Haai!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:05 schreef Marurk het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Krentenbollie!
krijg ik nu een positieve notequote:
wel n aantal negatieve zo te zienquote:
zeker, ben naar the bunker geweest hahaquote:
begin er zelf een, ook primaquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Adolecens het volgende:
Ik wacht even tot er een verhaallijn ontstaat, dan spring ik wel in
Ook binnen geweest?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zeker, ben naar the bunker geweest hahawas toch in eindhoven, dus ff langsgereden en handjes geschud met bram en bart
quote:
Eén topic wat om mij draait is wel genoeg voor een avondquote:
welke preciesquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eén topic wat om mij draait is wel genoeg voor een avond
Isniebelangrijkquote:
ow... kutquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig staat ie niet in je active topics, dus heb ik geen idee over welke het gaat
cya!quote:
doe eens paddo's delenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:34 schreef TikErik het volgende:
NEE nEE Nee! Geen bolletje voor jouw dus. Ik heb je jaren lang proberen te verleiden met pretzels, cookie-dough en crackers. Ik heb zelf mijn kleren aangehouden om je voor mij te interesseren. Geen bolletje voor jouw. Never nooit meer.
klopt, het is dan ook vrijdagquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:41 schreef Adolecens het volgende:
D'r is echt nergens meer wat te doen he
daarvoor schop ik niet he!quote:
Je gaf er een slinger aan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:39 schreef kurk_droog het volgende:
az
Nu je het al sinds februari weet komt het toch minder hard aan. Kijk alweer tijden naar komend seizoen. Zoals 2 jaar geleden had ik in de rust een harde pik..de rest weten jullie wel
QFTquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:10 schreef Biogarde het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)11d7d18bd2af0a7ca45d
Deze gast is dopeVanaf 1.40 gaat 'ie los
Was om kwart voor 8 m'n nest uitquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:42 schreef kurk_droog het volgende:
de zon staat op mijn kamer dus in de zomer nooit laat wakker
Lamellen dus open en nakend op bed zonnen?
Werd wakker door een verstopte neus (hoefde niet te zoekenquote:
waarom gaf je me gister notequote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Werd wakker door een verstopte neus (hoefde niet te zoeken [ afbeelding ] ) en ging er maar uit.
Snap niet zo goed hoe je er bij komt dat ik dat was. Ik was op dat moment nog slapende zelfs.quote:
er stond 'dit bericht is gewijzigt door biogarde'quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snap niet zo goed hoe je er bij komt dat ik dat was. Ik was op dat moment nog slapende zelfs.
Oh die, nee dat was ik ook niet. Soms vullen we elkaar aan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:47 schreef dagdag het volgende:
[..]
er stond 'dit bericht is gewijzigt door biogarde'
-edit-quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh die, nee dat was ik ook niet. Soms vullen we elkaar aan.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Werd wakker door een verstopte neus (hoefde niet te zoeken [ afbeelding ] ) en ging er maar uit.
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:20 schreef afcajos het volgende:
GOeiemoggel gupje! schijnt het zonnetje ook daar op urk?
quote:
Wat kost een kilo paling op Urk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja
Ik ga een top weekend krijgen, voel het nu al![]()
[..]
![]()
Wat denk je dat ik vis boer benquote:
Palingquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik vis boer ben![]()
ik kan wel even voor je kijken maar dan hoor je dat nog wel
Je mag best aan Bio vragen of hij even zijn tandjes poets nadat je hem paling gegeven hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
I Know, maar je stinkt altijd zo na de tijd
Nee dat is het niet eens, je handen die gaan stinkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je mag best aan Bio vragen of hij even zijn tandjes poets nadat je hem paling gegeven hebt.
Ik heb maar 3 tanden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je mag best aan Bio vragen of hij even zijn tandjes poets nadat je hem paling gegeven hebt.
Je handen stinken na je je paling...quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee dat is het niet eens, je handen die gaan stinken
Niet gezellig met mijquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuk, alleen met gupje, bio en krentenbol
En geen klein beetje ook en dat krijg je er alleen af als je je vel er afschuurtquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je handen stinken na je je paling...
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
En geen klein beetje ook en dat krijg je er alleen af als je je vel er afschuurt
Heb de neiging het zo te gaan halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |