Sorry, ik was gewoon even sprakeloosquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Waarom hebben sommige kerels niet eens het lef om ergens fatsoenlijk op te reageren.
*in auto staptquote:
Ze zijn watjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Waarom hebben sommige kerels niet eens het lef om ergens fatsoenlijk op te reageren.
Laat KG dat maar niet horen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
Knuffels! Ik wilde eigenlijk om een Irish Coffee komen vragen,
Zei ik iets geks danquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik was gewoon even sprakeloos.
Sorryquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Hoiquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Tot zoquote:
Nee, je overviel me gewoonquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Zei ik iets geks dan.
Dan kan ik het overigens nog begrijpen...
Wiener melange dan?quote:
De één vermoedelijk wel, voor de ander is dat denk ik nog een te vriendelijke omschrijvingquote:
Vrouwen sla je nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Hoe kom je daar nou bijquote:
Die negeer jequote:
Nou, somsquote:
quote:
Nou ja, dan kun je ook gewoon je msn-lijst opschonen, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, somsAls het zo uitkomt
![]()
Maar hee, doe eens niet zo vrouwelijk, en zeg eens welke man zich hier schuldig dient te voelen?
Hier in het topic, of elders in je leven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, dan kun je ook gewoon je msn-lijst opschonen, heb ik ook gedaan(hoewel ik eigenlijk vrijwel niet meer online ben).
Gek genoeg is het niet eens 1 man, maar zelfs een paar. Okay, het zal wel weer aan mij liggen
.
Waarom maken sommige vrouwen zich druk om dingen waar je als man niet eens aan denktquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Nou, ik ben dagelijks online. Ik acht me onschuldigquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:56 schreef es70 het volgende:
Nou ja, dan kun je ook gewoon je msn-lijst opschonen, heb ik ook gedaan(hoewel ik eigenlijk vrijwel niet meer online ben).
Gek genoeg is het niet eens 1 man, maar zelfs een paar.
Irish Coiffee?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom maken sommige vrouwen zich druk om dingen waar je als man niet eens aan denkt.
Elders.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier in het topic, of elders in je leven?
Reageren op een vraag is toch niet teveel gevraagdquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom maken sommige vrouwen zich druk om dingen waar je als man niet eens aan denkt.
Uiteraard ben jij onschuldigquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik ben dagelijks online. Ik acht me onschuldig![]()
Kuske evengoed
Droomquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar is de gezelligheid gebleven hier?
Het is al laat als hij voor de tvquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat, of het strijken van overhemden.
Goed verhaal welquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is al laat als hij voor de tv
En languit in een lekkere luie stoel zit
En zij zich met een strijkplank en een bout
En pasgewassen washandjes als doelwit
Op haar manier best nuttig bezighoudt
Al vindt het werk maar moeizaam zijn voltooiing
De buurvrouw, zegt ze, heeft me toevertrouwd
Dat ik als huisvrouw recht heb op ontplooiing
Wat denk je, wat bedoelt ze daar nu mee?
Dan zegt hij, zonder op of om te kijken:
Ontplooien is een ander woord voor strijken
quote:Bij de meeste IT-ers zie je meteen of ze vrijgezel zijn of niet. Bij jou was dat even onduidelijk
Ik zag in eerste instantie de e niet. Ik denk "wtf? Marc soppen?"quote:
ga jij maar snel douchen jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zag in eerste instantie de e niet. Ik denk "wtf? Marc soppen?"
Ik mis een lijstje, wat wil je weten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:46 schreef Pien85 het volgende:
Zeg, Ado.. Heb jij je al netjes voorgesteld?
En het dingetje opgezegd?
Ben jij bang dat je je km standen vergeet ofzo??quote:
De heilige koffie eedquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik mis een lijstje, wat wil je weten?![]()
En wat voor dingetje opgezegd
En stel je gewoon even netjes voor... EN vertel even over je koffie of thee drinktquote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Wat doe jij hier?quote:
Waar?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De heilige koffie eed
[..]
En stel je gewoon even netjes voor... EN vertel even over je koffie of thee drinkt
Je bent braafquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:![]()
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:![]()
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic: I'll try
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:Tuurlijk
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken Reeds gedaan![]()
================================================================================
En verder... Adolecens, ze korten me ook wel eens af naar "Ado"of "Odol", 32 jaar, regio Flevoland.
Geen kinderen (voor zover ik weet), niet getrouwd, val op vrouwen![]()
Werk als project manager, soms erg druk, soms meer vrije tijd dus.
Ken Pien85 een beetje![]()
![]()
en, last but not least, drink teveel koffie en geen thee
Zoiets??
Ook goeieavond jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Ik ben weer heerlijk zacht, ruik heerlijk, en heb mijn knuffelduster nog maar eens aangedaan voor het er te warm voor wordt
Wat kan een mens nog meer wensen?![]()
![]()
Sorry. Ik had je hier niet verwacht, weet ook niet waarom. Maar natuurlijk mag jij ook best een bakje koffie komen halen hierquote:
Ah leuk, waarom niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry. Ik had je hier niet verwacht, weet ook niet waarom. Maar natuurlijk mag jij ook best een bakje koffie komen halen hier
Mijn schuld dat ie hier rond looptquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry. Ik had je hier niet verwacht, weet ook niet waarom. Maar natuurlijk mag jij ook best een bakje koffie komen halen hier
Hier valt niets te halen voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tssskquote:
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Schuld nog welquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier valt niets te halen voor je.Ik moet toch eens wat doen aan mijn Fok! imagoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
tsssk
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schuld nog welIk wil wel weer gaan hoor
![]()
[..]
Ik moet toch eens wat doen aan mijn Fok! imago
Neuhquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben jij bang dat je je km standen vergeet ofzo??
Nee, blijf!!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schuld nog welIk wil wel weer gaan hoor
![]()
[..]
ja mevrouwquote:
Ow ja, ik ben zo onderdanigquote:
quote:
Wat klopt er nu niet aan dit plaatjequote:
Mja, dat is ons probleem ook een beetje volgens mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Wat klopt er nu niet aan dit plaatje
ons?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, dat is ons probleem ook een beetje volgens mij
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, dat is ons probleem ook een beetje volgens mij
Jazekerquote:
quote:
Het is niet mijn kloon.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:09 schreef DR34M3R het volgende:
Sowieso denk ik dat het wel meevalt. Ik zie MPG niet, OA evenmin, en ook DaMart lijkt niet aanwezig.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:09 schreef DR34M3R het volgende:
Sowieso denk ik dat het wel meevalt. Ik zie MPG niet, OA evenmin, en ook DaMart lijkt niet aanwezig.
heb jij een fok imago? ......quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
UserID 10 k lagerquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
heb jij een fok imago? ......![]()
Ik heb trouwens nog nooit zo'n lijstje gedaanmaar goed ook
Ik gok een singlequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UserID 10 k lager
Postcount 3 keer zo hoog
er is op grond van de statistieken wel wat voor te zeggen op zichMagoe ik heb ook geen idee wie die flappie is hoor
`Koffie in bed!quote:
3? Slomequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
hee ik reageerde op 4 of 5 of 6 posts terug van je
Slaap zacht lief jongquote:
Noem je MIJ een spammert????quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
hee ik reageerde op 4 of 5 of 6 posts terug van je
Ik maak me nergens druk om hoor, ben geen vrouwquote:
Avond, Kapiteinquote:
En? En? En?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
WAAAAAAAAAAAAH
Ik heb opeens de mogelijkheid om morgen al te gaan vissen hoe en wat met dat meisje van vanmorgen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Avond, Kapitein![]()
Ik heb nu trouwens een Corona
Is dat niet ook het meisje van vannacht?quote:
In je dromenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Al had ik ook wel een 119-tet kunnen leggen. Stelletje faalhazen hier.
wat?quote:
Begrijpen doe ik het nog niet helemaal hoor. Maar snappen welquote:
Einstein is dood hoor, je hoeft niet meer moeilijk te doenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begrijpen doe ik het nog niet helemaal hoor. Maar snappen wel
Waarom lees je dan ook terug?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:29 schreef cablegunmaster het volgende:
spammerts
zat terug te lezen en toen besefte ik dat na 100 posts ik geen zin had om het hele topic door te lezen![]()
om erachter te komen waar het over gaat, kom ik erachter dat het topic op slot zit! en het topic daarna ookquote:
Maar nu weet je wel dat het nergens over gingquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
om erachter te komen waar het over gaat, kom ik erachter dat het topic op slot zit! en het topic daarna ook
kan ik ook weer met een gerust hart slapenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar nu weet je wel dat het nergens over ging
Jij gaat met Harajuku dansen?quote:
Mogge KG.quote:Op zaterdag 18 april 2009 07:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GOEDEMORGEN!
Wat een gezelligheid hier!
Iemand een kopje koffie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge KG.
Voortaan geen klachtentopics meer over Kwiw of de FP maken he?!![]()
En anders doe je dat gewoon in FB.Klacht: FPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slotje?Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Wamoi?quote:
Kom halen danquote:
Vroegah hadden jullie snotapen nog repsect voor ons ouderenquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bek houwe.
Dadelijk is het huilen he..
quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vroegah hadden jullie snotapen nog repsect voor ons ouderen
Hoe komt t?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:07 schreef DR34M3R het volgende:
Pffff... wat een vreselijke nacht. Lang geleden dat ik zo slecht geslapen heb.
Geen idee. Ik kon de slaap niet vatten. Ik heb het nog half drie horen worden, en was om acht uur weer klaarwakker.quote:
Ja, lach maarquote:
awww...quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ruim 5 uur, zo slecht is dat toch niet. Ik heb ook maar een uur of 5 kunnen pakken door rugpijn.
Gewoon jezelf volgieten met koffie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awww...
Ik heb minimaal 7, en liefst veel meer uur nodig. 8, 9, 10 in het weekend..
Wat denk je dat ik hier kom doen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon jezelf volgieten met koffie.
Het waait wel behoorlijk langs de kust hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
*weg is*
Scheveningen heb ik besloten. Maar waar precies.. dat zie ik wel. Plekje voor mezelf, of juist een drukkere plek, en mensen kijken?
Ik ga er iig een mooie dag van maken.
Dat zal je leren dreumesquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ruim 5 uur, zo slecht is dat toch niet. Ik heb ook maar een uur of 5 kunnen pakken door rugpijn.
Ow ja, update?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
Hoi Nijns.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
.
heel kijkduin, ook de lelijke vrouwenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
Neem dan Kijkduin als je het wat rustiger wil
Veel plezier iig
Die lelijke gewoon met een zak erover natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
heel kijkduin, ook de lelijke vrouwen
Een vlag over de kop en neuken voor volk en vaderlandquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die lelijke gewoon met een zak erover natuurlijk.
Dat dusquote:
Volk en vaderland precies ja... alleen is Kijkduin een beetje ver weg...quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Een vlag over de kop en neuken voor volk en vaderland
zand erover lijkt me toepasselijkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die lelijke gewoon met een zak erover natuurlijk.
Als het Duitse vrouwen zijn, is dat helemaal makkelijk. Die liggen toch al in een kuilquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
zand erover lijkt me toepasselijker![]()
en feli nijns
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 079 KapiteinGasthof
02. 066 indahnesia.com
03. 054 DaMart
04. 053 Pien85
05. 049 Nijns
06. 047 Fha
07. 045 HairyArsedIrishman
08. 036 es70
09. 034 MPG
10. 033 marcb1974
11. 032 Leanne
12. 027 Dr_Flash
13. 022 Adolecens
14. 020 DR34M3R
15. 018 BrandX
16. 016 OA
17. 015 Frutsel
18. 011 cablegunmaster
19. 010 Papierversnipperaar
20. 009 Pheno
Reeks-statistieken!
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het Duitse vrouwen zijn, is dat helemaal makkelijk. Die liggen toch al in een kuil.
Ik had een slettendag gisterenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Deze mensen postten gisteren trouwen het vaakst in de KSC:
[..]
oeh, dan deed ik het wederom niet slecht gisterenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
heel kijkduin, ook de lelijke vrouwen
Ah, jij ging gisteren toch rustiger doen ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoorquote:
Ja, en? In totaal toch 1/3 aan posts minder dan eergisterenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jij ging gisteren toch rustiger doen ?
Rustig is max 10 posts oidquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en? In totaal toch 1/3 aan posts minder dan eergisteren.
Rustiger is minder posts dan de dag ervoor!quote:
Gefeliciteerd Nijns!quote:
Die telt niet mee danquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rustiger is minder posts dan de dag ervoor!
Morgen wordt trouwens een hele rustige dag voor me... dan ben ik zo ongeveer de hele dag weg namelijk.
Ik ben rustigquote:
why u killez the tpoic?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:34 schreef DaMart het volgende:
I killed the topic.
Jij had volgens mij niet alleen gisteren geen levenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had een slettendag gisteren![]()
had drie SC's open staan... Had čcht geen leven
Cali!quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:41 schreef Californium het volgende:
wetenschap![]()
ik snap het niet meeeeeeer
![]()
Je kan altijd nog de politiek in gaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:41 schreef Californium het volgende:
wetenschap![]()
ik snap het niet meeeeeeer
![]()
Misschien heb je een grote stap gezet om een middeltje voor de eeuwige jeugd te vinden danquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:05 schreef Californium het volgende:
politiek...hmmmz... geen slecht plan.... En hoi jahdruk druk druk druk
veel op fok kom ik niet meer.... afgekicked...
en die stomme bacterien...! zitten gezellig lekker te groeien en lekker te leven... terwijl ze hardstikke dood zouden moeten zijn
Dat klinkt als evolutiequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:05 schreef Californium het volgende:
politiek...hmmmz... geen slecht plan.... En hoi jahdruk druk druk druk
veel op fok kom ik niet meer.... afgekicked...
en die stomme bacterien...! zitten gezellig lekker te groeien en lekker te leven... terwijl ze hardstikke dood zouden moeten zijn
Jouw speeltjes zijn gewoon leukerquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:28 schreef Pien85 het volgende:
Mijn katten zijn gek
Ik allemaal kattenspeeltjes kopen... En waar spelen ze het liefste mee? Met mijn iPod hoesje...
TETTEN!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:02 schreef DaMart het volgende:
Zo, het was lekker op het strand.
Heb het afgelopen uur maar 176 foto's gemaakt.
Zien natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:02 schreef DaMart het volgende:
Zo, het was lekker op het strand.
Heb het afgelopen uur maar 176 foto's gemaakt.
Zo veel foto's is zeker ziekquote:
Valt nog mee hoor, zo weinig maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo veel foto's is zeker ziek
Bier?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Net ff een biertje gedaan na het wakker wordenwas zomaar na mn vorige post in slaap gevallen, erg onproductieve dag dus
Tof!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Mart
[ afbeelding ]![]()
En het kan dus NIET vanaf de brug op Spaarnwoude. Het huisje naast de Joodse begraafplaats staat er tussen.
Ja, ik was wat anders van plan vandaag, maar ja, gisteren weer kop vol bierquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef DaMart het volgende:
Tof!.
Je bent in de buurt geweest dus... zonder het even aan te kondigen.
mcdonald zei ikquote:
Ze heeft daar wel een beetje de rol van Iggy Pop overgenomen jaquote:Op zondag 19 april 2009 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wacht
Ik zag amy staan
Winehouse is ideaal voor de anti-drugscampagne juist. Een beter voorbeeld om te laten zien wat voor schade het kan aanrichten is er niet.
quote:
Denken om deze tijd? Doe niet zo raar johquote:Op zondag 19 april 2009 01:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat denk jij.. dat ik om kwart voor twee 's nachts niets beters te doen heb dan in een koffietopic te posten?
lovelyquote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denken om deze tijd? Doe niet zo raar joh
leuke avond gehad?
Klinkt goedquote:Op zondag 19 april 2009 01:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
lovely
Heel mijn dag eigenlijk wel
Eerst naar Scheveningen geweest. Flirten op de snelweg. Zonde dat er geen file was.. Lekker verkleurd aan zee, op de terugweg weer geflirt (ja sorry, ik begon niet hoor, beide keren niet
).
En vanavond naar het voorjaarsconcert van de harmonie van mijn vriendin, daarna in het theatercafé blijven hangen onder het genot van wat roseetjes en godzijdank ook wat colaatjes tussendoor... Erg gezellig
Jij?
Als je het maar naar je zin hadquote:Op zondag 19 april 2009 01:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
En zon in Scheveningen
Ik vooral rustig en druk geweest met het forum (en nee, niet dit forum).
ja hoorquote:Op zondag 19 april 2009 01:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je het maar naar je zin had
Ik ga naar bed.
Welterusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |