Zo zou dat hier gaan jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:40 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, of niet want dan haal je niks en bestel je iedere dag pizza of kebab. Dus hop, lijstje maken
Vast welquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:43 schreef Muis006 het volgende:
Merel:
Donderdag: dan eet ik in Manchester
Kan je daar iets mee?
Misschien ook wel een idee ja! Ik ga zo wel even de stad in en kijken of ik een groentekraam kan vinden. En anders doe ik wel een weekje wereldgerechten bij gebrek aan inspiratiequote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef Laureline het volgende:
Ga naar de markt en koop 7 soorten groente uit de 1 euro bakken! Heb je die alvast in huis, kan je iedere dag een andere kiezen (zo doen wij dat altijd, al kopen we ook 'luxe' groentesoorten die duurder zijn). En nog lekker goedkoop/gevarieerd ook!
Is er een leuke manier om te sporten dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
Mouse, dat sporten van jou was vast niet op de leuke manier![]()
De mannelijke hoofdrolspelers vinden zelf van niet: http://critique-info.webs.com/apps/videos/videos/view/1946245 (leuk filmpje!)quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
Merel, was het een leuke film? Echte 'wijvenfilm' zeker?
Yip, ik hou me rustig vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
Merel, was het een leuke film? Echte 'wijvenfilm' zeker?
Mouse, dat sporten van jou was vast niet op de leuke manier![]()
Doe je weer een beetje rustig aan vandaag?
Nou ik kan wel een leuke manier bedenken hoor om calorietjes te verbrandenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er een leuke manier om te sporten dan?. Enlighten me
.
Ik zit te wachten tot het water kookt zodat ik m'n eitjes erin kan gooien.
Ik denk dat je metquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik kan wel een leuke manier bedenken hoor om calorietjes te verbranden
Dat hangt helemaal van de maat af hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je metniet zoveel calorietjes verbrandt
.
Dat bedoelde ik dan ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Even gegoogled, zou best kunnen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Merel: truffelaardappels?
Vooral niet als je slikt.... heb ik gehoord!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
.
Het is half twaalf 's ochtends geweest!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral niet als je slikt.... heb ik gehoord!
Wel eiwitrijk hoor!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar ik vind dat dat niet uitmaakt als je met spinazie ontbijtquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Goeie O ja. Ik ga het ook eens proberen. Lijkt me onwijs lekker
.
Hoeveel calorieën zitten er eigenlijk in? (incl de twee eitjes?)
Ik zal dit maar niet doorsturen naar mijn vriendquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij lust het als pap begrijp ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zal dit maar niet doorsturen naar mijn vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |