Was dat niet stel 2008, waarvoor later een nieuwe bak gebouwd is?quote:
Jup.. Tenminste, volgens de website van feijenoordsemeesters wel...quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat niet stel 2008, waarvoor later een nieuwe bak gebouwd is?
Die in/uitstappers, per wat is dat? Toch niet per dag?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar!
Je krijgt een geheel onverzorgde reis naar Enschede De Eschmarke aangeboden, om zo dit station niet meer onderaan de lijst met in- en uitstappers per dag te laten staan.
Station Geerdijk zat in 2005 nog 3 hoger, in 2006 was dit er maar meer 1.
Volledig overzicht met in- en uitstapper staat op http://www.ovwereld.nl/ke(...)s_per_station_(2006)
Ja klopt, eigenlijk al heel langquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:13 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Krakķw heeft digitale aanwijsborden tegenwoordig, en er gaat geen rechtstreekse trein naar Moskou vandaan
Wel per dag. Wat dacht je anders?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die in/uitstappers, per wat is dat? Toch niet per dag?
Geen idee, vond het me alleen moeilijk voor te stellen dat er 150.000 mensen op A'dam Centraal zijn elke dag. En 2000 op Oisterwijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel per dag. Wat dacht je anders?Per uur? Per week?
Ze moeten wel, want op dat traject is naast de IC's geen ruimte voor een stoptrein.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Opvallend ook dat er Veenendaal - De Klomp een IC-station is, met zo weinig in/uitstappers.
En dat leidt nog weleens tot bizarre reisadviezenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:09 schreef Igen het volgende:
Ze moeten wel, want op dat traject is naast de IC's geen ruimte voor een stoptrein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
De DB-planner is dan toch slimmer:quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat leidt nog weleens tot bizarre reisadviezenVeenendaal-De Klomp - Veenendaal Centrum bijvoorbeeld, kan niet anders dan via Utrecht Centraal. Dat win je te voet dus
Je zit ook met de cargo's op dat trajectquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze moeten wel, want op dat traject is naast de IC's geen ruimte voor een stoptrein.
Ik heb er eens mee zitten puzzelen. Als je de dienstregeling er speciaal voor aanpast kan het misschien net, maar de stoptrein moet dan wel in Wolfheze 5 minuten wachten om door de IC ingehaald te worden.
Whehequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef Igen het volgende:
[..]
De DB-planner is dan toch slimmer:
[ afbeelding ]
(Met de trein zou het E-Dellwig - Oberhausen - E-West - E-Dellwig Ost worden, reistijd 0:58)
Die schaffen we af natuurlijk he. Zug-Chef heeft nu wel genoeg foto's van die lastpakken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zit ook met de cargo's op dat traject
Dat puzzelen is best lastig, heb het eens geprobeerd voor een spitstrein zutphen-hengelo, gewoon om te kijken of het mogelijk zou zijn... Maar na een kwartier had ik de moed al opgegevenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze moeten wel, want op dat traject is naast de IC's geen ruimte voor een stoptrein.
Ik heb er eens mee zitten puzzelen. Als je de dienstregeling er speciaal voor aanpast kan het misschien net, maar de stoptrein moet dan wel in Wolfheze 5 minuten wachten om door de IC ingehaald te worden.
Wat de spitsstoptrein tot een paar jaar terug dus ook deed. Dat die trein nu naar V'daal C gaat ipv Arnhem is hier het probleem.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze moeten wel, want op dat traject is naast de IC's geen ruimte voor een stoptrein.
Ik heb er eens mee zitten puzzelen. Als je de dienstregeling er speciaal voor aanpast kan het misschien net, maar de stoptrein moet dan wel in Wolfheze 5 minuten wachten om door de IC ingehaald te worden.
Vraag daar maar eens een reisje van Veenendaal C naar De Klomp dan.quote:
Dat is lopend ook nog wel best een eind hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:09 schreef ReisT het volgende:
[..]
Wat de spitsstoptrein tot een paar jaar terug dus ook deed. Dat die trein nu naar V'daal C gaat ipv Arnhem is hier het probleem.
[..]
Vraag daar maar eens een reisje van Veenendaal C naar De Klomp dan.
Worden de reizigers uniek geteld of word je geturfd als je meermaals op een station af- en opstapt?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel per dag. Wat dacht je anders?Per uur? Per week?
Ben jij OOIT geturfd? Werd dat niet eens tijd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Worden de reizigers uniek geteld of word je geturfd als je meermaals op een station af- en opstapt?
Je hebt inderdaad soms peilers in rode jasjes rondlopen, alleen ben ik de naam van het bedrijf vergeten.quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij OOIT geturfd? Werd dat niet eens tijd?
Ik ben een algehele OV-freak.quote:Op zondag 19 april 2009 00:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Mijn nieuwe collega's vinden mij nu al een treinfreak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |