quote:
Moest ik ook bij julliequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:31 schreef cablegunmaster het volgende:
# Hoe oud ben je?
# Sekse?
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
moet ik hem alweer invullen
Ik had echt geen leven vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 17 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 233 Adolecens
06. 206 KudFokker
12. 156 Pien85
16. 141 zbbrox
21. 130 DR34M3R
28. 117 Nouk84
28. 117 Belsezar
49. 095 Ofresca
66. 081 rival
72. 076 dawg
86. 070 AirwiN
94. 067 Q.
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
maakt niet uitquote:
kut voor jequote:
daarvoor schop ik niet he!quote:
En daar ben je trots op?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:23 schreef Nouk84 het volgende:
Stilte hier!Feestje was leuk! Iedere x dat ik dacht dat de muziek niet erger kon, deden ze er weer een schepje bovenop...
Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds kan hakken.. Ook
Niet echtquote:
wel humorquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:23 schreef Nouk84 het volgende:
Stilte hier!Feestje was leuk! Iedere x dat ik dacht dat de muziek niet erger kon, deden ze er weer een schepje bovenop...
Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds kan hakken.. Ook
quote:
en terecht!quote:
quote:
Ik mag niet meer rijden, denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en terecht!
Nu lekker slapen enzo? Niet meer naar Almere?
Q.!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:36 schreef Adolecens het volgende:
Ah...
standje ignore modus...
Dan ga ik ook maar
Er komen onderhand meer lesbo's en biseksuelen volgens mij...quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:01 schreef capricia het volgende:
Is dit topic ook voor lesbo's? En voor bi's?
Of alleen voor he's?
Bi.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er komen onderhand meer lesbo's en biseksuelen volgens mij...
Iedereen is welkom dus
U is bi/les/hetero?
Ik beschouw mezelf als heteroquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Bi.
Heb een serieuze relatie met een vrouw gehad, maar ben al jaren gelukkig met mijn vent (ik ben een vrouw dus).
Niet single, maar altijd openminded als het vrouwen betreft!
en gij?
Vroeg even aan een vriend hoe ik die youtube player kreegquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maakt niet uitik download nu alle 16 eps van season 1
![]()
Grote fan van zn boeken Terry Goodkind als ik het me niet vergis ?![]()
Laws of magic
Spannend!quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat ik maar MMSjes ga sturen met iemandSlaap lekker!
![]()
Ado! Ga je schamen!quote:
moggeh !quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede morgen
het ziet er lekker uit buiten... nu nog bedenken wat ik aan moet doen
morguhhhhquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
moggeh !
trek gewoon iets aan joh huphup
Of niets!quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
moggeh !
trek gewoon iets aan joh huphup
quote:
Mijn eerste statje! Nu gaat het echt fout met mij!quote:
oeh kittyfoto's ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn eerste statje! Nu gaat het echt fout met mij!
En ik ben brak. En de katten zweren tegen mij samen. Kat 1 maakt me wakker. Kat 2 loopt over mijn toetsenbord en typt ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat? Je wil foto's zien van mijn super vervelende katten?
dansen aan zeequote:Op zaterdag 18 april 2009 09:26 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen trouwens allemaal
Vandaag rijd ik denk ik lekker even naar zee.
Niet lang, want ik moet eerst boodschappen doen, en naar de kapper. Vanavond moet ik op tijd terug zijn, ivm een concert van een vriendin van me. Nou ja, als er te weinig tijd overblijft zoek ik hier wel een mooi plekje op aan het water.
Nee hoor. Veel zal er niet veranderen. Stukje eraf. Hightlights misschien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dansen aan zee
leuk.. en vanavond hebben we foto's van je nieuwe snit dus?![]()
Nou goed, daar post ik wel foto's van.quote:
OOH wat een KJOETIESquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou goed, daar post ik wel foto's van.
De wakker-maker:
[ afbeelding ]
De typ-kat:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo onschuldig als ze eruit zien!
De 'wakker-maker' is zelf nog niet helemaal wakker?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou goed, daar post ik wel foto's van.
De wakker-maker:
[ afbeelding ]
De typ-kat:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo onschuldig als ze eruit zien!
Hehequote:Op zaterdag 18 april 2009 09:44 schreef dawg het volgende:
[..]
De 'wakker-maker' is zelf nog niet helemaal wakker?
Dat bedoel ik nou! Ze palmen altijd iedereen in.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:38 schreef zbbrox het volgende:
[..]
OOH wat een KJOETIES![]()
hoe durf je het op hun af te schuiventsktsk
liefgooi ze in je fobo! ?
Nee, die maakt me wakker omdat hij bij mij op bed wil liggen en aandacht wil hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:44 schreef dawg het volgende:
[..]
De 'wakker-maker' is zelf nog niet helemaal wakker?
zbbrox wil ze vast wel hebbenquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! Ze palmen altijd iedereen in.![]()
Maar ondertussen staan ze wel om 7 uur 's morgens voor mijn deur te blèren. Of als ik de deur open heb, springen ze op bed. Mocht ik dan niet wakker worden dan beginnen ze gewoon te slaan!
[..]
Nee, die maakt me wakker omdat hij bij mij op bed wil liggen en aandacht wil hebben.
Weg met die beesten dan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! Ze palmen altijd iedereen in.![]()
Maar ondertussen staan ze wel om 7 uur 's morgens voor mijn deur te blèren. Of als ik de deur open heb, springen ze op bed. Mocht ik dan niet wakker worden dan beginnen ze gewoon te slaan!
Oh, nouja, zijn ogen staan op half 7.quote:Nee, die maakt me wakker omdat hij bij mij op bed wil liggen en aandacht wil hebben.
Die komt ze dan toch weer terugbrengen omdat ze met zijn 2-en een stelletje etterbakken zijn.quote:
Wil jij ze hebben dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Weg met die beesten dan!
[..]
Oh, nouja, zijn ogen staan op half 7.
Nee, ik heb al 2 Bonsaiboompjes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:08 schreef Ofresca het volgende:
Wil jij ze hebben dan?![]()
Op de overige foto's kijkt hij alsof hij je wil vermoorden of uhm zoals Brad Pitt in Burn after Reading.
Maar redden die bomen je ook wanneer je de grote fout wil begaan om iets te gaan doen? Voorkomen ze dat je op kunt staan om wat nuttigs te gaan doen? Brengen ze eten voor je mee? Zorgen ze voor vermaak?quote:
Ik heb al menig tof gesprek met ze gevoerd ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar redden die bomen je ook wanneer je de grote fout wil begaan om iets te gaan doen? Voorkomen ze dat je op kunt staan om wat nuttigs te gaan doen? Brengen ze eten voor je mee? Zorgen ze voor vermaak?
Praten ze ook terug dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb al menig tof gesprek met ze gevoerd ja.
Voor de rest zijn ze niet zo actief. Misschien dat het beter wordt nu de zon meer begint door te komen.
Mwoah.. die van mij rent over me heen. Ik slaap met mn handen over mn zak.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die komt ze dan toch weer terugbrengen omdat ze met zijn 2-en een stelletje etterbakken zijn.
[..]
Ja, als ik zeg dat ik ga stofzuigen bijvoorbeeld, gillen ze hard dat dat helemaal niet nodig is. Ze zijn nogal gesteld op rust. Of mijn muziek. En ik heb een hekel aan stofzuigen dus dan ben ik zo omgepraat.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mwoah.. die van mij rent over me heen. Ik slaap met mn handen over mn zak.
En hijs dol op auto's die langs komen want dan trekt er een mooi verlicht streepje over de muur die hij denkt te kunnen vangen door van het bed tegen de muur te springen en op de grond te pleuren.
Dus meestal maggie lekker in de woonkamer blijven.
Neem maar geen kat nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, als ik zeg dat ik ga stofzuigen bijvoorbeeld, gillen ze hard dat dat helemaal niet nodig is. Ze zijn nogal gesteld op rust. Of mijn muziek. En ik heb een hekel aan stofzuigen dus dan ben ik zo omgepraat.
Ze luisteren niet zo goed naar je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:34 schreef Duimelot het volgende:
die van mij maken deuren open, springen op bed maken samen ruzie en komen elke 10 minuten om een snoepje bedelen
Ciao. Wel winnen he.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb wedstrijd. Succes met al die vervelende wezens!![]()
Wel lekker geslapen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat betreft me laten slapen iets minder pfffff *gaap*
quote:
helaas niet, heb enorme pijn in mijn hals aan de rechterkant en hoe ik ook lag die pijn overheerste heb pijnstiller genomen (en die neem ik echt bijna nooit) en toen een beetje kunnen slapen.quote:
Had je dat ook al toen je ging slapen dan? Kut wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helaas niet, heb enorme pijn in mijn hals aan de rechterkant en hoe ik ook lag die pijn overheerste heb pijnstiller genomen (en die neem ik echt bijna nooit) en toen een beetje kunnen slapen.
de pijn is iets minder maar nog niet wegwtf kan dat nu zijn!?
vanavond dus maar vroeg naar bed ik ben sagerijnig
Foto?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:44 schreef fraubitch het volgende:
Hijg ik heb gister ook een poesje geaaid
hi dawgquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Had je dat ook al toen je ging slapen dan? Kut wel.
En kijk eens naar buiten. Werkt dat niet een klein beetje tegen je humeurtje?
Wij (ik) in elk geval niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, o!
Ik kan een KF-post doen
Ik twijfel alleen nog of ik dat wel wil
Er zijn ook spoilertags.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesquote:
ja maar d8 als ik slaap voel ik t niet en morgen is t voorbij maar kon er niet van slapen echt zo vreemd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Had je dat ook al toen je ging slapen dan? Kut wel.
En kijk eens naar buiten. Werkt dat niet een klein beetje tegen je humeurtje?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Yes
[ afbeelding ]
Ik WIST dat het nog van pas zou komen
als jij t doet is t geen kf postquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, o!
Ik kan een KF-post doen
Ik twijfel alleen nog of ik dat wel wil
Het klinkt ook heel zielig hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar d8 als ik slaap voel ik t niet en morgen is t voorbij maar kon er niet van slapen echt zo vreemd.
en ik had het ijs en ijs koud zo koud dat ik heel lang heb liggen denken wat erger was de pijn of mijn bed uitgaan en NOG meer kou om pijnstiller te nemen
Oh ik was zo sielug en miste zo iemand naast me die mij wat kon pakken en we lekker kon opwarmen....
het weer doet me nu weinig, ik wil terug naar behed, maar helaas kan dat niet
yup en ze zijn zooooooooooooooooo hyper (of ik vind ze hyper omdat ik moe en sagerijnig benquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Het klinkt ook heel zielig hoor.
Kindjes zijn er, omdat je niet terug naar bed kunt?
neequote:
Ik ben nu even heel blij met de rust hier.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup en ze zijn zooooooooooooooooo hyper (of ik vind ze hyper omdat ik moe en sagerijnig ben)
is het al 8 uur vanavond!?!?!?
Ik denk ook dat ik het niet helemaal goed in zou kunnen kleden, het zou het nèt niet zijnquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:54 schreef dawg het volgende:
Ik ben nu even heel blij met de rust hier.
Nog evenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup en ze zijn zooooooooooooooooo hyper (of ik vind ze hyper omdat ik moe en sagerijnig ben)
is het al 8 uur vanavond!?!?!?
Het? Beest? Paarden zijn toch edele dieren, die spreek je toch aan met hij, zij of u?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef fraubitch het volgende:
Dat beest was zo geil dat het zich contstant over de grond rolde.
Ik heb ook met je te doen. Maar in tegenstelling tot jou werd ik vanmorgen wakker in een doorweekt shirtquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik had nog wel de hoop dat je ging zeggen
ah meis ik heb met je te doen, weet je wat ik kom naar jou en ga de kids amuseren dan kan jij nog ffies terug het bed in
quote:
dan douche je je doet een schoon shirt aan en ben je niet meer sielug, zwak excuus maar hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb ook met je te doen. Maar in tegenstelling tot jou werd ik vanmorgen wakker in een doorweekt shirt, ik ben dus ook een beetje zielig nog.
Nee, het is me naar het hoofd gestegen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal de koorts wel zijn. Normaal doe je nooit zo!
ik gok dat hij een manier heeft bed8 om de huur prijs naar beneden te halenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik volg m niet dawg
en ik houd van exotics
Ik heb het over een poesjjjjquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het? Beest? Paarden zijn toch edele dieren, die spreek je toch aan met hij, zij of u?
Ja, meteen onder de douche gesprongen, ook meteen maar even me weer gladgeschoren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan douche je je doet een schoon shirt aan en ben je niet meer sielug, zwak excuus maar hoor![]()
Ow, ik associeer jou vooral met paarden, niet met poesjes.quote:
werkt nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gok dat hij een manier heeft bed8 om de huur prijs naar beneden te halen
Oh dan begrijp ik het volledig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee
Dat beest was zo geil dat het zich contstant over de grond rolde.
Ook om de wazige hand die erop staatquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh dan begrijp ik het volledig.
Doe ik ook als ik geil ben.
Even lekker over de grond rollen.
Ik heb vervelende buren dus de kat komt niet verder dan het balkon. ahwwww
En hijs niet zo rollerig. Beetje gespannen kitty is het.
Leuk ploatje! En niet alleen om Het Beest.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gok dat hij een manier heeft bed8 om de huur prijs naar beneden te halen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook om de wazige hand die erop staat
met wie??quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:07 schreef zbbrox het volgende:
right.. douchen en klaarstomen voor mn afspraakje over 2 kleine uurtjes
Ponies zijn ook leuk, alleen kun je ze iets minder makkelijk op je schoot nemen tijdens het tv kijken enzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik associeer jou vooral met paarden, niet met poesjes.
Poesjes zijn veel leuker!
Niet zeuren, kan bestquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ponies zijn ook leuk, alleen kun je ze iets minder makkelijk op je schoot nemen tijdens het tv kijken enzo
3x scheepsrecht?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MNR!
Nu ben je er!
Ik heb een boekentip voor je !
Zilah, van K. Schippers
kan bestquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ponies zijn ook leuk, alleen kun je ze iets minder makkelijk op je schoot nemen tijdens het tv kijken enzo
Huh?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MNR!
Nu ben je er!
Ik heb een boekentip voor je !
Zilah, van K. Schippers
oh verrek ja!quote:
die ponie kijkt ook echt vanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dawgstar! Amigo! P.I.C!quote:
Ik ben dat boek aan het lezen en ik moet steeds aan jou denken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Huh?
Je hebt een boekentip voor me? Dit komt even voor mij uit de lucht vallen. Verklaar je nader
quote:
Ah okay, nu kan ik je volgen. Nou, dan wel ik wel benieuwdquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben dat boek aan het lezen en ik moet steeds aan jou denken.
De hoofdpersoon doet me aan je denken
Haha, ik heb hem zelf ook nog wel ergens. Maar ik zat gister screenies te bekijken, en tja. In mijn herinnering was het spectaculairder (qua graphics).quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawgstar! Amigo! P.I.C!
Ik zal eens kijken of ik TFX nog kan vinden voor je. Mag je hem hebben
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]magnum!
Tijgertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsgierig hmmm?
Edit: ahh JB was eerderR.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis dat die vent duidelijk een broek aan heeft anders zou ik er andere dingen bij denken
Ah nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis dat die vent duidelijk een broek aan heeft anders zou ik er andere dingen bij denken
Dat heb ik met het recentelijk opnieuw gespeelde Return to Castle Wolfensteinquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, ik heb hem zelf ook nog wel ergens. Maar ik zat gister screenies te bekijken, en tja. In mijn herinnering was het spectaculairder (qua graphics).
quote:
Dat kan ik niet uitleggen.. Is een gevoel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah okay, nu kan ik je volgen. Nou, dan wel ik wel benieuwd
Waarom doet de hoofdpersoon je aan mij denken?
Kleintjequote:
Hehequote:Op zaterdag 18 april 2009 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen.. Is een gevoel.
Ze is in elk geval vrolijk en denkt op een aparte(leuke) manier na
En het boek is gewoon leuk
Nooit gespeeld, maar wel gezien. En ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik met het recentelijk opnieuw gespeelde Return to Castle Wolfenstein
Oh ja JB, ik heb mijn schuld ingelostquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen.. Is een gevoel.
Ze is in elk geval vrolijk en denkt op een aparte(leuke) manier na
En het boek is gewoon leuk
Ja, jij vind FPS niet zoveel aanquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, maar wel gezien. En ja.
De herinnering is goed.
De mijne met Exploding Fist en Bruce Lee (C64).quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, jij vind FPS niet zoveel aan
Ik MOEST die spelen want mijn gamedagen zijn begonnen met wolfenstein 3d
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe
Nou, ik zal het boek eens bestellen. Bedankt voor je tip
Lemmingsquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:36 schreef dawg het volgende:
[..]
De mijne met Exploding Fist en Bruce Lee (C64).
Lemmings op de NES.
Box!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:46 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen
Ziet er uit als lekker weer buiten, denk dat ik daar maar even een kijkje ga nemen
Nouk babe !quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Box!
Moet ik misschien ook maar gaan doen
*prik prik prikquote:
Pfff, die heb ik wel nodig ja..quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nouk babe !Ja vergeet je zonnebril dan niet met je katertje
![]()
Dankquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*prik prik prik
* fraubitch koffie geeft
Er valt niet zoveel te missen hierquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:52 schreef DayInMay het volgende:
Heb ik de afgelopen week nog wat gemist? Ik had het heel erg druk met werk. Daarom was ik er na mijn korte eerste introductie niet meer
Ik hoopte op wat meer sensatie na mijn werkweekquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te missen hier
En ik heb ookkoffie
hahahahquote:
Ja kan je ook zelf maken natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:57 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Ik hoopte op wat meer sensatie na mijn werkweek
Daar ben ik niet zo goed in. Help eens mee als je wiltquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahah![]()
Koffie en wat etengoed idee
![]()
[..]
Ja kan je ook zelf maken natuurlijk
JIj ben toch die 26 jarige uit a'dam ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:01 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo goed in. Help eens mee als je wilt
ofcourse.. iedereen weet dan dat ado jaloers gaat doenquote:
Dit is natuurlijk gelulquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ofcourse.. iedereen weet dan dat ado jaloers gaat doen
Goed geheugenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
JIj ben toch die 26 jarige uit a'dam ?
Je moet iemand van hier daten, en er dan heel geheimzinnig over doen. Weldra merk je hoeveel er geroddeld wordt hier, daar word je vervolgens kwaad over, en voila. Spanning ende sensatie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:01 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo goed in. Help eens mee als je wilt
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Je moet iemand van hier daten, en er dan heel geheimzinnig over doen. Weldra merk je hoeveel er geroddeld wordt hier, daar word je vervolgens kwaad over, en voila. Spanning ende sensatie.
Zoveel gelul van jullie twee dat ik bijna zou denken dat het feit dat jullie het gelul noemen gelul is.quote:
goed hequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoveel gelul van jullie twee dat ik bijna zou denken dat het feit dat jullie het gelul noemen gelul is.
Nee... maar jij wilde toch een date met mij enzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niks doen vandaag
Je hebt het doorquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoveel gelul van jullie twee dat ik bijna zou denken dat het feit dat jullie het gelul noemen gelul is.
True that. Daarom mag ze het zelf zeggen. Stelletje gossip whores!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Je moet iemand van hier daten, en er dan heel geheimzinnig over doen. Weldra merk je hoeveel er geroddeld wordt hier, daar word je vervolgens kwaad over, en voila. Spanning ende sensatie.
Nog spannende dates dit weekend dan ?quote:
Zullen wij dan gaan daten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is niet vreemdgaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee... maar jij wilde toch een date met mij enzoEn nou ga je vreemd
*schop schop schopquote:
Ja maar... nu ben ik jaloersquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet vreemdgaan.
Wij hebben niets met elkaar.
Dus kan ik best zbbrox "plezieren"
Neequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog spannende dates dit weekend dan ?
psiesquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet vreemdgaan.
Wij hebben niets met elkaar.
Dus kan ik best zbbrox "plezieren"
Dank je wel!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*schop schop schop
* fraubitch koffie gooit
Ik vind van welquote:
Dan kom maar hierheen, ik ben de moeilijkste nietquote:
daten?quote:
Mag ik dan met jou in bed?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kom maar hierheen, ik ben de moeilijkste niet
En ik heb een lekker bed
Je pakt gelijk wel een goede voor sensatiequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:12 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Ik vind van welWat anderen van me vinden heb ik maling aan.
Dus we gaan vanavond uit eten of iets dergelijks?
Kom je richting het Zonnige Zuiden dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:12 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Ik vind van welWat anderen van me vinden heb ik maling aan.
Dus we gaan vanavond uit eten of iets dergelijks?
Als ik iets doe dan doe ik het goedquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je pakt gelijk wel een goede voor sensatie
Is het daar nu zonnig dan? Zonnig, terrasjesquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Kom je richting het Zonnige Zuiden dan?
he kut deze vind ik ook heel tof, nu wil ik deze ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef liefie_ het volgende:
ow people ik heb zoooo'n mooie jurk gekocht
heb over en paar dagen een feest en ik heb zo'n echte feest jurk gekocht
Zwart met witte stipjes en dan een grote rode riem zo net onder mn tieten en dan doe ik zo'n klein rood haarbandje in mn haar met een strikje
Ik ben er zoooo blij mee
Zoiets maar dan dus zwart met stipjes:
[ afbeelding ]
Ik zit in het stadium, waarin er weer enige beweging in mijn ledematen komt, de eerste odol weer weggezakt is en de koffie zijn werk begint te doen...quote:
Ik hoorde dat jij mij zochtquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he kut deze vind ik ook heel tof, nu wil ik deze ook
en om jou te kwellen hebben ze het vast heel gezellig met elkaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef Q. het volgende:
Pfff. De complete almelose divisie van de nederlandse bond van plattelandsvrouwen stapt in mijn trein.
Hier is het heel zonnig ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Is het daar nu zonnig dan? Zonnig, terrasjes
heeft ze een fobo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:21 schreef Q. het volgende:
En daar is het huis van mijn ex weer. Doet me nog steeds best veel.Stomme exen.
Er heeft zich vannacht ook nog ene nieuwe bi-seksuele vrouw voorgesteld hier. Ergens in het begin van dit topic geloof ik...quote:
Jurkjesquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef liefie_ het volgende:
ow people ik heb zoooo'n mooie jurk gekocht
heb over en paar dagen een feest en ik heb zo'n echte feest jurk gekocht
Zwart met witte stipjes en dan een grote rode riem zo net onder mn tieten en dan doe ik zo'n klein rood haarbandje in mn haar met een strikje
Ik ben er zoooo blij mee
Zoiets maar dan dus zwart met stipjes:
[ afbeelding ]
Je legt vrouwen in jurkjes uit als dingen die moeilijk te vinden zijn?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jurkjesna gister heb ik alleen maar meer respect voor dames in leuke jurkjes, die dingen zijn lastig te vinden
Ja, zeker dit seizoen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jurkjesna gister heb ik alleen maar meer respect voor dames in leuke jurkjes, die dingen zijn lastig te vinden
iedereen weet toch dat zij niet hetero is?quote:
Deken? Ben je ziek dan dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
kinderen hebben kan ook best handig zijn, ze doen boodschapjes voor me, pakken me drinken en hadden me lekker ingestopt onder mijn denken
vind je dat echt? de jurkjes van dit seizoen zijn juist helemaal mijn dingquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zeker dit seizoen!
Ze hebben echt niet veel dat me een beetje staat nu
Dan moet je het even Ado vragen, zie ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat zij niet hetero is?
ik snap er niks meer van naja
Komt door een plaatje dat ik in t vorige topic posttequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat zij niet hetero is?
ik snap er niks meer van naja
geen idee wat heb ik, iig beroerd geslapen door veel pijn en had t ijs koud. Vanmorgen niet meer kkkoud maar nu wel weer. Kids keken me zo sip aan toen ik ze hun winterkleren klaar legde en keken naar buiten.... maar mama de zon schijnt!?!?quote:
De TT sloeg/slaat niet op lieffie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan moet je het even Ado vragen, zie ik.
Ik eigenlijk ook niet.
Ik vind ze wel leuk, maar het model dat er nu veel hangt staat me niet mooiquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind je dat echt? de jurkjes van dit seizoen zijn juist helemaal mijn ding
Zei net tegen vriendje dat ik deze zomer alleen jurkjes en rokjes ga dragen (en dat is maf want ik draag normaal nooit jurkjes)
Ik draag normaal altijd jurkjes met mooi weer maar ik moet JBtje gelijk gevenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind je dat echt? de jurkjes van dit seizoen zijn juist helemaal mijn ding
Zei net tegen vriendje dat ik deze zomer alleen jurkjes en rokjes ga dragen (en dat is maf want ik draag normaal nooit jurkjes)
dat heb ik nu met rokjes, van die tot net boven de knie beetje wijduitlopende rokjes, vind ze leuk uitzien maar staat mij echt voor geen meterquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk, maar het model dat er nu veel hangt staat me niet mooi
Nee, op Pien dacht ik. Maar toen zei je straks een keer dat er nog een andere dame zich aanmeldde, maar ik was er afgelopen nacht niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De TT sloeg/slaat niet op lieffie.
Doorlopen mensen, niks aan de hand
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:28 schreef ThE_ED het volgende:
Moven mensen, ophouden met slowchatten en met die ass naar buiten!
[Singles] Waar Ado MILFS doet !quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt door een plaatje dat ik in t vorige topic postte
Neuken dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:34 schreef Duimelot het volgende:
ok dan zal ik ook maar even opbiechten...
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:33 schreef liefie_ het volgende:
die jurk die ik net poste en bv deze rokjes staan jullie niet?
[ afbeelding ]
Het is juist een van de weinige modelletjes die mij wel staan
accentueert mn taille lekker en moffelt mn enorme dijen een beetje weg
ik heb mega kuiten (hockey gespeelt vroeger) maar dan juist dit model kan dan welquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:34 schreef Pien85 het volgende:
Rokjes enzo staan mij uberhaupt nietIk heb een beetje mannen benen ofzo
waarom da hahaha?quote:
Jaja, zeggen ze allemaal, zal ik ook eens gaan spammen met mijn naamtopic?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:33 schreef Adolecens het volgende:
Ow, dit lijkt alsof ik spam met mijn naamtopic
Maar onder die link zit het plaatje dus, uitleg TT...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
nope staat mij voor geen meter zoiets, ik moet andere plaatsen wegmoffelen, mijn dijbenen zijn niet zo enormquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:33 schreef liefie_ het volgende:
[ afbeelding ]
+1 herkenbaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb mega kuiten (hockey gespeelt vroeger) maar dan juist dit model kan dan wel
als je hakjes er bij aan doet en zo
zo heb ik er eentjequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope staat mij voor geen meter zoiets, ik moet andere plaatsen wegmoffelen, mijn dijbenen zijn niet zo enorm
Mij staan vooral wat kortere rokjes betere maar sja moet niet TE kort anders durf ik niet meer te bukken
Ja, rokken en jurkjes zijn echt mijn ding. Al prefereer ik rokken. Jurkjes zijn ook leuk hoor, maar dan accentueert het helemaal boven. En dat is prima, maar dan is het wel erg showen zeg maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom da hahaha?
is het jou ding mnr? van die rokjes en jurkjes?
wat is een tomboyquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:34 schreef Duimelot het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar gelukkig heb ik meer dan genoeg andere jurkjes en rokjesquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:33 schreef liefie_ het volgende:
[ afbeelding ]
Rokjes staan mij alleen met laarzen of een panty die mn benen verbergtquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb mega kuiten (hockey gespeelt vroeger) maar dan juist dit model kan dan wel
als je hakjes er bij aan doet en zo
Tof, wanneer?quote:
een meisje dat vooral in bomen klimt, hutten bouwt enzo en niet echt met de poppen speelt en vader en moedertje enzoquote:
Nu heb ik het idee dat jij je nergens scheert Duim, als ik dit plaatje zo ziequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:34 schreef Duimelot het volgende:
[ afbeelding ]
i seequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een meisje dat vooral in bomen klimt, hutten bouwt enzo en niet echt met de poppen speelt en vader en moedertje enzo
tjiauw! sportenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:46 schreef DayInMay het volgende:
Ik ga sportenNog een fijne en hopelijk zonnige middag!
Kwas 2 weken terug in Amsterdam bij de New Yorker geweest. Kende heel die winkel niet, nooit van gehoord en daar hebben ze me toch leuke kleding. Ben je daar ooit wel eens geweest?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:41 schreef liefie_ het volgende:
ow ja dat van de bovenkant herken ik ook wel maar daarom werkt dit modelletje juist tof (anders krijg ik ze er niet in)
Maar ik zal eens ophouden over jurkjes, niet tof voor de mannen hier
(maar ik ga wel veel geld uit geven deze zomer denk ikhet is allemaal zo mijn ding!!)
Box nog wat gekocht gister?
hoezo dat ik zie nergens haar??? (euh wel op hun hoofdenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat jij je nergens scheert Duim, als ik dit plaatje zo zie
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:46 schreef DayInMay het volgende:
Ik ga sportenNog een fijne en hopelijk zonnige middag!
Jup zat voor mijquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:41 schreef liefie_ het volgende:
ow ja dat van de bovenkant herken ik ook wel maar daarom werkt dit modelletje juist tof (anders krijg ik ze er niet in)
Maar ik zal eens ophouden over jurkjes, niet tof voor de mannen hier
(maar ik ga wel veel geld uit geven deze zomer denk ikhet is allemaal zo mijn ding!!)
Box nog wat gekocht gister?
Die zit ook in arnhemquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Kwas 2 weken terug in Amsterdam bij de New Yorker geweest. Kende heel die winkel niet, nooit van gehoord en daar hebben ze me toch leuke kleding. Ben je daar ooit wel eens geweest?
wat grappig dat je dat zegt!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Kwas 2 weken terug in Amsterdam bij de New Yorker geweest. Kende heel die winkel niet, nooit van gehoord en daar hebben ze me toch leuke kleding. Ben je daar ooit wel eens geweest?
File? Nu?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
tjiauw! sporten
mn afspraakje staat in de file
pics?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jup zat voor mijdat was ook de bedoeling
![]()
[..]
Die zit ook in arnhem
Forum Opties | |
---|---|