Balls? Why not penis?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
En daar niet verder mee durft te gaan
SHOW SOME BALLS, GODDAMNIT
Als je naar Groningen wil stap je ook niet bij Beilen al uit, right.
Yah, die zag ik al aankomenquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef klaasdj het volgende:
Als ik naar groningen zou moeten zou ik al bij de eerste halte uitstappen
Minder verzakt dan in Groningen denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yah, die zag ik al aankomenMaar ik weet niet hoe t spoor naar Amsterdam eruit ziet
Ja, daar stappen ze dus óók niet opquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:27 schreef Susi het volgende:
Er gaat toch ook een bus vanuit Beilen naar Groningen ?
klopt, maar mods denken wat meer na voordat ze n topic openen, dus waarschijnlijk zit er een diepere bedoeling achterquote:
Er worden zoveel topics van mij gesloten, ook al ben ik modquote:
Kan je nagaan hoeveel jij toevoegt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er worden zoveel topics van mij gesloten, ook al ben ik mod
quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, maar mods denken wat meer na voordat ze n topic openen, dus waarschijnlijk zit er een diepere bedoeling achter
QFT.quote:
vooroordelen nee hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:52 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
QFT.
Vrouwen zijn luie wezens die niet hun eigen prooi willen vangen. Alleen als het om geld gaat.
wees blij ben er 1x geweestquote:
want? Skopje?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:00 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
wees blij ben er 1x geweest
en voor mij is niet voor herhaling vatbaar
ik had een aanvaring met die kale skinhead van een uitsmijter met als gevolg een lifetime verbodquote:
dan had je idd gelijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:09 schreef Harajuku. het volgende:
Hahah, ik ga helemaal kapot hier. Hij durft niet hier te komen door mijn ouders (???)
Dus ik wtfZegt ie hahaha I kid you not, hij zei "Kom dan in mijn schuur"
WHAT THE HELL! Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Ik ben nu aan t huilen van t lachenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:10 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
dan had je idd gelijk
Geen BALLEN!!!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, maar mods denken wat meer na voordat ze n topic openen, dus waarschijnlijk zit er een diepere bedoeling achter
das toch ook niet normaal.. hij is al je ex en dan durft ie niet te komen omdat je ouders er zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben nu aan t huilen van t lachen
En jij verzuurdquote:
Terwijl die noooooooooooooooooooit binnen zijn gekomen,z eker niet om deze tijd als ze slapenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:13 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
das toch ook niet normaal.. hij is al je ex en dan durft ie niet te komen omdat je ouders er zijn![]()
en ookal waren ze wel binnen gekomen so what.. ik neem aan dat 90% van de MANNEN zich daar echt niet voor schaamt miss alleen de 1e minuutquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Terwijl die noooooooooooooooooooit binnen zijn gekomen,z eker niet om deze tijd als ze slapen.
Echt hèquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:15 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
en ookal waren ze wel binnen gekomen so what.. ik neem aan dat 90% van de MANNEN zich daar echt niet voor schaamt miss alleen de 1e minuut
tjah het is ook niet voor niets je ex neem ik aanquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt hèEn nu zegt HIJ dat IK hem niet respecteer
Ahahahhahahaha, veeg me op
Ja, dit is inderdaad wat hij altijd doetquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:19 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
tjah het is ook niet voor niets je ex neem ik aan
En terecht, het is wartaal, zelfs domme mensen kunnen dit topic nouwelijkes begrijpen gezien die het eerder zouden moeten snappen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er worden zoveel topics van mij gesloten, ook al ben ik mod
Nouwelijksquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:21 schreef sappo het volgende:
[..]
En terecht, het is wartaal, zelfs domme mensen kunnen dit topic nouwelijkes begrijpen gezien die het eerder zouden moeten snappen.
ooit gehoord van Google?quote:
Ik wil je bij deze uitnodigen verder te discussieren op een onlangs aangemaakt topic voor mensen die geen leven hebbenquote:
Omdat jij niet kan spellen heb ik geen leven? Werkelijk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:31 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik wil je bij deze uitnodigen verder te discussieren op een onlangs aangemaakt topic voor mensen die geen leven hebben
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat jij niet kan spellen heb ik geen leven? Werkelijk?
Omdat ik kan seksen heb ik geen leven, werkelijk?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik kan seksen heb ik geen leven, werkelijk?
Je kan blijkbaar niet seksen, anders had je dit topic niet geopend, hé.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik kan seksen heb ik geen leven, werkelijk?
Ik kan keiveel seksen, ik wil alleen nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:37 schreef PP. het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar niet seksen, anders had je dit topic niet geopend, hé.
das niet gezondquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan keiveel seksen, ik wil alleen niet
Waarom wil je niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien is het idd verstandig om eerst de primaire levensbehoefte in orde te krijgen voordat je naar de volgende fase wilt. Beetje algemene kennis opdoen van de wereld is geen overbodige luxe als je van mening bent dan Skopje in Nederland ligt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:40 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
das niet gezond
al naar de dokter geweest?
Omdat ik pas weer wil als ik een relatie heb.quote:
Het ging over de kroeg Skopje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:42 schreef sappo het volgende:
[..]
Misschien is het idd verstandig om eerst de primaire levensbehoefte in orde te krijgen voordat je naar de volgende fase wilt. Beetje algemene kennis opdoen van de wereld is geen overbodige luxe als je van mening bent dan Skopje in Nederland ligt.
Nooit meer een antwoord op wat?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Jal ik antwoord maar niet.
Ik vertelde ex da tmijn ouders hem nooit leuk vonden. Toen ging ie van BOOOHOOO NU KOM IK NOOIT MEER
Nooit mee een antwoord gekregen![]()
dat is gewoon te erg damnnn had ie in het begin wel ballen dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Jal ik antwoord maar niet.
Ik vertelde ex da tmijn ouders hem nooit leuk vonden. Toen ging ie van BOOOHOOO NU KOM IK NOOIT MEER
Nooit mee een antwoord gekregen![]()
Ow, ben jij er zo een...quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik pas weer wil als ik een relatie heb.
Op miin reactie daarop!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nooit meer een antwoord op wat?!
Ben je dronken?
Hey laat haar ff haar antwoord verklaren waarom ze dacht dat Skopje in Nederland lag, was net zo leuk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:44 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
dat is gewoon te erg damnnn had ie in het begin wel ballen dan?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit anders zoek ze dr zelf wel een excuus opquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:45 schreef sappo het volgende:
[..]
Hey laat haar ff haar antwoord verklaren waarom ze dacht dat Skopje in Nederland lag, was net zo leuk.
Nu heeft ze een excuus om ontwijkingsgedrag te vertonen
Heb ik al gedaan, failhare.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:45 schreef sappo het volgende:
[..]
Hey laat haar ff haar antwoord verklaren waarom ze dacht dat Skopje in Nederland lag, was net zo leuk.
Fuck zeg, ik hoef toch niet dit hele baggertopic door te lezen om je te begrijpen?quote:
Niks, groot gelijk! Gewoon wachten totdat de ware je vindt en verleidtquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben meaningless seks zat, dus?
Hah, ik heb me er al 2 jaar aan gehouden.quote:
Wat ben je nou autistisch over dat Skopje aan het jankzakken? Het gaat over neuken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:45 schreef sappo het volgende:
[..]
Nou, de ware hoeft nu ook weer nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Fuck zeg, ik hoef toch niet dit hele baggertopic door te lezen om je te begrijpen?![]()
Doe es samenvatting![]()
[..]
Niks, groot gelijk! Gewoon wachten totdat de ware je vind en verleid
Wanneer is het niet meer meaningless dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, de ware hoeft nu ook weer nietDaar geloof ik niet zo in
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, de ware hoeft nu ook weer nietDaar geloof ik niet zo in
In een relatie, ook al is dat niet de warequote:Op zaterdag 18 april 2009 03:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wanneer is het niet meer meaningless dan?
Owja, neuken..laat haar daar maar over praten, dan begrijpen we haar misschienquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:48 schreef PP. het volgende:
[..]
Wat ben je nou autistisch over dat Skopje aan het jankzakken? Het gaat over neuken.
Ok, je zoekt een fuckbuddy dus?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In een relatie, ook al is dat niet de ware
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, je zoekt een fuckbuddy aandacht dus?
Dat altijdquote:
IK OPEN OOK É;EN TOPIC HOORquote:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:55 schreef Adolecens het volgende:
Zijn jullie hier een verkapte ruzie aan het uitvechten?!
Ah, dus jij bent die idioot die me soms 's nachts belt en vervolgens niets zegt?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IK OPEN OOK É;EN TOPIC HOOR![]()
Stiekem alleen om jou omdat ik al jaren een secret crush heb.
Had ik je nummer maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:57 schreef PP. het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent die idioot die me soms 's nachts belt en vervolgens niets zegt?
die heb je dus nou om zeep geholpenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:57 schreef Harajuku. het volgende:
NEE!
Ik heb al jaren een secret crush on PP./
0906-sadness ?quote:
CRAP!quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:58 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
die heb je dus nou om zeep geholpen
Sucks to be you.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:59 schreef Harajuku. het volgende:
Zul je ook nog eens zien dat ie lelijk is, just my luck
ach je kan niet alles hebben in het levenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:59 schreef Harajuku. het volgende:
Mja... het zit je ook niet mee he!quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:59 schreef Harajuku. het volgende:
Hahaha, dat is the line die altijd gebruikquote:
Ben jij lekker"?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja... het zit je ook niet mee he!
Zo ontmoet je nooit meaningfull relationships!
Ik weet vrij zeker dat er een woord mist in die zin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahaha, dat is the line die altijd gebruik
Oh ja, "ik".quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:05 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat er een woord mist in die zin.
Dat is een subjectieve mening. Ik ken je voorkeuren nietquote:
Nou, ik weet toevallif dat jij R&P chicks neukt, dan moet er toch wel een béétje mooi inzitten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is een subjectieve mening. Ik ken je voorkeuren niet
En het is maar de vraag of het klikt
Ow joy, van die labiele kras typjes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik weet toevallif dat jij R&P chicks neukt, dan moet er toch wel een béétje mooi inzitten?
Geweldig wat een beeld je kan creëren op zo'n forumquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik weet toevallif dat jij R&P chicks neukt, dan moet er toch wel een béétje mooi inzitten?
Gelukkig ben ik ook kritisch en kan ik het beeld wat er van mij heerst hier enigszins nuanceren...quote:
Mmh ik ken tenminste twee mensen die wél in Beilen zouden uitstappen en dat nog rationeel denken te kunnen verklaren ook in de trant van ja maar mijn huis staat daar - wat een kutsmoesquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:14 schreef Harajuku. het volgende:
MLI toch, en nog iemand.. Wie ook alweer.. Hmmm
Ik onthoud dat allemaal niet meer hoorquote:
Maar als ze naar Grunn willen stappen ze niet uit in Beilen, doh.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:15 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Mmh ik ken tenminste twee mensen die wél in Beilen zouden uitstappen en dat nog rationeel denken te kunnen verklaren ook in de trant van ja maar mijn huis staat daar - wat een kutsmoes
Snap niet dat ze in eerste instantie meteen naar Groningen zijn gegaan eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik onthoud dat allemaal niet meer hoor
[..]
Maar als ze naar Grunn willen stappen ze niet uit in Beilen, doh.
Ik heb MLI niet geneuktquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik onthoud dat allemaal niet meer hoor
[..]
Maar als ze naar Grunn willen stappen ze niet uit in Beilen, doh.
Thats not the point, jij snapt er neits vanquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:18 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Snap niet dat ze in eerste instantie meteen naar Groningen zijn gegaan eigenlijk
Welke dan wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb MLI niet geneukt![]()
Ben wel eens een avondje wezen stappen met haar, maar that's all. Van te voren afgesproken dat er geen sex of intimiteit om de hoek zou komen kijken...
Discretie FTWquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Thats not the point, jij snapt er neits van
[..]
Welke dan wel?
http://forum.fok.nl/rde/search_litequote:Op zaterdag 18 april 2009 04:29 schreef Harajuku. het volgende:
Pff, het stond toch ooit ergens, hoe moet ik het anders weten
Trust me... Wij klikken nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou, dit moet wel op een date uitmonden, gezien jullie tot de vroege uurtjes doorgaan met berichtjes spammen
Ja, speel maar hard to get. Je weet dat de dames daar voor vallen als blaadjes in de herfstquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/search_lite![]()
[..]
Trust me... Wij klikken niet
Was het aan danquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:33 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja zeg, maak je het zo uit met mij? Op deze manier?
En waar denk jij dat mijn ex vandaan komt? En mijn andere, en andere?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Je zou je vlees maar op internet moeten verkrijgen zeg
Gelukkig is Harajuku van de meaningfull relationships en alles wat daar niet bij in de buurt komt mot ze nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Relatieplanet FTW!quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:36 schreef Gabbylicious het volgende:
You got it, dude!quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig is Harajuku van de meaningfull relationships en alles wat daar niet bij in de buurt komt mot ze niet
En vervolgens schrikken ze allemaal van je ouders?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En waar denk jij dat mijn ex vandaan komt? En mijn andere, en andere?.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&gl=nl&um=1&q=skopje&ndsp=20&ie=UTF-8&sa=N&tab=ilquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:22 schreef post01man het volgende:
mensen wat hell is skopje?
Hahaha, nee, dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:40 schreef PP. het volgende:
[..]
En vervolgens schrikken ze allemaal van je ouders?
Jij begint stom te doen, houd je bek dan ook als je wat terug krijgt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:42 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
![]()
Zo'n grote bek en dan nog bij je pappie en mammie wonen?
Ik vraag godverdomme alleen hoe oud je bent. Die opmerking over vleesch en internet was niet serieus, en al helemaal niet in jouw richting.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij begint stom te doen, houd je bek dan ook als je wat terug krijgt.
owowquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:45 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ik vraag godverdomme alleen hoe oud je bent. Die opmerking over vleesch en internet was niet serieus, en al helemaal niet in jouw richting.
Ik schenk nog maar ff bijquote:
23quote:
Dat is mijn hond, en ik ben niet 23quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
23, kei jong enzulks!
zeg har, heet je vriendje dus charlie
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Iedereen is er wel een keer in geweest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:00 schreef timmmmm het volgende:
Een relatie met Hara is vergelijkbaar met Groningen? Boers en veel te dicht bij de friezen?
Denken dat Hara niemand kan vinden om je neukenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:37 schreef PP. het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar niet seksen, anders had je dit topic niet geopend, hé.
Dus je ligt met je ouders in bed. Dit bevestigt al mijn vooroordelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:23 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, mijn ouders zijn nu wakker, nog enger!
Om je neuken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat Hara niemand kan vinden om je neuken
Zoek eens een foto van haar op.
Jouw hele topic faalt hier een beetje hard en dan noem je mij failhare?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IK OPEN OOK É;EN TOPIC HOOR![]()
Stiekem alleen om jou omdat ik al jaren een secret crush heb.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:00 schreef timmmmm het volgende:
Een relatie met Hara is vergelijkbaar met Groningen? Boers en veel te dicht bij de friezen?
Wat ben ik het vervloekt erg met jou eens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:22 schreef RickoKun het volgende:
Dat mensen in dit soort topics zoveel reacties kunnen maken. Zal wel een instroom van ONZ-ers zijn.
watquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom dat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:51 schreef sappo het volgende:
[..]
as ze me goud zouden geven om haar te neuken zouk nog zeggen; kanker op met je goud!
Helaas.....nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Of afgestampt .quote:Op zondag 19 april 2009 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Zou TS al aangestampt zijn ondertussen?
Ze post net in een ander topic dus die zal wel niet scheelgeneukt zijnquote:
Ach ja, ik weet niet of ze kan pijpen maar ze kan vast wel iets lekkers doen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze post net in een ander topic dus die zal wel niet scheelgeneukt zijn
Jij bent hier de mod hoorquote:
Zo gauw mensen je geen aandacht meer geven is de plezier er wel af? Borderliner.quote:
I beg your pardon? Het gaat nog steeds over mij.quote:Op zondag 19 april 2009 23:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Zo gauw mensen je geen aandacht meer geven is de plezier er wel af? Borderliner.
Kom op. Elke keer als mensen negatieve aandacht geven begin je te huilen dat het topic wel dicht mag.quote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I beg your pardon? Het gaat nog steeds over mij.
whehehehequote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op. Elke keer als mensen negatieve aandacht geven begin je te huilen dat het topic wel dicht mag.Open er dan geen, labiele doos.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op. Elke keer als mensen negatieve aandacht geven begin je te huilen dat het topic wel dicht mag.Open er dan geen, labiele doos.
Whehe.quote:
Ik heb de laatste paginas niet eens gelezen. Ik las of ik al geneukt ben en dat ik in andere topics post.quote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Kun je ook schaamliplezen?quote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de laatste vaginas niet eens gelezen. Ik las of ik al geneukt ben en dat ik in andere topics post.
Whut?quote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Rots het volgende:
Volgens mij zitten ze achter de schermen al te rellen en laten ze ons erbuiten. Ze gunnen ons ook niks hier he.
Hmm, als ik eens dit topic doorlees vanaf het begin zijn er wel meer die er zo over denken als MASD.quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut?MASD heeft mij nooit gemogen hoor, achter en voor de schermen niet. Hij moet me ook altijd komen opzoeken om dat te vertellen. Oh well, to each their own
Iemand moet je uit dat knuffelige roze wereldje waar je in vast zit helpen. My pleasure.quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut?MASD heeft mij nooit gemogen hoor, achter en voor de schermen niet. Hij moet me ook altijd komen opzoeken om dat te vertellen. Oh well, to each their own
Prima KLB topic.quote:Op zondag 19 april 2009 23:27 schreef sappo het volgende:
[..]
Hmm, als ik eens dit topic doorlees vanaf het begin zijn er wel meer die er zo over denken als MASD.![]()
Maar laten we eens evaluren, wat vind je zelf nu van je eigen topic?
Ik heb zo het idee dat hij wel meerdere mensen niet mag.quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 23:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Iemand moet je uit dat knuffelige roze wereldje waar je in vast zit helpen. My pleasure.
Show me some ballen in beilen,quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
Same old same oldquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef sappo het volgende:
[..]
Show me some ballen in beilen,
Eigenlijk heb je niks te klagen toch? niet geneukt maar wel goed gespankt op dit forum., ook lekker toch?
Misschien wel, misschien niet. We zullen er nooit achterkomen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik krijg van Hara altijd het idee dat ze zo pretentieus als de pest is, heel zelfverzekerd op FOK! maar vanavond weer peinzend in bed te kettingroken.
F5 dit topic niet eens zo snel, ik wil combo's makenquote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. We zullen er nooit achterkomen.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik krijg van Hara altijd het idee dat ze zo pretentieus als de pest is, heel zelfverzekerd op FOK! maar vanavond weer peinzend in bed te kettingroken.
Ik zag het omdat ik die voorgaande post geplaatst hadquote:Op zondag 19 april 2009 23:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
F5 dit topic niet eens zo snel, ik wil combo's maken
Je gunt het me gewoon niet hè?!quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zag het omdat ik die voorgaande post geplaatst had
Blijkbaar!quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik moest lachen. Is dit het baggertopic voor vanavond?
Wat lief dat je nu zo matig bent in je uitspraken, ben je bang dat je hier verscheurt gaat worden?quote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. We zullen er nooit achterkomen.
Ik houd mijn hart vastquote:Op zondag 19 april 2009 23:40 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, als ik nog een d/t-fout zie spam ik het topic vol met liedjes van Thomas Berge.
Dat is ook alleen maar omdat ze weet dat ze labiel is en geen goede comeback kan verzinnen.quote:
Je bedoeld zeker "Ik houdt mijn hard vast?".quote:
Zo ervaar ik het ook, ze heeft haar electrische tandeborstel al in de ring gegooid en beantwoord alleen minder bedreigende reacties.quote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ze weet dat ze labiel is en geen goede comeback kan verzinnen.
Jij hatd ons toch verlatden?quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker "Ik houdt mijn hard vast?".
Ik ga al.quote:
"Bedoeld" is een grap, toch?quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker "Ik houdt mijn hard vast?".
Ohoh.quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef sappo het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het ook, ze heeft haar electrische tandeborstel al in de ring gegooid en beantwoord alleen minder bedreigende reacties.
Oeps, zou ze gebruik maken van deze opening?quote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Bedoeld" is een grap, toch?
[..]
Ohoh.
Nu de rest van de fouten ook nog meenemen en 't is vanaf nu alleen maar Thomas Bergequote:
Welke fouten, Hara?quote:Op zondag 19 april 2009 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu de rest van de fouten ook nog meenemen en 't is vanaf nu alleen maar Thomas Berge
Anders gaan ze me slaan om gastmoddenquote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef Rots het volgende:
Harajuka waarom laat je dit baggertopic open?
Och meisje toch, kun je het niet alleen af?quote:Op zondag 19 april 2009 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu de rest van de fouten ook nog meenemen en 't is vanaf nu alleen maar Thomas Berge
Meedoen?quote:Op maandag 20 april 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
Ah, slowchat. Zoals elk ander topic waar je in post.
Nee man.quote:
A Piece of Strangequote:Op maandag 20 april 2009 00:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee man.Ik heb net mijn CunninLynguists discografie binnen.
Huhquote:Ik ga even een uurtje op het station staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op maandag 20 april 2009 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Huh?
Ja, zo afspelen uit mijn mobiel en blowen enzo en net doen of ik bij die hangallochtonen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Da's wel tof, ja.quote:Op maandag 20 april 2009 00:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, zo afspelen uit mijn mobiel en blowen enzo en net doen of ik bij die hangallochtonen hoor.
Ik bel Priscilla wel weetje. Die is altijd wel in voor mijn penis. Als je weet wat ik bedoel hehehehe.quote:Op maandag 20 april 2009 00:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's wel tof, ja.
Jammer alleen dat er nu niet zoveel van die sletjes zijn
Ik stel voor om dit gehele topic te deleten om concensus te berijken en te behouden voor de mods onderling.quote:
Ik stel voor dat je eens stopt met dit topic steeds mn AT in te schoppen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:57 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik stel voor om dit gehele topic te deleten om concensus te berijken en te behouden voor de mods onderling.
Ik stel voor dat je eens terugleest en ziet dat ik het niet was die 24 uur later nog dat topic actief heeft gehouden. Ik heb hier de gehele dag niet gepost.quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eens stopt met dit topic steeds mn AT in te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |