Ik houd mijn hart vastquote:Op zondag 19 april 2009 23:40 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, als ik nog een d/t-fout zie spam ik het topic vol met liedjes van Thomas Berge.
Dat is ook alleen maar omdat ze weet dat ze labiel is en geen goede comeback kan verzinnen.quote:
Je bedoeld zeker "Ik houdt mijn hard vast?".quote:
Zo ervaar ik het ook, ze heeft haar electrische tandeborstel al in de ring gegooid en beantwoord alleen minder bedreigende reacties.quote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ze weet dat ze labiel is en geen goede comeback kan verzinnen.
Jij hatd ons toch verlatden?quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker "Ik houdt mijn hard vast?".
Ik ga al.quote:
"Bedoeld" is een grap, toch?quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker "Ik houdt mijn hard vast?".
Ohoh.quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef sappo het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het ook, ze heeft haar electrische tandeborstel al in de ring gegooid en beantwoord alleen minder bedreigende reacties.
Oeps, zou ze gebruik maken van deze opening?quote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Bedoeld" is een grap, toch?
[..]
Ohoh.
Nu de rest van de fouten ook nog meenemen en 't is vanaf nu alleen maar Thomas Bergequote:
Welke fouten, Hara?quote:Op zondag 19 april 2009 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu de rest van de fouten ook nog meenemen en 't is vanaf nu alleen maar Thomas Berge
Anders gaan ze me slaan om gastmoddenquote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef Rots het volgende:
Harajuka waarom laat je dit baggertopic open?
Och meisje toch, kun je het niet alleen af?quote:Op zondag 19 april 2009 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu de rest van de fouten ook nog meenemen en 't is vanaf nu alleen maar Thomas Berge
Meedoen?quote:Op maandag 20 april 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
Ah, slowchat. Zoals elk ander topic waar je in post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |