neen is toch 23?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh Muis, wat jammer zeg
En Neen, ik moet altijd om je grinniken. Ik weet dat je studeert en dus iig iets van 18 bent, maar ik vind je soms zo'n lekker pubertje
awwquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ik werd vanochtend wakker met koppijn waar ik niet van kon lopen (ik heb een blauwe plek op het litteken achter mijn linkeroor opgelopen, auw) dus mijn mr. en ik gaan een andere keer naar Gent. We vonden het zonde van ons geld en weekend om af te wachten of ik me snel beter ging voelen. Ik voel me nu nog steeds slap dus tis maar goed dat we niet zijn gegaan.
Oh en over cocktails: doe mij maar een pina colada!
Lutefisk wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap Muis! Wat in het vat zit, verzuurt niet he!
Ik merk nog helemaal niets eigenlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef Muis006 het volgende:
thanks allemaal!
En Chico, wat lief van PFhoe is het met je knie nu? Merk je dat het zwemmen helpt bij het verminderen van de zwelling?
Wat in hemelsnaam is Lutefisk?quote:
Care 2 share of niet? En hoeveel ben je afgevallen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ieuw!
Oh my... ik kom wat foto's tegen van voor mijn afvalperiodesHorrible!
In totaal iets meer dan 20 kilo. En daarvan zaten er 6 weer aan (in 3 jaar tijd) en die ben ik er nu weer aan het afbikkelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Care 2 share of niet? En hoeveel ben je afgevallen?
Daar ben ik vorig jaar uiteraard naartoe gegaan, en heb oefeningen gekregen, maar aangezien ik ook doorgezakte voorvoeten schijn te hebben (jaja, zo leer je nog eens iets over jezelf) zal ik er waarschijnlijk gewoon altijd last van blijven houden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat is al wel lang zeg.
Misschien toch eens naar de huisarts voor fysiotherapie? Of misschien kan dat zelfs wel op de uni?
Wowquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In totaal iets meer dan 20 kilo. En daarvan zaten er 6 weer aan (in 3 jaar tijd) en die ben ik er nu weer aan het afbikkelen.
Wil ze wel sharen, maar niet in het topic...
Thnxquote:
Dankjequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och Muis, wat jammer van jullie weekendje! Ik hoop dat je je snel beter voelt!.
Ik ben een keer ziek naar Antwerpen gegaan. Ik heb meer van de badkamer van onze hotelkamer gezien dan van Antwerpenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben wel echt opgelucht dat ik niet ben gegaan, want ik voel me absoluut niet fit en ik weet van mezelf dat ik dan niet echt kan genieten van een vakantie of weekendje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |