Pwnd.quote:
Bron vermeld in de OPquote:
Daar ben ik heel blij meequote:
Ik heb zo'n ding nog gehadquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:27 schreef MASD het volgende:
Ik zit te fobosurfen, jeweet. Kom ik de volgende foto tegenWaar is de tijd dat je een overpriced externe VGA camera voor je mobiel kon kopen
[ afbeelding ]
Ik heb zo`n operatie cameraquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:27 schreef MASD het volgende:
Ik zit te fobosurfen, jeweet. Kom ik de volgende foto tegenWaar is de tijd dat je een overpriced externe VGA camera voor je mobiel kon kopen
[ afbeelding ]
Had je ook een camera voor je gameboy classic? Dat je voor 100 guldens kekke zwart/wit foto's kon maken en met de optionele printer voor nog eens 60 gulden kekke zwart/wit stickers kon maken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding nog gehad'Camera: Optioneel'
Neequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Had je ook een camera voor je gameboy classic? Dat je voor 100 guldens kekke zwart/wit foto's kon maken en met de optionele printer voor nog eens 60 gulden kekke zwart/wit stickers kon maken?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Had je ook een camera voor je gameboy classic? Dat je voor 100 guldens kekke zwart/wit foto's kon maken en met de optionele printer voor nog eens 60 gulden kekke zwart/wit stickers kon maken?
Dingen zijn voor een tientje te koop tegenwoordig. mod erop en je kunt kekke chiptunes maken.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Dingen zijn voor een tientje te koop tegenwoordig. mod erop en je kunt kekke chiptunes maken.
Jaquote:
Als je woont in Enschede , Knappe dude werkt daar op de retro hequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Jawinkel hier in de buurt met een hele afdeling vol antiek. Binnenkort een Atari halen, me dunkt.
... je vader?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als je woont in Enschede , Knappe dude werkt daar op de retro he
Ja, e'de. en huu, werk je daar? tof.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als je woont in Enschede , Knappe dude werkt daar op de retro he
Money for Nothingquote:
Lady Writerquote:
Vreemd, doei.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:40 schreef nijnja het volgende:
Ik ga even met de auto rijden. Tot zo en anders trusten
Hoezo vreemd?quote:
Misschien heeft hij wel seks ofzo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef Bravebart het volgende:
De bovenbuurman loopt te bonkenZal de muziek te hard staan
Omdat ik dan tot rust kom.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waarom zou je met de auto gaan rijden?
De bovenbuurman?quote:
Misschien is zijn fleshlight vacuümgezogen en probeert hij hem los te krijgen door ermee tegen de muren te slaan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De bovenbuurman?Nee, uitgesloten
Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Misschien is zijn fleshlight vacuümgezogen en probeert hij hem los te krijgen door ermee tegen de muren te slaan?
Ja toch, zo heet Fredo stiekem.quote:
16327.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:16 schreef Noortje. het volgende:
Woehoe ik heb 6060 nummers in mijn iTunes Library.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Stiekem wel ja.
Maar nu weet iedereen het.
Siegert.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Mijn echte naam weet jij heulemaal niet.
Dan zal jij wel Bart heten.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan zal jij wel Bart heten.![]()
![]()
Ik ga naar bed, ik ben kapot man.
Vanmiddag overgewerkt, er werd wel 270 euro in mijn klauwtjes
geduwt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:48 schreef Fredo55 het volgende:
Ja, trusten!
Omdat wat kan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:48 schreef Canisfire het volgende:
Omdat het kan.
Morgen -vandaag- verplichtingen?quote:
'Vanavond' misschien een soort van LAN-nachtje bij een vriend van me. Nog nooit gedaan, het zal vooral bier drinken en blowen worden. Maar mijn nieuwe spelcomputers komen daar toch goed van pas.quote:
Veel plezier zondag en vanavond danquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
'Vanavond' misschien een soort van LAN-nachtje bij een vriend van me. Nog nooit gedaan, het zal vooral bier drinken en blowen worden. Maar mijn nieuwe spelcomputers komen daar toch goed van pas.
Zondag geen verplichting, er komt alleen een bepaald iemand even een aantal films kijken. *wenkbrauw*
Nice. Wij krijgen een maaltijdvergoeding van €7,50. Daar kan je ook nog redelijk wat mee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Veel plezier zondag en vanavond dan. Ik moet 13.00 werken, tot 20.00. Ik heb dr nu al geen zin meer in
. Maargoed ik eet daar dus wel warm, en alles wat ik wil kopen voor mn eten krijg ik vergoed (hoef ik gewoon niet te betalen), dus
Vanmiddag heb ík een enorme slak in de hortensias gevonden. Ik gaf hem aan een vrouwelijke collega om haar te overtuigen dat we moesten trouwen, maar ze vond hem vies.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:59 schreef nijnja het volgende:
En vanmorgen op werk ook 10 euri gevonden, lekker hoor>
Ik noem het liever geen werkquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nice. Wij krijgen een maaltijdvergoeding van €7,50. Daar kan je ook nog redelijk wat mee.
Wat voor werk doe je?
Sommige mensen snappen er ook niets van, als ik zo'n slak zou krijgen had ik het wel gewetenquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vanmiddag heb ík een enorme slak in de hortensias gevonden. Ik gaf hem aan een vrouwelijke collega om haar te overtuigen dat we moesten trouwen, maar ze vond hem vies.
Hmm.. Ach, het zal wel verdienen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik noem het liever geen werk, ik sta in de Albert Heijn. Ik ben een 'normale' vulploegmedewerker, maar als de vulploegleider even weg is wil ik het nog wel eens overnemen, de kinders komen dan vaak naar mij toe te vragen wat te doen enzo. In principe is de ZAV (voorverpakte vleeswaren en kaas) mijn afdeling. Verder wil ik wat houdbaar betreft de bieren en frisdranken ook wel vullen
. Dat is het eigenlijk wel. Ik mag eten meenemen tot 10 euri. Maar dat vind ik al meer dan genoeg eigenlijk
. Vorige keer zat ik op 6.
Ik werk nu tot de zomervakantie fulltime in een 'tuincentrum'. Op de buitenafdeling, dus ik sta dagelijks met mn neus tussen de planten.quote:Wat voorn werk doe jij?
Jij snapt het. Het is overduidelijk dat ik daarmee zeg: Ik wil je. Blijf bij me. Hou van me. Ga nooit meer weg. (x3)quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen er ook niets van, als ik zo'n slak zou krijgen had ik het wel geweten
Dat lijkt me wel lekker, mits het droog isquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hmm.. Ach, het zal wel verdienen.Ik heb ruim een jaar als vakkenvuller bij de c1000 gewerkt. Nou, dat nooit meer. Wat een klotebaan was dat als ik er nu aan terugdenk.
[..]
Ik werk nu tot de zomervakantie fulltime in een 'tuincentrum'. Op de buitenafdeling, dus ik sta dagelijks met mn neus tussen de planten.
[..]
Jij snapt het.
Ook als het regent kan het lekker zijn, hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel lekker, mits het droog is. In de zomervakantie heb ik een 40-urige werkweek in de groenvoorziening (via een uitzendbureau). Is ook heerlijk, lekker buiten en als het regent verplicht binnen zitten (betaald
).
Collega's zijn inderdaad belangrijk. Ook vind ik het fijn als je een beetje een lolletje kan trappen met wat collegas, dat is toch wel een stuk beter voor de werksfeer.quote:Ik vind het werk niet zozeer leuk, maar ik heb geweldige collega's en dat maakt het sowieso al ee nstuk leuker.
Wat werken allemaal niet teweeg kan brengen.quote:Verder merk ik ook dat ik er wel heel erg gegroeid ben wat betreft mn zelfverzekerdheid enzo.
Ja inderdaad in de zomer is regen ook wel lekker, om erin te lopen ofzo. Maar als het gewoon vervelend weer is niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ook als het regent kan het lekker zijn, hoor.
[..]
Collega's zijn inderdaad belangrijk. Ook vind ik het fijn als je een beetje een lolletje kan trappen met wat collegas, dat is toch wel een stuk beter voor de werksfeer.
[..]
Wat werken allemaal niet teweeg kan brengen.
Ik ben daar begonnen op de dag dat de kerstbomen binnen kwamen. Godverdomme, ik kon wel janken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja inderdaad in de zomer is regen ook wel lekker, om erin te lopen ofzo. Maar als het gewoon vervelend weer is niet.
Zo'n dertien-in-een-dozijn winkel of een beetje een aparte? Ik lees net bij MASD dat jullie een soort oldschool hoekje hebben..?quote:
Pabo in Deventer, en u?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:12 schreef Darkestrah het volgende:
Voor de rest nog school ofzo?
Zoiets had ik meegekregen, was jij dat niet met COD4 en 5quote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben daar begonnen op de dag dat de kerstbomen binnen kwamen. Godverdomme, ik kon wel janken.
Dit jaar gestopt met Mediavormgeving in Dordrecht. Volgend jaar op dezelfde school mn Havo afmaken, en daarna retteketet naar Beter School.quote:
Jongeeeuh, doe eens lief.quote:
Beter school?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit jaar gestopt met Mediavormgeving in Dordrecht. Volgend jaar op dezelfde school mn Havo afmaken, en daarna retteketet naar Beter School.
[..]
Jongeeeuh, doe eens lief.
Beter school as in HBO.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Beter school?
Ik zit te twijfelen, dit is mijn 4e jaar onderwijs, eerste jaar pabo. De afgeloepn 3 jaar vond ik echt geweldig maar nu vind ik dr geen zak meer aan, moet een heleboel doen wat nergens op slaat :S...
Muziekquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Beter school as in HBO.
En dat leren wat nergens op slaat herken ik. Ik wilde meer gewoon de designkant op, maar we deden eigenlijk al een half jaar alleen maar dingen veel meer met de 'klassieke' kunsten te maken hadden.
Misschien wil ik trouwens als ik mn havo heb gehaald, journalistiek gaan doen. En dan richting muziek.
Tsja, je kan geen instrument spelen, en je moet wat..quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Muziekook vet. Ik wil echt heel graag voo de klas, maar als ze de studie op deze manier houden (ook HBO) dan kap ik drmee. Het slaat echt nergens op, ik moet zoveel doen waar ik inde parktijk nix, maar dan ook echt HELEMAAL NIX aan heb...
Haha ja ik ga ook slapen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Tsja, je kan geen instrument spelen, en je moet wat..
Hee ik ga naar bed toe. Misschien nog een toernooitje Mario Kart, en dan zit de dag er weer op voor mijndert.
Leuk je even gesproken te hebben, en succes met je waterpolo en school enzo.
Ik kan eigenlijk alleen maar fluiten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja ik ga ook slapen!
Gitaar, keyboard drum en bass hier.
Nice, sterkte met het afwachten van de uitslag.quote:Waterpolo ja, dit weekend geen wedstrijd, maar als een bepaalde tegenstander morgen (vandaag) verliest zijn wij bijna zeker van het kampioenschap (dan staan we 2 punten voor, maar moeten dan dus nog wel alles winnen).
You're damn right. Vreemd is wel dat ze èn vegetarier, èn gristen is. Dat gaat wel tegen mn principes in.quote:Succes met zondag film kijken (aangezien je iets met je wenkbrauw deed, dus ik denk iets met iemand van het andere geslacht?)
Jij ook.quote:trusten
Och, niemand heeft er last van.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 10:53 schreef MASD het volgende:
Dit is verdomme nog nuttelozer dan de posts van d_a.
En de slager zo van: "Ik ben helemaal geen bakkerquote:
Wat is er renquote:
ja maar als de slager geen bakker is en de bakker geen slager keert het universum binnenstebuiten in een irreversibel continuüm waar tijd en ruimte geen dienst meer uitmaken waarna elk levend organisme dood gaat door het drukverschil tussen Eta Andromedae A en Eta Andromedae B.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
En de slager zo van: "Ik ben helemaal geen bakker."
Dus worden ze allebei maar gewoon melkboer, slotjequote:Op zaterdag 18 april 2009 11:17 schreef MASD het volgende:
[..]
ja maar als de slager geen bakker is en de bakker geen slager keert het universum binnenstebuiten in een irreversibel continuüm waar tijd en ruimte geen dienst meer uitmaken waarna elk levend organisme dood gaat door het drukverschil tussen Eta Andromedae A en Eta Andromedae B.Dat zou desastreus zijn!
OMG Ali B is taking over the world.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:17 schreef MASD het volgende:
[..]
ja maar als de slager geen bakker is en de bakker geen slager keert het universum binnenstebuiten in een irreversibel continuüm waar tijd en ruimte geen dienst meer uitmaken waarna elk levend organisme dood gaat door het drukverschil tussen Eta Andromedae A en Eta Andromedae B.Dat zou desastreus zijn!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet dus nog heel veel huiswerk doen, en als ik eindelijk bezig ben en me ergens toe kan zetten, komt mijn moeder binnen om te zeiken en alles wat ik doe even de grond in te boren. Ik heb nu echt geen zin meer om te werken
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet dus nog heel veel huiswerk doen, en als ik eindelijk bezig ben en me ergens toe kan zetten, komt mijn moeder binnen om te zeiken en alles wat ik doe even de grond in te boren. Ik heb nu echt geen zin meer om te werken
Nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie heeft gister Doe Maar Normaal gezien?
gilles de la tourette ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die kerel van JvT zegt de hele tijd godverdomme zonder reden.
Hee! Kom je ook in het gitaristentopic?welke gitaren heb je trouwens en hoe lang en welke genre speel je?quote:
ok, stomquote:
Sinds wanneer heb je er een reden voor nodig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die kerel van JvT zegt de hele tijd godverdomme zonder reden.
Wie zegt dat je daar een reden voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je er een reden voor nodig.
Jij maakt me echt zo aan het lachen steedsquote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 11:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hee! Kom je ook in het gitaristentopic?welke gitaren heb je trouwens en hoe lang en welke genre speel je?
tof he!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij maakt me echt zo aan het lachen steeds
En terechtquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat je maar over 1 ding praat, vind ik lachwekkend
quote:
quote:
coolcat heeft wel leuke zomerjassenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:52 schreef Daniane het volgende:
vanmiddag ff zomerjas kopen
ik denk dat t gewoon n vest wordt, though
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
coolcat heeft wel leuke zomerjassen
Samenwerking tussen -je kan het al raden- Doe Maar, en Normaal?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie heeft gister Doe Maar Normaal gezien?
Coolcat. Ik vind dat zo'n kutwinkelquote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 11:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
coolcat heeft wel leuke zomerjassen
Ah mennn daar heb ik veel lelijke kleding gekocht toen ik in de 1e/2e zat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Coolcat. Ik vind dat zo'n kutwinkel
quote:
de winkel zelf boeit me meestal niet. alleen de kleding. En iedere winkel heeft steeds weer andere kleding dus ja...quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik toen ik 8/9 was.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 11:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah mennn daar heb ik veel lelijke kleding gekocht toen ik in de 1e/2e zat.
goed geslapen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah mennn daar heb ik veel lelijke kleding gekocht toen ik in de 1e/2e zat.
[..]![]()
Ja, ik vind het een kutwinkel om de kleding.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 11:56 schreef DownPoison het volgende:
[..]
de winkel zelf boeit me meestal niet. alleen de kleding. En iedere winkel heeft steeds weer andere kleding dus ja...
Ik schrok 1 minuut voor mn wekker wakker, door een niet zo leuke droomquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kort, en werd wakker in een snikhete kamer. Jij?
ja maar ik bedoel dat ze ook soms wel leuke kleding hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een kutwinkel om de kleding.![]()
Iets anders verkopen ze niet.
Ik luister.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik schrok 1 minuut voor mn wekker wakker, door een niet zo leuke droom
Ik zeg nietsquote:
Ik heb er 1 shirt van. Fotoquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel dat ze ook soms wel leuke kleding hebben.
het meeste is idd vaak kut. Maar dat vind ik bij zoveel winkels. Ligt er ook aan wat er in de mode is he.
ik denk dus niet dat dat alleen aan de cool cat ligt zegmaar
Ahhhh vertellen!quote:
Modequote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef DownPoison het volgende:
[..]
het meeste is idd vaak kut. Maar dat vind ik bij zoveel winkels. Ligt er ook aan wat er in de mode is he.
Ik vertel het nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb er 1 shirt van. Foto
Links, dus.
[..]
Ahhhh vertellen!
Ik vind het voor meiden altijd kut. Hoerige kleding, hoe meer tiet en hoe meer buik je ziet hoe beter. Ze verkopen nog nét geen tepelkwastjes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 11:59 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Dat zie ik vaker. Mannenkleding is vaak leuker dan het vrouwenaanbod.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 12:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb er 1 shirt van. Foto
Links, dus.
[..]
Ahhhh vertellen!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: Nooou mn plaatje.
Nee totaal nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ok. Ging het over de wedstrijd van vandaag?
quote:De Italiaanse premier Silvio Berlusconi heeft donderdag weer van zich laten horen op een bezoek aan het getroffen gebied door de recente aardbevingen in Italië. Zo zei hij tegen een Afrikaanse medewerker van het Rode Kruis en een Afrikaanse priester: "Jij hebt een mooie kleur. Ik wou dat ik ook de tijd had om hier te blijven en te kunnen bruinen."
Vervolgens omarmde hij een vrijwilliger die plaatsvervangende schaamte had. "Hou me stevig vast en noem me papa", lachte Berlusconi.
Ik neem aan dat ik voor een live verslag gewoon terecht kan bij Langs De Lijn?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:09 schreef nijnja het volgende:
Maar de wedstrijd vanavond maakt eigenlijk neit uit. Wij kunnen dr toch niets aan doen, verder heeft Proteus (die moet winnen) al ene keer eerder gewonnen van NZC, dus het komt wel goed.
Langs de Lijn?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik voor een live verslag gewoon terecht kan bij Langs De Lijn?
alleen worden dr niet echt wedstrijdverslagen gemaakt van waterpolo, zeker niet op dit niveauquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Langs_de_Lijn
Hmpf.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
alleen worden dr niet echt wedstrijdverslagen gemaakt van waterpolo, zeker niet op dit niveau
Eet smakelijkquote:
quote:
quote:
Ik ben het met je eens, quelle miracle.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Okequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vesten zijn fijn
ik wil zo'n Adidas vest.![]()
Niet gegeten. Eerst onder de douche gestapt en nu even mn kamer wat opruimen.quote:
Oh die.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vesten zijn fijn
ik wil zo'n Adidas vest.![]()
zijn om van te houdenquote:
Jepquote:
is dat noemenswaardig?quote:
Ik ook! En morgenavond, en die avond daarna, en alle avonden daarna ookquote:
dat dus.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook! En morgenavond, en die avond daarna, en alle avonden daarna ook
Ook je auto? Que pasa?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:20 schreef mstr het volgende:
Alles kan echt kapotvallen wat mij betreft
Bij mij werkt het lekker wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Andrelon perfecte krul shampoo is tof! Gegarandeerd 350% meer pluizigheid en goed nieuws voor als je haar al niet goed te kammen was, nu hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken. Het is namelijk onmogelijk gemaakt! Bestel nu..
Je kookt nooit en als je het een keer doet ga je je compleet te buiten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:46 schreef Noortje. het volgende:
Gerookte eendenborst met peer en gemengde sla en als toetje frambozencompote met meringue.
eend gewoon kant en klaar van de slager in de microwave gooien en derest komt gewoon uit pak/zak. Alleen peren schillen is hier moeilijk aanquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kookt nooit en als je het een keer doet ga je je compleet te buiten?Niet gewoon beginnen met rijst met crap
Oh, ik ging er vanuit dat ze alles vers ging doenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:50 schreef s0k het volgende:
[..]
eend gewoon kant en klaar van de slager in de microwave gooien en derest komt gewoon uit pak/zak. Alleen peren schillen is hier moeilijk aan
Fpquote:
fPquote:
quote:
quote:
Lagwagon - May 16quote:
quote:
Maar het is een mooie leugen.quote:
Tokyo, dat ligt toch daar naast Eindhoven?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Overgewaardeerd nummer.![]()
Ga Buddha for Mary luisteren en Anarchy in Tokyo.
Je komt naar Almerequote:
Toch maar gegaan Blax0r?quote:
Hee, als ik kook doe ik het goed.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kookt nooit en als je het een keer doet ga je je compleet te buiten?Niet gewoon beginnen met rijst met crap
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tokyo, dat ligt toch daar naast Eindhoven?
Dus je rent meteen naar je PC toe om het hier dus te posten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:06 schreef MASD het volgende:
Ik ben fucked. Moet vanavond optreden enzo, haal mijn bass zo om te spelen. Klinkt mijn a snaar echt heul dof en de sustain is echt minimaal.Getest met 3 pakjes dus het ligt aan de bass.
Als ik tijd heb om 3 keer een snaar te verwisselen denk ik wel dat ik het rustig aan doe. jeweet, MASDstylz is laidback.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus je rent meteen naar je PC toe om het hier dus te posten.
quote:
Dat is echt iets compleet andersquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:07 schreef Noortje. het volgende:
Mijn moeder heeft gerookte kipfilet meegenomen ipv eendenborst.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:07 schreef Noortje. het volgende:
heb je geen eigen account?quote:
stuur d'r terug.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:07 schreef Noortje. het volgende:
Vandaar heeft David een banquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze moeten laten zien hoe verliefd ze zijn. Deden David en ik ook altijd!1
Nouw, dan geef ik mijn wachtwoord niet aan jouquote:
hillyindrbilly?quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 14:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nouw, dan geef ik mijn wachtwoord niet aan jou
Shit, geradenquote:
Batavusquote:
Liever een vaatwasserquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat was een bel! Zo van "Je bent door voor de wasmachine!"
Jawelquote:
HOE WEET JIJ DATquote:
Als je al 2 wasmachines hebt nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nee man, wasmachine > vaatwasser fo sho.
Haha i hackyzors your account fietsquote:
Mijn mam krijgt uitslag van afwassenquote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 14:30 schreef ImTheBase het volgende:
Ik wil een vaatwasmachien! dat afwassen steeds
Nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Haha i hackyzors your account fiets
Jawel. Nu even iedereen noten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ren! wtffdoe eens niet posten onder mijn nick..
Okequote:
Er is geen ruimte meer voor nog meer notes op mijn accountquote:
Hoeveel notes heb je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er is geen ruimte meer voor nog meer notes op mijn account
onzinnquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
NOTE.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wtf, wie?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onzinner is iemand met 700 notes niet zeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:35 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kan trouwens ook notes maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Whehe, als ik thuis was blijven wonen had ik nog een afwasmachine, maar dat wou ik wel opgeven.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn mam krijgt uitslag van afwassen
en ik ook.
[..]
Niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |