quote:
Moest ik ook bij julliequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:31 schreef cablegunmaster het volgende:
# Hoe oud ben je?
# Sekse?
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
moet ik hem alweer invullen
Ik had echt geen leven vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 17 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 233 Adolecens
06. 206 KudFokker
12. 156 Pien85
16. 141 zbbrox
21. 130 DR34M3R
28. 117 Nouk84
28. 117 Belsezar
49. 095 Ofresca
66. 081 rival
72. 076 dawg
86. 070 AirwiN
94. 067 Q.
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
maakt niet uitquote:
kut voor jequote:
daarvoor schop ik niet he!quote:
En daar ben je trots op?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:23 schreef Nouk84 het volgende:
Stilte hier!Feestje was leuk! Iedere x dat ik dacht dat de muziek niet erger kon, deden ze er weer een schepje bovenop...
Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds kan hakken.. Ook
Niet echtquote:
wel humorquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:23 schreef Nouk84 het volgende:
Stilte hier!Feestje was leuk! Iedere x dat ik dacht dat de muziek niet erger kon, deden ze er weer een schepje bovenop...
Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds kan hakken.. Ook
quote:
en terecht!quote:
quote:
Ik mag niet meer rijden, denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en terecht!
Nu lekker slapen enzo? Niet meer naar Almere?
Q.!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:36 schreef Adolecens het volgende:
Ah...
standje ignore modus...
Dan ga ik ook maar
Er komen onderhand meer lesbo's en biseksuelen volgens mij...quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:01 schreef capricia het volgende:
Is dit topic ook voor lesbo's? En voor bi's?
Of alleen voor he's?
Bi.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er komen onderhand meer lesbo's en biseksuelen volgens mij...
Iedereen is welkom dus
U is bi/les/hetero?
Ik beschouw mezelf als heteroquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Bi.
Heb een serieuze relatie met een vrouw gehad, maar ben al jaren gelukkig met mijn vent (ik ben een vrouw dus).
Niet single, maar altijd openminded als het vrouwen betreft!
en gij?
Vroeg even aan een vriend hoe ik die youtube player kreegquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maakt niet uitik download nu alle 16 eps van season 1
![]()
Grote fan van zn boeken Terry Goodkind als ik het me niet vergis ?![]()
Laws of magic
Spannend!quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat ik maar MMSjes ga sturen met iemandSlaap lekker!
![]()
Ado! Ga je schamen!quote:
moggeh !quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede morgen
het ziet er lekker uit buiten... nu nog bedenken wat ik aan moet doen
morguhhhhquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
moggeh !
trek gewoon iets aan joh huphup
Of niets!quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
moggeh !
trek gewoon iets aan joh huphup
quote:
Mijn eerste statje! Nu gaat het echt fout met mij!quote:
oeh kittyfoto's ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn eerste statje! Nu gaat het echt fout met mij!
En ik ben brak. En de katten zweren tegen mij samen. Kat 1 maakt me wakker. Kat 2 loopt over mijn toetsenbord en typt ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat? Je wil foto's zien van mijn super vervelende katten?
dansen aan zeequote:Op zaterdag 18 april 2009 09:26 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen trouwens allemaal
Vandaag rijd ik denk ik lekker even naar zee.
Niet lang, want ik moet eerst boodschappen doen, en naar de kapper. Vanavond moet ik op tijd terug zijn, ivm een concert van een vriendin van me. Nou ja, als er te weinig tijd overblijft zoek ik hier wel een mooi plekje op aan het water.
Nee hoor. Veel zal er niet veranderen. Stukje eraf. Hightlights misschien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dansen aan zee
leuk.. en vanavond hebben we foto's van je nieuwe snit dus?![]()
Nou goed, daar post ik wel foto's van.quote:
OOH wat een KJOETIESquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou goed, daar post ik wel foto's van.
De wakker-maker:
[ afbeelding ]
De typ-kat:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo onschuldig als ze eruit zien!
De 'wakker-maker' is zelf nog niet helemaal wakker?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou goed, daar post ik wel foto's van.
De wakker-maker:
[ afbeelding ]
De typ-kat:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo onschuldig als ze eruit zien!
Hehequote:Op zaterdag 18 april 2009 09:44 schreef dawg het volgende:
[..]
De 'wakker-maker' is zelf nog niet helemaal wakker?
Dat bedoel ik nou! Ze palmen altijd iedereen in.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:38 schreef zbbrox het volgende:
[..]
OOH wat een KJOETIES![]()
hoe durf je het op hun af te schuiventsktsk
liefgooi ze in je fobo! ?
Nee, die maakt me wakker omdat hij bij mij op bed wil liggen en aandacht wil hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:44 schreef dawg het volgende:
[..]
De 'wakker-maker' is zelf nog niet helemaal wakker?
zbbrox wil ze vast wel hebbenquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! Ze palmen altijd iedereen in.![]()
Maar ondertussen staan ze wel om 7 uur 's morgens voor mijn deur te blèren. Of als ik de deur open heb, springen ze op bed. Mocht ik dan niet wakker worden dan beginnen ze gewoon te slaan!
[..]
Nee, die maakt me wakker omdat hij bij mij op bed wil liggen en aandacht wil hebben.
Weg met die beesten dan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! Ze palmen altijd iedereen in.![]()
Maar ondertussen staan ze wel om 7 uur 's morgens voor mijn deur te blèren. Of als ik de deur open heb, springen ze op bed. Mocht ik dan niet wakker worden dan beginnen ze gewoon te slaan!
Oh, nouja, zijn ogen staan op half 7.quote:Nee, die maakt me wakker omdat hij bij mij op bed wil liggen en aandacht wil hebben.
Die komt ze dan toch weer terugbrengen omdat ze met zijn 2-en een stelletje etterbakken zijn.quote:
Wil jij ze hebben dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Weg met die beesten dan!
[..]
Oh, nouja, zijn ogen staan op half 7.
Nee, ik heb al 2 Bonsaiboompjes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:08 schreef Ofresca het volgende:
Wil jij ze hebben dan?![]()
Op de overige foto's kijkt hij alsof hij je wil vermoorden of uhm zoals Brad Pitt in Burn after Reading.
Maar redden die bomen je ook wanneer je de grote fout wil begaan om iets te gaan doen? Voorkomen ze dat je op kunt staan om wat nuttigs te gaan doen? Brengen ze eten voor je mee? Zorgen ze voor vermaak?quote:
Ik heb al menig tof gesprek met ze gevoerd ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar redden die bomen je ook wanneer je de grote fout wil begaan om iets te gaan doen? Voorkomen ze dat je op kunt staan om wat nuttigs te gaan doen? Brengen ze eten voor je mee? Zorgen ze voor vermaak?
Praten ze ook terug dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb al menig tof gesprek met ze gevoerd ja.
Voor de rest zijn ze niet zo actief. Misschien dat het beter wordt nu de zon meer begint door te komen.
Mwoah.. die van mij rent over me heen. Ik slaap met mn handen over mn zak.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die komt ze dan toch weer terugbrengen omdat ze met zijn 2-en een stelletje etterbakken zijn.
[..]
Ja, als ik zeg dat ik ga stofzuigen bijvoorbeeld, gillen ze hard dat dat helemaal niet nodig is. Ze zijn nogal gesteld op rust. Of mijn muziek. En ik heb een hekel aan stofzuigen dus dan ben ik zo omgepraat.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mwoah.. die van mij rent over me heen. Ik slaap met mn handen over mn zak.
En hijs dol op auto's die langs komen want dan trekt er een mooi verlicht streepje over de muur die hij denkt te kunnen vangen door van het bed tegen de muur te springen en op de grond te pleuren.
Dus meestal maggie lekker in de woonkamer blijven.
Neem maar geen kat nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, als ik zeg dat ik ga stofzuigen bijvoorbeeld, gillen ze hard dat dat helemaal niet nodig is. Ze zijn nogal gesteld op rust. Of mijn muziek. En ik heb een hekel aan stofzuigen dus dan ben ik zo omgepraat.
Ze luisteren niet zo goed naar je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:34 schreef Duimelot het volgende:
die van mij maken deuren open, springen op bed maken samen ruzie en komen elke 10 minuten om een snoepje bedelen
Ciao. Wel winnen he.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb wedstrijd. Succes met al die vervelende wezens!![]()
Wel lekker geslapen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat betreft me laten slapen iets minder pfffff *gaap*
quote:
helaas niet, heb enorme pijn in mijn hals aan de rechterkant en hoe ik ook lag die pijn overheerste heb pijnstiller genomen (en die neem ik echt bijna nooit) en toen een beetje kunnen slapen.quote:
Had je dat ook al toen je ging slapen dan? Kut wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helaas niet, heb enorme pijn in mijn hals aan de rechterkant en hoe ik ook lag die pijn overheerste heb pijnstiller genomen (en die neem ik echt bijna nooit) en toen een beetje kunnen slapen.
de pijn is iets minder maar nog niet wegwtf kan dat nu zijn!?
vanavond dus maar vroeg naar bed ik ben sagerijnig
Foto?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:44 schreef fraubitch het volgende:
Hijg ik heb gister ook een poesje geaaid
hi dawgquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Had je dat ook al toen je ging slapen dan? Kut wel.
En kijk eens naar buiten. Werkt dat niet een klein beetje tegen je humeurtje?
Wij (ik) in elk geval niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, o!
Ik kan een KF-post doen
Ik twijfel alleen nog of ik dat wel wil
Er zijn ook spoilertags.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesquote:
ja maar d8 als ik slaap voel ik t niet en morgen is t voorbij maar kon er niet van slapen echt zo vreemd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Had je dat ook al toen je ging slapen dan? Kut wel.
En kijk eens naar buiten. Werkt dat niet een klein beetje tegen je humeurtje?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Yes
[ afbeelding ]
Ik WIST dat het nog van pas zou komen
als jij t doet is t geen kf postquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, o!
Ik kan een KF-post doen
Ik twijfel alleen nog of ik dat wel wil
Het klinkt ook heel zielig hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar d8 als ik slaap voel ik t niet en morgen is t voorbij maar kon er niet van slapen echt zo vreemd.
en ik had het ijs en ijs koud zo koud dat ik heel lang heb liggen denken wat erger was de pijn of mijn bed uitgaan en NOG meer kou om pijnstiller te nemen
Oh ik was zo sielug en miste zo iemand naast me die mij wat kon pakken en we lekker kon opwarmen....
het weer doet me nu weinig, ik wil terug naar behed, maar helaas kan dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |