nee, zijn gewoon kleine ergernisjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:42 schreef sinadO het volgende:
TS klinkt gefrustreerd. Kom je soms wat tekort TS?
HAHA TS houd van slimmenquote:
Pffff, jij wil d'r gewoon batsen in de bioscoop en naar Steven Seagal wil ze niet mee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef right_turn het volgende:
Ik ga morgenavond naar een romantische film met mijn vriendin. Sinds ik haar ken, vind ik die ook heul leuk!![]()
Maar pas hun een paar Hertog Jans en je matras ziet dra een meisje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:49 schreef TNA het volgende:
Intussen praat jij de hele dag over FOK! en Hertog Jan, waardoor je matras over 45 jaar nog steeds geen meisje heeft gezien.
die zien echt meesterlijkquote:
Je klinkt net als een wijf manquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef SadKingBilly het volgende:
Mensen die over vrouwen spreken als "wijven" zouden ze moeten uitsluiten van deelname aan de maatschappij (en wat mij betreft direct ook van reproductie)
vind je mij een minderwaardige neger? Vind je negers überhaupt minderwaardig? racist!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:25 schreef SadKingBilly het volgende:
Sorry voor mijn late reactie, ik moest even een stuk of vier zweedse volleybalsters van me afwerken voor ik bij het toetsenbord kon. Wat zei je ook alweer?
Bovendien, vrouwen die het accepteren als iemand ze een wijf noemt eindigen altijd in een minderwaardige relatie met een of andere neger, marokkaan of andere ongewenste minderheid waarmee ze hun toch al slechte genen nóg slechter doorgeven
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:28 schreef EvanStone het volgende:
Metroseksuelen.
Omdat er zelf nog niet zo bedreven is, veronderstelt hij dat al die 'gasten' erin falen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef B.E.D het volgende:
TS begrijpt niet dat die mooiboys zo alle chickies inpalmen.
check het kraaaaggggjequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
De musical van Dirty Dancing vond ik wel leuk.daar is toch heul niks mis mee ?
Dirty dancing.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
De musical van Dirty Dancing vond ik wel leuk.daar is toch heul niks mis mee ?
Klootzak! Nu zit er een barst in mijn 26" TFTquote:
Juist!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zoiets heet: een wijf het bed in lullen.
Denk je nou echt dat die gasten een reet om de Backstreet Boys geven?
als bedreven player weet ik dat dat niet lukt met slijmenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zoiets heet: een wijf het bed in lullen.
Denk je nou echt dat die gasten een reet om de Backstreet Boys geven?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:58 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
als bedreven player weet ik dat dat niet lukt met slijmen
Je bent daar heul nog nooit heen geweest dus je weet niet hoe het isquote:
En Jenifuuur heeft er geen problemen mee dat jij aanrommelt met je exen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je bent daar heul nog nooit heen geweest dus je weet niet hoe het is
Ik heb die film 1x gezien, en me ex wilde er graag heen, dus ik kaartjes kopend8 int begin dat het niets zou worden maar vond het wel leuk
Wie denk je dat die ex is waar ik het over heb ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En Jenifuuur heeft er geen problemen mee dat jij aanrommelt met je exen?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:08 schreef Samcali het volgende:
Dit topic lijkt wel het levensverhaal van mijn broer![]()
Zijn eerste vriendin hield van hardrock. Gevolg: hij liet een matje groeien, liep in Bon Jovi truien en ze zaten de hele dag op bed, hand in hand naar de "Rockballads" cd te luisteren.
Toen ging het uit, en kreeg hij een nieuwe vriendin die van house hield. Mijn broer liet zijn haar opscheren, kocht een Honda CRX, plakte een ID&T sticker op de achterruit, en liet gigantische Sjonniespeakers inbouwen zodat je drie straten verderop kon horen dat hij Charlie Lownoise of 2 Unlimited op had staan.
Ook dat ging uit, en nu heeft hij een vriendin die tokkiemuziek houdt. En dus bezoekt hij nu regelmatig "piratenfestijnen", draagt mouwloze shirts omdat hij een grote tribal heeft laten tatoueren op zijn bovenarm, heeft een modieus sikje laten groeien, gaat met Peter Langhout Reizen naar de Spaanse Costa's op vakantie en in zijn auto komen voortaan Wolter Kroes, Gerard Joling en Jan Smit uit de luidsprekers
Whehehequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:08 schreef Samcali het volgende:
Zijn eerste vriendin hield van hardrock. Gevolg: hij liet een matje groeien, liep in Bon Jovi truien en ze zaten de hele dag op bed, hand in hand naar de "Rockballads" cd te luisteren.
Toen ging het uit, en kreeg hij een nieuwe vriendin die van house hield. Mijn broer liet zijn haar opscheren, kocht een Honda CRX, plakte een ID&T sticker op de achterruit, en liet gigantische Sjonniespeakers inbouwen zodat je drie straten verderop kon horen dat hij Charlie Lownoise of 2 Unlimited op had staan.
Ook dat ging uit, en nu heeft hij een vriendin die tokkiemuziek houdt. En dus bezoekt hij nu regelmatig "piratenfestijnen", draagt mouwloze shirts omdat hij een grote tribal heeft laten tatoueren op zijn bovenarm, heeft een modieus sikje laten groeien, gaat met Peter Langhout Reizen naar de Spaanse Costa's op vakantie en in zijn auto komen voortaan Wolter Kroes, Gerard Joling en Jan Smit uit de luidsprekers
OMG het is toch niet uit met Jennifer???quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie denk je dat die ex is waar ik het over heb ?
Tja, dat zijn keuzes die mensen maken he daar kan ik niks aan veranderenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG het is toch niet uit met Jennifer???
Jullie pasten zo goed bij elkaar.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:08 schreef Samcali het volgende:
OMG Breaking News!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik zoiets tot op detail op een forum gaan vertellen ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
OMG Breaking News!!
Heb ik topiques gemist of is het nog niet besproken op fok?! Vertel me alles!![]()
Ik respecteer je keuze, maar ik vind het wel jammerquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik zoiets tot op detail op een forum gaan vertellen ?
Zoiets zou Royal Sadness zijn, sommige dingen kan je beter prive houden.
Weets
Dan had je ze maar moeten opslaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik respecteer je keuze, maar ik vind het wel jammer![]()
En ik mis de pics van jeniffuuur in je FoBo
Maar kijk, als je gewoon jezelf blijft gaan vrouwen zeuren dat je niks gemeen hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
Helemaal mee eens! Met veel jongens/mannen kan ik niet eens een normaal gesprek voeren omdat ze opeens alles leuk vinden dat ik leuk vind. Walgelijk.
Wat denk je? Ze hangen al 2 jaar boven m'n bed.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat denk je? Ze hangen al 2 jaar boven m'n bed.![]()
Kun je me haar adres/nummer pm'en?
Omdat ik nu vrij spel heb om haar in te palmen.quote:
datquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:46 schreef MASD het volgende:
En verdomme maikuuul, ik wil weten wat er is gebeurt tussen jou en jeniffuuurrrr.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of nog erger, gasten die het hebben over het "vrouwtje"quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef SadKingBilly het volgende:
Mensen die over vrouwen spreken als "wijven" zouden ze moeten uitsluiten van deelname aan de maatschappij (en wat mij betreft direct ook van reproductie)
Pwnkuuul, sterkte mien jongquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof ik het adres van iemand / telefoonnummer op internet aan iemand ga geven
You're such a grapjacket
Jij bent het vrouwtje in de relatie he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Of nog erger, gasten die het hebben over het "vrouwtje"
Och het gaat alweer, ben nu met een lief belgisch meisjequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:40 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Pwnkuuul, sterkte mien jong
Nee ik ben een man en ik heb een relatie met een man. Daar is geen sprake van een vrouwtje. De enige vrouw hier in huis is de kat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent het vrouwtje in de relatie he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |