel moet minimaal eenmaal per 24 uur bereden worden, anders werkt het mogelijk niet goed meer
Ja klopt, waar wordt SGMm dan onderhouden in Amsterdam of zo?quote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Er rijden zelfs een paar slagen VIRM-4
[..]
Ah op die fiets dat spoor!
Nou valt wel mee hoor. Eerder reden er altijd 4 bakken. V+V of zelfs T.quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Brembo het volgende:
Daarbij vind ik persoonlijk een behoorlijke overcapaciteit om met een SGM-3 een treindienst Ah-Ede Wageningen te doen...
Dat moest toen nog komen jahquote:
Alsjeblieft zeg, nog meer gekluns op een hoofdlijn.quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef dennistd het volgende:
De lijn Ede=Wageningen-Arnhem zie ik trouwens nog wel een keer overgaan naar Connexxion, doorgetrokken vanuit Amersfoort.
11 toch?quote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Oke hoeveel stammen ICK komen er totaal naar Nijmegen
Dat gaat nog al wat moeilijk, technisch maar vooral financieel.quote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Technisch kunnen ze dus 330 zonder probleem. Maar nou het spoor nog
Doe eens resizen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef RubenK het volgende:
zat vorige week in de icl, wat een comfortabele trein is dat toch
[ afbeelding ]
ICL op station Deventer
[ afbeelding ]
Gangpad in de 1e klas
[ afbeelding ]
1e klas interieur
Moest ook ontzettend naar de wc ineens, zat achteraan en nadat ik klaar was keek ik even uit de achterdeur
en tot mijn grote verbazing zag ik allemaal bruine vlekken op de loc zitten, die verdacht veel weg hadden
van mijn poep qua kleurhad er maar een foto van gemaakt:
[ afbeelding ]
1800-loc met bruine poep vlekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |