Pwnd.quote:
Bron vermeld in de OPquote:
Daar ben ik heel blij meequote:
Ik heb zo'n ding nog gehadquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:27 schreef MASD het volgende:
Ik zit te fobosurfen, jeweet. Kom ik de volgende foto tegenWaar is de tijd dat je een overpriced externe VGA camera voor je mobiel kon kopen
[ afbeelding ]
Ik heb zo`n operatie cameraquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:27 schreef MASD het volgende:
Ik zit te fobosurfen, jeweet. Kom ik de volgende foto tegenWaar is de tijd dat je een overpriced externe VGA camera voor je mobiel kon kopen
[ afbeelding ]
Had je ook een camera voor je gameboy classic? Dat je voor 100 guldens kekke zwart/wit foto's kon maken en met de optionele printer voor nog eens 60 gulden kekke zwart/wit stickers kon maken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding nog gehad'Camera: Optioneel'
Neequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Had je ook een camera voor je gameboy classic? Dat je voor 100 guldens kekke zwart/wit foto's kon maken en met de optionele printer voor nog eens 60 gulden kekke zwart/wit stickers kon maken?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Had je ook een camera voor je gameboy classic? Dat je voor 100 guldens kekke zwart/wit foto's kon maken en met de optionele printer voor nog eens 60 gulden kekke zwart/wit stickers kon maken?
Dingen zijn voor een tientje te koop tegenwoordig. mod erop en je kunt kekke chiptunes maken.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Dingen zijn voor een tientje te koop tegenwoordig. mod erop en je kunt kekke chiptunes maken.
Jaquote:
Als je woont in Enschede , Knappe dude werkt daar op de retro hequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Jawinkel hier in de buurt met een hele afdeling vol antiek. Binnenkort een Atari halen, me dunkt.
... je vader?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als je woont in Enschede , Knappe dude werkt daar op de retro he
Ja, e'de. en huu, werk je daar? tof.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als je woont in Enschede , Knappe dude werkt daar op de retro he
Money for Nothingquote:
Lady Writerquote:
Vreemd, doei.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:40 schreef nijnja het volgende:
Ik ga even met de auto rijden. Tot zo en anders trusten
Hoezo vreemd?quote:
Misschien heeft hij wel seks ofzo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef Bravebart het volgende:
De bovenbuurman loopt te bonkenZal de muziek te hard staan
Omdat ik dan tot rust kom.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waarom zou je met de auto gaan rijden?
De bovenbuurman?quote:
Misschien is zijn fleshlight vacuümgezogen en probeert hij hem los te krijgen door ermee tegen de muren te slaan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De bovenbuurman?Nee, uitgesloten
Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Misschien is zijn fleshlight vacuümgezogen en probeert hij hem los te krijgen door ermee tegen de muren te slaan?
Ja toch, zo heet Fredo stiekem.quote:
16327.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:16 schreef Noortje. het volgende:
Woehoe ik heb 6060 nummers in mijn iTunes Library.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Stiekem wel ja.
Maar nu weet iedereen het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |