Dat lijkt me wel lekker, mits het droog isquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hmm.. Ach, het zal wel verdienen.Ik heb ruim een jaar als vakkenvuller bij de c1000 gewerkt. Nou, dat nooit meer. Wat een klotebaan was dat als ik er nu aan terugdenk.
[..]
Ik werk nu tot de zomervakantie fulltime in een 'tuincentrum'. Op de buitenafdeling, dus ik sta dagelijks met mn neus tussen de planten.
[..]
Jij snapt het.
Ook als het regent kan het lekker zijn, hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel lekker, mits het droog is. In de zomervakantie heb ik een 40-urige werkweek in de groenvoorziening (via een uitzendbureau). Is ook heerlijk, lekker buiten en als het regent verplicht binnen zitten (betaald
).
Collega's zijn inderdaad belangrijk. Ook vind ik het fijn als je een beetje een lolletje kan trappen met wat collegas, dat is toch wel een stuk beter voor de werksfeer.quote:Ik vind het werk niet zozeer leuk, maar ik heb geweldige collega's en dat maakt het sowieso al ee nstuk leuker.
Wat werken allemaal niet teweeg kan brengen.quote:Verder merk ik ook dat ik er wel heel erg gegroeid ben wat betreft mn zelfverzekerdheid enzo.
Ja inderdaad in de zomer is regen ook wel lekker, om erin te lopen ofzo. Maar als het gewoon vervelend weer is niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ook als het regent kan het lekker zijn, hoor.
[..]
Collega's zijn inderdaad belangrijk. Ook vind ik het fijn als je een beetje een lolletje kan trappen met wat collegas, dat is toch wel een stuk beter voor de werksfeer.
[..]
Wat werken allemaal niet teweeg kan brengen.
Ik ben daar begonnen op de dag dat de kerstbomen binnen kwamen. Godverdomme, ik kon wel janken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja inderdaad in de zomer is regen ook wel lekker, om erin te lopen ofzo. Maar als het gewoon vervelend weer is niet.
Zo'n dertien-in-een-dozijn winkel of een beetje een aparte? Ik lees net bij MASD dat jullie een soort oldschool hoekje hebben..?quote:
Pabo in Deventer, en u?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:12 schreef Darkestrah het volgende:
Voor de rest nog school ofzo?
Zoiets had ik meegekregen, was jij dat niet met COD4 en 5quote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben daar begonnen op de dag dat de kerstbomen binnen kwamen. Godverdomme, ik kon wel janken.
Dit jaar gestopt met Mediavormgeving in Dordrecht. Volgend jaar op dezelfde school mn Havo afmaken, en daarna retteketet naar Beter School.quote:
Jongeeeuh, doe eens lief.quote:
Beter school?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit jaar gestopt met Mediavormgeving in Dordrecht. Volgend jaar op dezelfde school mn Havo afmaken, en daarna retteketet naar Beter School.
[..]
Jongeeeuh, doe eens lief.
Beter school as in HBO.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Beter school?
Ik zit te twijfelen, dit is mijn 4e jaar onderwijs, eerste jaar pabo. De afgeloepn 3 jaar vond ik echt geweldig maar nu vind ik dr geen zak meer aan, moet een heleboel doen wat nergens op slaat :S...
Muziekquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Beter school as in HBO.
En dat leren wat nergens op slaat herken ik. Ik wilde meer gewoon de designkant op, maar we deden eigenlijk al een half jaar alleen maar dingen veel meer met de 'klassieke' kunsten te maken hadden.
Misschien wil ik trouwens als ik mn havo heb gehaald, journalistiek gaan doen. En dan richting muziek.
Tsja, je kan geen instrument spelen, en je moet wat..quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Muziekook vet. Ik wil echt heel graag voo de klas, maar als ze de studie op deze manier houden (ook HBO) dan kap ik drmee. Het slaat echt nergens op, ik moet zoveel doen waar ik inde parktijk nix, maar dan ook echt HELEMAAL NIX aan heb...
Haha ja ik ga ook slapen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Tsja, je kan geen instrument spelen, en je moet wat..
Hee ik ga naar bed toe. Misschien nog een toernooitje Mario Kart, en dan zit de dag er weer op voor mijndert.
Leuk je even gesproken te hebben, en succes met je waterpolo en school enzo.
Ik kan eigenlijk alleen maar fluiten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja ik ga ook slapen!
Gitaar, keyboard drum en bass hier.
Nice, sterkte met het afwachten van de uitslag.quote:Waterpolo ja, dit weekend geen wedstrijd, maar als een bepaalde tegenstander morgen (vandaag) verliest zijn wij bijna zeker van het kampioenschap (dan staan we 2 punten voor, maar moeten dan dus nog wel alles winnen).
You're damn right. Vreemd is wel dat ze èn vegetarier, èn gristen is. Dat gaat wel tegen mn principes in.quote:Succes met zondag film kijken (aangezien je iets met je wenkbrauw deed, dus ik denk iets met iemand van het andere geslacht?)
Jij ook.quote:trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |