Ohw nouja zal dan welquote:Op maandag 20 april 2009 16:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Goed gegaan?
Het schijnt overigens dat mensen in de lente juist het depressiefst zijn..
Ze heten stammen, geen stellen!quote:Op maandag 20 april 2009 16:57 schreef Palmboom313 het volgende:
De eerste 2 stellen ICK staan op Nijmegen hoorhoeveel komen er totaal
En de jarige Job wordt straks ook machinist.quote:Op maandag 20 april 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF volgens mij ken ik die gast van HGBTF
Ja, dat is wel een voordeel.quote:Op maandag 20 april 2009 17:14 schreef PimBorne het volgende:
Dat ging mooi vandaag in de SGMm vanmorgen naar Enschede, stuk stiller dan die oude treinen
zeker op hogere snelheid (120 km/h ofzo) is de SLT een stuk sneller dan die rammelende SGMm'squote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een voordeel.
Ik vind de SLT net iets stiller.
Ik denk, gezien algemene natuurwetten e.d., dat een SLT bij 120km/h even snel is als een SGMm die 120km/h rijdt.quote:Op maandag 20 april 2009 17:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
zeker op hogere snelheid (120 km/h ofzo) is de SLT een stuk sneller dan die rammelende SGMm's
Anders verklein je je foto even tot een acceptabele groottequote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
SGMm te Almelo de Riet
[ afbeelding ]
De 1774 en de 1747 te Hengelo
Sorry dat de kwaliteit niet al te best is, de foto is gemaakt met me mobiel
Elk wissel moet minimaal eenmaal per 24 uur bereden worden, anders werkt het mogelijk niet goed meerquote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Heef toch geen zin bij ATB-NG? Die werken met bakens?
SAPSAN, de Velaro RUS.quote:Op maandag 20 april 2009 19:50 schreef Charango het volgende:
SGMm in Twente, past wel. Vooral op het gedeelte Wierden-Enschede is de naam StadsGewestelijkMaterieel wel toepasselijk.
[ afbeelding ]
¿Qué es?
Een Belgische ICE of zo?
Die is momenteel actief van Moskou naar Sint Petersburg en Nizny Novgorod als ik het goed heb.quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SAPSAN, de Velaro RUS.
Mij evengoed een raadsel waarom juist DIE plaat erbij moest, maar okee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |