Ja, en ik heb nu opeens een eigengeopendnaamtopic, wat wil ik nog meer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zo zuchten meid, het is vrijdagmiddag.
quote:w000000000t
Nah, doe maar niet. Slaap ik vannacht niet.....quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht op de foto van Neo in de header
Het zou goed kunnen hoor, dat het klopt. Maar dan zijn er wel wat mensen flink fout bezig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
Gert, tot nu toe heeft Goldenpage geen foute info gegeven. Ik denk dat Niels echt een deelnemer is en niet zonder sex kan. Wat een spanning.
nopequote:
Nu ben ik nog blijerderder met mijn eigen headings.quote:
Vanwaar dan de Blegh?quote:
Het boek kon ik in elk geval niet wegleggen, was idd best wel spannend.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet. Slaap ik vannacht niet.....![]()
*rilt.
Hmm, gewoonquote:
Aha. Ja, ik ken het. Behalve dat klussen dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, gewoonje kent het wel, werk en zo, weer, klussen....
Waarom fout bezig? GP is razend snel met zijn berichtgeving, kan toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Gert het volgende:
Het zou goed kunnen hoor, dat het klopt. Maar dan zijn er wel wat mensen flink fout bezig.![]()
Anyway, Danny is er ook mee bezig en vertrouwt het ook niet helemaal.. heb het ook achter vermeld. Als het van hem weer open kan, doen we dat gewoon.
jahoor, gaat wel aardig de goede kant op... hoop dat volgende week het laatste stukje gestuct kan wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Ja, ik ken het. Behalve dat klussen dan.
Vordert het een beetje in jullie huisje?
Heeft Neo een boek geschreven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef kahaarin het volgende:
Het boek kon ik in elk geval niet wegleggen, was idd best wel spannend.
Nou ja, als FOK! een deal heeft met De Bunker en een andere site gaat constant met de primeurs aan de haal, zou ik me ook even achter mijn oren krabben wie waar lekt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
Waarom fout bezig? GP is razend snel met zijn berichtgeving, kan toch?
Maakt verder niet uit hoor, ik zie het wel.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef Jumparound het volgende:
jahoor, gaat wel aardig de goede kant op... hoop dat volgende week het laatste stukje gestuct kan worden
Dat snap ik en ze hebben het bericht van Niels al verwijderd. Dus toch een hoax.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, als FOK! een deal heeft met De Bunker en een andere site gaat constant met de primeurs aan de haal, zou ik me ook even achter mijn oren krabben wie waar lekt.
Je loopt als FOK! bijna achter de feiten aan. Best lullig.
Lol, nee, Angels and Demons van de auteur van De da Vinci code. Was een heel spannend boek.quote:
quote:
Dat vind Dan Brown vast niet goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel onder een kloon![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik sta te roepen tegen iedereen vanuit dat hoekje, linksonderquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef Dementor het volgende:
NMNS ben jij een RSS feed?
Het is trouwens een officieel luidspreker icoontje dacht ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:23 schreef Dementor het volgende:
Oh moet ik dat zo zien.
Nou dan weet ik nog niet zo goed wat ik nou precies doe.
Welk topic? Met link svp.quote:
Ik ben al de hele middag met windmolens bezigquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
I.c.m. die smiley lijkt het mij dat je wil vertellen dat iemand een tik van de molen heeft gehad?
Don Quichote en Sancho Panza?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben al de hele middag met windmolens bezig.
Wat je er ook mee doet, ga er niet tegen vechtenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben al de hele middag met windmolens bezig.
Je moest eens weten hoe dicht je in de buurt zit.quote:
Het geheime leven van de koning van Spanje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe dicht je in de buurt zit.
Lol, te vuur en te zwaard tegen een paar mensen die een one-track-mind hebben en geen andere kant op willen dan de verkeerde? (Draait het cirkeltje linksom of rechtsom.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe dicht je in de buurt zit.
Doe nu niet zo ingewikkeld, gooi d'r maar gewoon een weerberichtje in, 't is tenslotte vrijdagavondquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, te vuur en te zwaard tegen een paar mensen die een one-track-mind hebben en geen andere kant op willen dan de verkeerde? (Draait het cirkeltje linksom of rechtsom.)
Geen idee wat het dit weekend wordt, maar het is nu lekker genoeg om in de tuin te zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe nu niet zo ingewikkeld, gooi d'r maar gewoon een weerberichtje in, 't is tenslotte vrijdagavond
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Obama-hond is opeens in trek, damn wat zijn mensen toch voorspelbaar.
Obama een hond noemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Obama-hond is opeens in trek, damn wat zijn mensen toch voorspelbaar.
Het is bloot genoeg hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:45 schreef remlof het volgende:
Dementor, Annelies hier ik had geen tijd voor de checkup, maar volgens mij is het wel ok
Wanneer kunnen we het huwelijk verwachten denk je Manu?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:54 schreef Manu82 het volgende:
Is Liesje in 026?
Ja! Lag net op de deurmat!quote:
Volgend jaar juli op het strand in Scheveningen of in Burgers' Zooquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we het huwelijk verwachten denk je Manu?![]()
Have funquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een hapje eten bij mijn zussie, BBQ in het zonnetje. Wat wil een mens nog meer?![]()
Fijne avond allemaal.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef Leandra het volgende:
Wel leuk trouwens dat jij BQ heet, en je zusje BBQ...![]()
die turken zijn harstikke taai joh......... maar met veel knoflooksaus gaat 't welquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:57 schreef Coos het volgende:
[..]
*gaat een leuke Turk uitzoeken om te eten.![]()
Is dat wel halalquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
die turken zijn harstikke taai joh......... maar met veel knoflooksaus gaat 't wel
Is ie wel koosjer dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |