nee, zijn gewoon kleine ergernisjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:42 schreef sinadO het volgende:
TS klinkt gefrustreerd. Kom je soms wat tekort TS?
HAHA TS houd van slimmenquote:
Pffff, jij wil d'r gewoon batsen in de bioscoop en naar Steven Seagal wil ze niet mee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef right_turn het volgende:
Ik ga morgenavond naar een romantische film met mijn vriendin. Sinds ik haar ken, vind ik die ook heul leuk!![]()
Maar pas hun een paar Hertog Jans en je matras ziet dra een meisje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:49 schreef TNA het volgende:
Intussen praat jij de hele dag over FOK! en Hertog Jan, waardoor je matras over 45 jaar nog steeds geen meisje heeft gezien.
die zien echt meesterlijkquote:
Je klinkt net als een wijf manquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef SadKingBilly het volgende:
Mensen die over vrouwen spreken als "wijven" zouden ze moeten uitsluiten van deelname aan de maatschappij (en wat mij betreft direct ook van reproductie)
vind je mij een minderwaardige neger? Vind je negers überhaupt minderwaardig? racist!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:25 schreef SadKingBilly het volgende:
Sorry voor mijn late reactie, ik moest even een stuk of vier zweedse volleybalsters van me afwerken voor ik bij het toetsenbord kon. Wat zei je ook alweer?
Bovendien, vrouwen die het accepteren als iemand ze een wijf noemt eindigen altijd in een minderwaardige relatie met een of andere neger, marokkaan of andere ongewenste minderheid waarmee ze hun toch al slechte genen nóg slechter doorgeven
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:28 schreef EvanStone het volgende:
Metroseksuelen.
Omdat er zelf nog niet zo bedreven is, veronderstelt hij dat al die 'gasten' erin falen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef B.E.D het volgende:
TS begrijpt niet dat die mooiboys zo alle chickies inpalmen.
check het kraaaaggggjequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
De musical van Dirty Dancing vond ik wel leuk.daar is toch heul niks mis mee ?
Dirty dancing.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
De musical van Dirty Dancing vond ik wel leuk.daar is toch heul niks mis mee ?
Klootzak! Nu zit er een barst in mijn 26" TFTquote:
Juist!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zoiets heet: een wijf het bed in lullen.
Denk je nou echt dat die gasten een reet om de Backstreet Boys geven?
als bedreven player weet ik dat dat niet lukt met slijmenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zoiets heet: een wijf het bed in lullen.
Denk je nou echt dat die gasten een reet om de Backstreet Boys geven?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:58 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
als bedreven player weet ik dat dat niet lukt met slijmen
Je bent daar heul nog nooit heen geweest dus je weet niet hoe het isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |