Nee man.quote:
A Piece of Strangequote:Op maandag 20 april 2009 00:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee man.Ik heb net mijn CunninLynguists discografie binnen.
Huhquote:Ik ga even een uurtje op het station staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op maandag 20 april 2009 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Huh?
Ja, zo afspelen uit mijn mobiel en blowen enzo en net doen of ik bij die hangallochtonen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Da's wel tof, ja.quote:Op maandag 20 april 2009 00:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, zo afspelen uit mijn mobiel en blowen enzo en net doen of ik bij die hangallochtonen hoor.
Ik bel Priscilla wel weetje. Die is altijd wel in voor mijn penis. Als je weet wat ik bedoel hehehehe.quote:Op maandag 20 april 2009 00:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's wel tof, ja.
Jammer alleen dat er nu niet zoveel van die sletjes zijn
Ik stel voor om dit gehele topic te deleten om concensus te berijken en te behouden voor de mods onderling.quote:
Ik stel voor dat je eens stopt met dit topic steeds mn AT in te schoppen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:57 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik stel voor om dit gehele topic te deleten om concensus te berijken en te behouden voor de mods onderling.
Ik stel voor dat je eens terugleest en ziet dat ik het niet was die 24 uur later nog dat topic actief heeft gehouden. Ik heb hier de gehele dag niet gepost.quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eens stopt met dit topic steeds mn AT in te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |