quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:09 schreef DR34M3R het volgende:
Sowieso denk ik dat het wel meevalt. Ik zie MPG niet, OA evenmin, en ook DaMart lijkt niet aanwezig.
heb jij een fok imago? ......quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet toch eens wat doen aan mijn Fok! imago
UserID 10 k lagerquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
heb jij een fok imago? ......![]()
Ik heb trouwens nog nooit zo'n lijstje gedaanmaar goed ook
Ik gok een singlequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UserID 10 k lager
Postcount 3 keer zo hoog
er is op grond van de statistieken wel wat voor te zeggen op zichMagoe ik heb ook geen idee wie die flappie is hoor
`Koffie in bed!quote:
3? Slomequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
hee ik reageerde op 4 of 5 of 6 posts terug van je
Slaap zacht lief jongquote:
Noem je MIJ een spammert????quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
hee ik reageerde op 4 of 5 of 6 posts terug van je
Ik maak me nergens druk om hoor, ben geen vrouwquote:
Avond, Kapiteinquote:
En? En? En?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
WAAAAAAAAAAAAH
Ik heb opeens de mogelijkheid om morgen al te gaan vissen hoe en wat met dat meisje van vanmorgen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Avond, Kapitein![]()
Ik heb nu trouwens een Corona
Is dat niet ook het meisje van vannacht?quote:
In je dromenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Al had ik ook wel een 119-tet kunnen leggen. Stelletje faalhazen hier.
wat?quote:
Begrijpen doe ik het nog niet helemaal hoor. Maar snappen welquote:
Einstein is dood hoor, je hoeft niet meer moeilijk te doenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begrijpen doe ik het nog niet helemaal hoor. Maar snappen wel
Waarom lees je dan ook terug?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:29 schreef cablegunmaster het volgende:
spammerts
zat terug te lezen en toen besefte ik dat na 100 posts ik geen zin had om het hele topic door te lezen![]()
om erachter te komen waar het over gaat, kom ik erachter dat het topic op slot zit! en het topic daarna ookquote:
Maar nu weet je wel dat het nergens over gingquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
om erachter te komen waar het over gaat, kom ik erachter dat het topic op slot zit! en het topic daarna ook
kan ik ook weer met een gerust hart slapenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar nu weet je wel dat het nergens over ging
Jij gaat met Harajuku dansen?quote:
Mogge KG.quote:Op zaterdag 18 april 2009 07:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GOEDEMORGEN!
Wat een gezelligheid hier!
Iemand een kopje koffie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge KG.
Voortaan geen klachtentopics meer over Kwiw of de FP maken he?!![]()
En anders doe je dat gewoon in FB.Klacht: FPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slotje?Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Wamoi?quote:
Kom halen danquote:
Vroegah hadden jullie snotapen nog repsect voor ons ouderenquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bek houwe.
Dadelijk is het huilen he..
quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vroegah hadden jullie snotapen nog repsect voor ons ouderen
Hoe komt t?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:07 schreef DR34M3R het volgende:
Pffff... wat een vreselijke nacht. Lang geleden dat ik zo slecht geslapen heb.
Geen idee. Ik kon de slaap niet vatten. Ik heb het nog half drie horen worden, en was om acht uur weer klaarwakker.quote:
Ja, lach maarquote:
awww...quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ruim 5 uur, zo slecht is dat toch niet. Ik heb ook maar een uur of 5 kunnen pakken door rugpijn.
Gewoon jezelf volgieten met koffie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awww...
Ik heb minimaal 7, en liefst veel meer uur nodig. 8, 9, 10 in het weekend..
Wat denk je dat ik hier kom doen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon jezelf volgieten met koffie.
Het waait wel behoorlijk langs de kust hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
*weg is*
Scheveningen heb ik besloten. Maar waar precies.. dat zie ik wel. Plekje voor mezelf, of juist een drukkere plek, en mensen kijken?
Ik ga er iig een mooie dag van maken.
Dat zal je leren dreumesquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ruim 5 uur, zo slecht is dat toch niet. Ik heb ook maar een uur of 5 kunnen pakken door rugpijn.
Ow ja, update?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
Hoi Nijns.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
.
heel kijkduin, ook de lelijke vrouwenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
Neem dan Kijkduin als je het wat rustiger wil
Veel plezier iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |