awwquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ik werd vanochtend wakker met koppijn waar ik niet van kon lopen (ik heb een blauwe plek op het litteken achter mijn linkeroor opgelopen, auw) dus mijn mr. en ik gaan een andere keer naar Gent. We vonden het zonde van ons geld en weekend om af te wachten of ik me snel beter ging voelen. Ik voel me nu nog steeds slap dus tis maar goed dat we niet zijn gegaan.
Oh en over cocktails: doe mij maar een pina colada!
Lutefisk wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap Muis! Wat in het vat zit, verzuurt niet he!
Ik merk nog helemaal niets eigenlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef Muis006 het volgende:
thanks allemaal!
En Chico, wat lief van PFhoe is het met je knie nu? Merk je dat het zwemmen helpt bij het verminderen van de zwelling?
Wat in hemelsnaam is Lutefisk?quote:
Care 2 share of niet? En hoeveel ben je afgevallen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ieuw!
Oh my... ik kom wat foto's tegen van voor mijn afvalperiodesHorrible!
In totaal iets meer dan 20 kilo. En daarvan zaten er 6 weer aan (in 3 jaar tijd) en die ben ik er nu weer aan het afbikkelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Care 2 share of niet? En hoeveel ben je afgevallen?
Daar ben ik vorig jaar uiteraard naartoe gegaan, en heb oefeningen gekregen, maar aangezien ik ook doorgezakte voorvoeten schijn te hebben (jaja, zo leer je nog eens iets over jezelf) zal ik er waarschijnlijk gewoon altijd last van blijven houden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat is al wel lang zeg.
Misschien toch eens naar de huisarts voor fysiotherapie? Of misschien kan dat zelfs wel op de uni?
Wowquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In totaal iets meer dan 20 kilo. En daarvan zaten er 6 weer aan (in 3 jaar tijd) en die ben ik er nu weer aan het afbikkelen.
Wil ze wel sharen, maar niet in het topic...
Thnxquote:
Dankjequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och Muis, wat jammer van jullie weekendje! Ik hoop dat je je snel beter voelt!.
Ik ben een keer ziek naar Antwerpen gegaan. Ik heb meer van de badkamer van onze hotelkamer gezien dan van Antwerpenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben wel echt opgelucht dat ik niet ben gegaan, want ik voel me absoluut niet fit en ik weet van mezelf dat ik dan niet echt kan genieten van een vakantie of weekendje weg.
zien!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ieuw!
Oh my... ik kom wat foto's tegen van voor mijn afvalperiodesHorrible!
Onderwegquote:
Wat mij betreft wel, maar ik pleur ze liever niet het www op. Als je je emailadres wilt PM'en, kan ik ze wel mailen. Doe ik gewoon ff een forward van de mail aan mobloquote:
Dat is ieder voor zichquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:16 schreef Miss_S het volgende:
Mijn foto's van mijn dikke periode staan nu ook nog gewoon in mijn photobucket om door iedereen gevonden te worden, ach kan er niet echt mee zitten zo zie ik er al lang niet meer uit
Kan ik me ook goed voorstellen hoor, voor mij was het natuurlijk ook mijn jeugd en een deel kon ik vrij weinig aan doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is ieder voor zich. Ik vind dat niet zo'n prettig idee.
Hihi, die smiley was echt geniaal jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doelde meer op die leuke smiley![]()
Maar thnx![]()
Werkte jij nou in Scheveningen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed, morgen om 09:00 RPM, dus weltrusten allemaal
Half tien XCO ik morgen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed, morgen om 09:00 RPM, dus weltrusten allemaal
Ja ik heb het gezien!! Zit nu zelfs naar de pfaffs te kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Co, heb je nog iets meegekregen van x-factor?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien!! Zit nu zelfs naar de pfaffs te kijken
Kreukels is het nieuwe zwart!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Hiiiiiiiiiihihihihi. Ik wist dat er iets achter moest zitten
Ik was aan het multitasken tijdens x-factor... meeposten in het topic, MSN-en, sms-en, kijken en luisteren en meloen eten. Ben bekaf!Oh en ik moet nog strijken
![]()
Oh god, dan ben ik heul hip in mijn gekreukelde zwart!quote:
Ja hoi. Ben op vakantie. Eet me te barsten, rust lekker uit en heb nu een buikjequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Iemand trouwens nog iets gehoord van Tink?
Dank. HOe gaat het met jou?edit: misschien meer iets voor pmquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
'eet me te barsten'![]()
Fijn dat je het zo naar je zin hebt Tink!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank. HOe gaat het met jou? Al over de ergste uitstrijkjesschrik heen?
Tsja, daar gaan we dan; paar uurtjes niet online en we lopen zeven delen achterquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa, ik vraag me hetzelfde afEven bij mams en zus geweest en vanmiddag bij oma dus ik heb weinig pc-tijd gehad!
Ik ben Elisa en ik heb een probleemquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed plan! "Ik ben Maria en ik heb een probleem" *laat tissues rondgaan*
Ben jij ook aan het afvallen?quote:
Hoiquote:
Met mij is het goed.quote:Op zaterdag 18 april 2009 05:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi
Ja, ik was van het winter een paar kilo steviger geworden, terwijl ik daarvoor altijd een constant gewicht gehad had. Vanaf m'n 16 e zit ik tussen de 65 en 67 kilo, en nu was ik 70.
Ik ben wat gaan hardlopen (ben ik verrassend goed in) en heb m'n eetgewoonten iets aangepast, al eet ik nog steeds veel vergeleken met de meesten hier.
Vanochtend 63,7 - ik moet langzamerhand gaan omschakelen naar een patroon waarbij ik niet meer gewicht verlies.
Hoe'st met jou? Jij bent ooit erg veel afgevallen nietwaar?
Oh ja, je was aan de vrouw tegenwoordig, nietwaar? Slecht voor de lijn, een vrouwspersoon?quote:Op zaterdag 18 april 2009 05:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Met mij is het goed.
Ja, dat klopt, ik ben ooit een kilootje of 40 afgevallen. Is alweer zeker 10 jaar geleden. En hoe ouder je bent, hoe moeilijker het is. Maar jij hebt er helemaal geen moeite mee, zie ik.
Ik ben ook weer een beetje aan het trainen, vooral fietsen. Want bij mij mag er ook wel weer wat vanaf. Gelukkig deze keer geen 40 kilo.
Ik zal niet te dun worden, ik vind dat ook helemaal niet mooiquote:Je moet niet te dun worden hoor! Dat is niet mooi, zeker niet bij een vrouw.
Ja, nogal. Maar die vrouw is alweer pleite.quote:Op zaterdag 18 april 2009 05:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, je was aan de vrouw tegenwoordig, nietwaar? Slecht voor de lijn, een vrouwspersoon?
Gezellig!quote:Ik zal niet te dun worden, ik vind dat ook helemaal niet mooi.
Je ziet me wel op de 10-jaar-meet![]()
Maar ben je ook minder gaan eten om af te vallen, of alleen meer gaan hardlopen?quote:Ik vind het afvallen eigenlijk erg makkelijk, ja. Had ik niet gedacht. Ik ben ongeveer drie maanden geleden begonnen, en na wat aanloopperikelen toch op een gestage minus een pond per week beland. Aangezien ik niet snoep af snack vreesde ik dat ik echt veel eten had moeten schrappen, maar dat is niet zo.
En nu ik er wel zo ongeveer ben mag ik zelfs weer meer gaan eten. (Hoewel, wat moet ik daarmee, ik eet nu ook tot ik verzadigd ben.)
Ow. Aangezien MoBlo dit straks vast leest: je kreeg d'r niet aan de kinderwens?quote:Op zaterdag 18 april 2009 05:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, nogal. Maar die vrouw is alweer pleite.
Ik verwacht wel dat íe doorgaat, eigenlijk. In tegenstelling tot de POL-meet. Pol is doodquote:[..]
Gezellig!
Gaat die 10-jaars-meet door dan? Ik heb er eigenlijk niks meer over gehoord. Afijn, eerst maar eens de AEX-meet doorstaan!
Beetje minder eten: 1 bord avondeten i.p.v. 2. En misschien iets minder beleg, voornamelijk geen smeersel (boter, mayo) onder beleg dat dat niet nodig heeft. Maar ik eet nog steeds brood met mayo.quote:[..]
Maar ben je ook minder gaan eten om af te vallen, of alleen meer gaan hardlopen?
quote:Als ik alleen sport word ik alleen mega-gespierd, zo'n soort Hulk. En dus ook mega-zwaar. Daar word ik ook niet echt vrolijk van.
Nee, dat was een kansloze zaak.quote:Op zaterdag 18 april 2009 05:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ow. Aangezien MoBlo dit straks vast leest: je kreeg d'r niet aan de kinderwens?
Nou, dat valt wel mee met die 'goede smaak'. Maar als je wilt afvallen en het lukt niet, dan is dat inderdaad wel het ideale dieet. Toen ik terugkwam uit Japan was ik ook zo'n 15 kilo afgevallen, zonder er enige moeite voor te hebben moeten doen.quote:Ik meen me te herinneren dat jij wel een goede smaak van eten had. Geen(?) vlees, veel groente & vis, japanse stijl, zoiets?
Ja. Ganz kaputtgemacht door linkse slowchatzuigertjes.quote:Ik verwacht wel dat íe doorgaat, eigenlijk. In tegenstelling tot de POL-meet. Pol is dood.
Gewoon een boterham met mayonaise en verder niks? Is dat lekker?quote:Beetje minder eten: 1 bord avondeten i.p.v. 2. En misschien iets minder beleg, voornamelijk geen smeersel (boter, mayo) onder beleg dat dat niet nodig heeft. Maar ik eet nog steeds brood met mayo.
Nee, gelukkig niet. Het is wel lekker. Mijn lichaam komt altijd wat langzaam op gang, maar als ik een half uurtje op de fiets zit begin ik warm te draaien en voel ik die energie letterlijk vrijkomen en door m'n aderen stromen.quote:Nee
. Lijkt me lastig, dat je lichaam zo makkelijk verandert. Heeft ook voordelen waarschijnlijk, maar het lijkt me lastig. Van fietsen krijg je niet echt spieropbouw toch?
Wel, ik ben roestig en oud en niet geneigd tot verandering: ik ga niet naar NWS.quote:Op zaterdag 18 april 2009 05:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat was een kansloze zaak.
[..]
Nou, dat valt wel mee met die 'goede smaak'. Maar als je wilt afvallen en het lukt niet, dan is dat inderdaad wel het ideale dieet. Toen ik terugkwam uit Japan was ik ook zo'n 15 kilo afgevallen, zonder er enige moeite voor te hebben moeten doen.
[..]
Ja. Ganz kaputtgemacht door linkse slowchatzuigertjes.
Die nu bij gebrek aan POL-vertier helaas één voor één bij NWS komen binnendruppelen. Ik heb Ryan3 er daarstraks ook al gespot.
Ja, want ik eet verschillende mayo's, erg lekker. Maar meestal mayo + nog iets: beleg dat wel wat sammigheid kan gebruiken. Alles wat niet smeerbaar is; dus vleeswaar of kaas - al ben ik geen kaasliefhebber dus meestal een plak ham of spek ofzo.quote:[..]
Gewoon een boterham met mayonaise en verder niks? Is dat lekker?
Ik vind hardlopen maar een suffe bezigheid, maar ik kan het wel lang volhouden. Ga zometeen maar eens op pad: het is licht inmiddels.quote:[..]
Nee, gelukkig niet. Het is wel lekker. Mijn lichaam komt altijd wat langzaam op gang, maar als ik een half uurtje op de fiets zit begin ik warm te draaien en voel ik die energie letterlijk vrijkomen en door m'n aderen stromen.
Rucola, jaquote:
Gelukkig maar. Je hebt nu al drie fora om zeep geholpen, beter dat NWS niet de vierde wordt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:01 schreef sigme het volgende:
Wel, ik ben roestig en oud en niet geneigd tot verandering: ik ga niet naar NWS.
Lekkerquote:Ja, want ik eet verschillende mayo's, erg lekker. Maar meestal mayo + nog iets: beleg dat wel wat sammigheid kan gebruiken. Alles wat niet smeerbaar is; dus vleeswaar of kaas - al ben ik geen kaasliefhebber dus meestal een plak ham of spek ofzo.
En nu er weer sla groeit in de tuin kas: sla , rocula, komkommer (straks ook weer uit eigen kas)
Ik stap ook zo op de fiets, om een strand op te zoeken. Nog even een half uurtje ofzo wachten, want ik heb geen licht op dat ding.quote:Ik vind hardlopen maar een suffe bezigheid, maar ik kan het wel lang volhouden. Ga zometeen maar eens op pad: het is licht inmiddels.
Je moet Lemmeb gedag zeggen hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Rucola, ja.
Meer iets voor F&F.
Ik ben rennen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je hebt nu al drie fora om zeep geholpen, beter dat NWS niet de vierde wordt.![]()
Veel plezier, geniet van het mooie weer (en de rustquote:[..]
Lekker
[..]
Ik stap ook zo op de fiets, om een strand op te zoeken. Nog even een half uurtje ofzo wachten, want ik heb geen licht op dat ding.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:15 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Veel plezier, geniet van het mooie weer (en de rust).
* heeft schoenen aan, gestrikt, is weg nu!
Meld d'r aan als deelnemer aan deze topicreeks, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:20 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens is Stali ook iets gezetter geworden..
Beetje heikel onderwerp toch.quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Meld d'r aan als deelnemer aan deze topicreeks, zou ik zeggen.
Ja, ik denk dat je er een kwartiertje / 20 minuten over doet vanaf de boulevard gok ik. Maar dat weet ik niet zeker, want ik heb het nog nooit gelopen. Maar ik ben er vandaag niet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Werkte jij nou in Scheveningen?
Want daar ben ik morgenIs het loopbaar vanaf de boulevard?
Netjesquote:Op zaterdag 18 april 2009 07:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Edit:net even gewogen en -1,6kg in drie weken tijd
![]()
. Lijkt mij keurige en geleidelijke gewichtsafname!
Hangt ook van iemands bouw af natuurlijk, maar 58kg bij 1,73 klinkt mij aan de magere kant, 65 lijkt me dan een vrij ideaal gewicht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje heikel onderwerp toch..
Ik vind het trouwens helemaal niet erg dat ze iets gezetter is hoor. Eufemistisch gesproken.
Volgens mij was ze bij 1m73 altijd 58 kg. En nu, zal het 65 kg zijn?
Ehm, ik zou 65 kg bij 1,73 nog altijd niet 'gezet' willen noemen (of 'dik' zoals je kennelijk eigenlijk bedoelt).quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje heikel onderwerp toch..
Ik vind het trouwens helemaal niet erg dat ze iets gezetter is hoor. Eufemistisch gesproken.
Volgens mij was ze bij 1m73 altijd 58 kg. En nu, zal het 65 kg zijn?
Jij rent echt lang! Goed hoor, ik verveel me altijd dood na een half uur. Maar het zal best schelen of je in een mooi natuurgebied woont of dat je weer een rondje Haagse bos/Clingendael moet lopen. Op de Veluwe is het ook veel fijner om te rennen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:43 schreef sigme het volgende:
Een nieuwe route, en práchtig. Beetje ruw her en der - onverhard met wat grote kuilen en rul zand, maar zo mooi. Beetje ver ook wel, al heb ik er nu wat langer over gedaan dan nodig, door af en toe een doodlopende afslag te nemen.
Anderhalf uur gerend, daarna een kwartier ofzo gewandeld, en toen nog een stukje wat tempo gerend. Dat stuk doe ik in 'normaal' tempo 7,5 a 8 minuten over, en nu 6.50' . Viel me wat tegen - ik vond dat ik nogal hard rende en dan maar zo weinig winst..
Maar het was lekker rennen verder. Nu ik er wat aan gewend ben vind ik het toch een soort opgevoerd wandelen. Kost niet veel inspanning en ik kijk wat om me heen.
Hertjes, konijnen, fazanten enzo.
Ik niet. Ben net een half uur wakkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef Merel het volgende:
Zo, net wakker. Wat zijn jullie al actief 's ochtends!
Maar jij bent ziek toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik niet. Ben net een half uur wakker
Ja.ik heb wel 'gesport' vanochtend om 6 uur ifyouknowhattamean. Maar heute voel ik me een stuk beter gelukkig!quote:
Ik vind het ook hartstikke knap van je! En je gewichtsverlies gaat niet te snel dus als het goed is blijft het er ook af. Go youquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit nu nog even te hyperen van het sporten. Zometeen stort ik wel in.
Ben stiekem zo blij met m'n -1,6 kg en dat ik RPM aankan en ook dóe.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja.ik heb wel 'gesport' vanochtend om 6 uur ifyouknowhattamean. Maar heute voel ik me een stuk beter gelukkig!
Wandelen vind ik ook fijner, maardat kost zo gruwelijk veel tijd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jij rent echt lang! Goed hoor, ik verveel me altijd dood na een half uur. Maar het zal best schelen of je in een mooi natuurgebied woont of dat je weer een rondje Haagse bos/Clingendael moet lopen. Op de Veluwe is het ook veel fijner om te rennen!
Wij wandelen nu veel, vorige week 15 km naar Hoek van Holland over het strand, de week daarvoor nog langer door de duinen...dat vind ik toch prettiger dan het gehol. Nu nog even een leuke tocht voor morgen zoeken.
Ja. Ik heb kippen, weet je nog? De vos heeft me een paar weken geleden twee kippen geroofdquote:Zijn er bij jullie trouwens ook vossen?
Ja, of niet want dan haal je niks en bestel je iedere dag pizza of kebab. Dus hop, lijstje makenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:36 schreef Merel het volgende:
Veel plezier met je boek Vik
Pffff ik probeer een boodschappenlijstje te maken voor komende week maar ik ben echt compleet inspiratieloos qua eten. Ik kan echt helemaal niets bedenken waar ik trek in hebMaarja, zo val je wel af
Neen, wat ben je toch een slimmerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:40 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, of niet want dan haal je niks en bestel je iedere dag pizza of kebab. Dus hop, lijstje maken
Jaaaa dankjewelquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:43 schreef Muis006 het volgende:
Merel:
Wij eten morgen rijst, sperziebonen en ketjapkip
Maandag: rostirondjes, shoarmavlees en salade
Dinsdag en woensdag: chili con carne
Donderdag: dan eet ik in Manchester
Vrijdag: tortellini/ravioli met rode saus en courgette
Kan je daar iets mee?
Ja en het leuke is, als je dan op dinsdag zin hebt in het eten van donderdag dan eet je gewoon op donderdag het eten van dinsdag en op dinsdag het eten van donderdagquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaaa dankjewelIk denk dat ik gewoon ook maar een lijstje moet gaan maken en dingen moet gaan kopen zelfs als ik er nu geen trek in heb, en dan krijg ik hopelijk tegen de tijd dat ik moet eten vanzelf wel trek.
Anders kijk je even in dat weekmenu topic in CUL?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaaa dankjewelIk denk dat ik gewoon ook maar een lijstje moet gaan maken en dingen moet gaan kopen zelfs als ik er nu geen trek in heb, en dan krijg ik hopelijk tegen de tijd dat ik moet eten vanzelf wel trek.
Ga naar de markt en koop 7 soorten groente uit de 1 euro bakken! Heb je die alvast in huis, kan je iedere dag een andere kiezen (zo doen wij dat altijd, al kopen we ook 'luxe' groentesoorten die duurder zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:36 schreef Merel het volgende:
Veel plezier met je boek Vik
Pffff ik probeer een boodschappenlijstje te maken voor komende week maar ik ben echt compleet inspiratieloos qua eten. Ik kan echt helemaal niets bedenken waar ik trek in hebMaarja, zo val je wel af
Zo zou dat hier gaan jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:40 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, of niet want dan haal je niks en bestel je iedere dag pizza of kebab. Dus hop, lijstje maken
Vast welquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:43 schreef Muis006 het volgende:
Merel:
Donderdag: dan eet ik in Manchester
Kan je daar iets mee?
Misschien ook wel een idee ja! Ik ga zo wel even de stad in en kijken of ik een groentekraam kan vinden. En anders doe ik wel een weekje wereldgerechten bij gebrek aan inspiratiequote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef Laureline het volgende:
Ga naar de markt en koop 7 soorten groente uit de 1 euro bakken! Heb je die alvast in huis, kan je iedere dag een andere kiezen (zo doen wij dat altijd, al kopen we ook 'luxe' groentesoorten die duurder zijn). En nog lekker goedkoop/gevarieerd ook!
Is er een leuke manier om te sporten dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
Mouse, dat sporten van jou was vast niet op de leuke manier![]()
De mannelijke hoofdrolspelers vinden zelf van niet: http://critique-info.webs.com/apps/videos/videos/view/1946245 (leuk filmpje!)quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
Merel, was het een leuke film? Echte 'wijvenfilm' zeker?
Yip, ik hou me rustig vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
Merel, was het een leuke film? Echte 'wijvenfilm' zeker?
Mouse, dat sporten van jou was vast niet op de leuke manier![]()
Doe je weer een beetje rustig aan vandaag?
Nou ik kan wel een leuke manier bedenken hoor om calorietjes te verbrandenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er een leuke manier om te sporten dan?. Enlighten me
.
Ik zit te wachten tot het water kookt zodat ik m'n eitjes erin kan gooien.
Ik denk dat je metquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik kan wel een leuke manier bedenken hoor om calorietjes te verbranden
Dat hangt helemaal van de maat af hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je metniet zoveel calorietjes verbrandt
.
Dat bedoelde ik dan ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Even gegoogled, zou best kunnen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Merel: truffelaardappels?
Vooral niet als je slikt.... heb ik gehoord!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
.
Het is half twaalf 's ochtends geweest!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral niet als je slikt.... heb ik gehoord!
Wel eiwitrijk hoor!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar ik vind dat dat niet uitmaakt als je met spinazie ontbijtquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Goeie O ja. Ik ga het ook eens proberen. Lijkt me onwijs lekker
.
Hoeveel calorieën zitten er eigenlijk in? (incl de twee eitjes?)
Ik zal dit maar niet doorsturen naar mijn vriendquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij lust het als pap begrijp ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zal dit maar niet doorsturen naar mijn vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |