Lol, nee, Angels and Demons van de auteur van De da Vinci code. Was een heel spannend boek.quote:
quote:
Dat vind Dan Brown vast niet goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel onder een kloon![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik sta te roepen tegen iedereen vanuit dat hoekje, linksonderquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef Dementor het volgende:
NMNS ben jij een RSS feed?
Het is trouwens een officieel luidspreker icoontje dacht ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:23 schreef Dementor het volgende:
Oh moet ik dat zo zien.
Nou dan weet ik nog niet zo goed wat ik nou precies doe.
Welk topic? Met link svp.quote:
Ik ben al de hele middag met windmolens bezigquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
I.c.m. die smiley lijkt het mij dat je wil vertellen dat iemand een tik van de molen heeft gehad?
Don Quichote en Sancho Panza?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben al de hele middag met windmolens bezig.
Wat je er ook mee doet, ga er niet tegen vechtenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben al de hele middag met windmolens bezig.
Je moest eens weten hoe dicht je in de buurt zit.quote:
Het geheime leven van de koning van Spanje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe dicht je in de buurt zit.
Lol, te vuur en te zwaard tegen een paar mensen die een one-track-mind hebben en geen andere kant op willen dan de verkeerde? (Draait het cirkeltje linksom of rechtsom.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe dicht je in de buurt zit.
Doe nu niet zo ingewikkeld, gooi d'r maar gewoon een weerberichtje in, 't is tenslotte vrijdagavondquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, te vuur en te zwaard tegen een paar mensen die een one-track-mind hebben en geen andere kant op willen dan de verkeerde? (Draait het cirkeltje linksom of rechtsom.)
Geen idee wat het dit weekend wordt, maar het is nu lekker genoeg om in de tuin te zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe nu niet zo ingewikkeld, gooi d'r maar gewoon een weerberichtje in, 't is tenslotte vrijdagavond
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Obama-hond is opeens in trek, damn wat zijn mensen toch voorspelbaar.
Obama een hond noemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Obama-hond is opeens in trek, damn wat zijn mensen toch voorspelbaar.
Het is bloot genoeg hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:45 schreef remlof het volgende:
Dementor, Annelies hier ik had geen tijd voor de checkup, maar volgens mij is het wel ok
Wanneer kunnen we het huwelijk verwachten denk je Manu?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:54 schreef Manu82 het volgende:
Is Liesje in 026?
Ja! Lag net op de deurmat!quote:
Volgend jaar juli op het strand in Scheveningen of in Burgers' Zooquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we het huwelijk verwachten denk je Manu?![]()
Have funquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een hapje eten bij mijn zussie, BBQ in het zonnetje. Wat wil een mens nog meer?![]()
Fijne avond allemaal.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef Leandra het volgende:
Wel leuk trouwens dat jij BQ heet, en je zusje BBQ...![]()
die turken zijn harstikke taai joh......... maar met veel knoflooksaus gaat 't welquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:57 schreef Coos het volgende:
[..]
*gaat een leuke Turk uitzoeken om te eten.![]()
Is dat wel halalquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
die turken zijn harstikke taai joh......... maar met veel knoflooksaus gaat 't wel
Is ie wel koosjer dan?quote:
dat kan gewoon ''tussen neus en lippen'' doorgaan heur........quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat lijkt mij toch allemaal nogal lastig, modden en af en toe een ban uitdelen tijdens gemeenschap
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:06 schreef Kaat38 het volgende:
Mijn dochter is verliefd, ik loop al uren met een bigsmile rond, ze kwam binnen met een giga bos rozen.![]()
![]()
![]()
Maar nu wil ik die kerel natuurlijk zien maar ik stel me bescheiden op, met gigaaaaaaaaa veel moeite.
Dat is super en ik geniet ervanquote:
Ingedeeldquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is super en ik geniet ervanen ben uiteraard benieuwd hoe en wat weet ik veel hij is.
In ieder geval een kerel van 26 met veel huisdieren en romantisch.![]()
Zij is nooit zo spraakzaam maar nu heeft ze zelfs zijn hele huiskamer getekend.
Nou als ze er al haar mond open trekt tegenover moeders..dan is het wel raak !! Haha grappig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:21 schreef Kaat38 het volgende:
nee nog niet ingedeeld maar dat komt nog wel misschien haha! maar ik weet exact waar de vogelkooi staat, de kattenklimpaal, een fontein en het beeldscherm, bank en weet ik het allemaal.
over de slaapkamer liet ze weinig los trouwens, oeps.....
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ze er al haar mond open trekt tegenover moeders..dan is het wel raak !! Haha grappig.
Tis echt lente
Ze moet niks maar ik kan het wel snappenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Wel geinig, ze houdt nog de boot af bij hem maar zondag gaat hij voor haar koken.![]()
Love is in the aaaaaaaaaaair!
Hij zegt: ik ga voor jou en laat me niet zomaar afwimpelen, oepsssssss!
Shit: ik moet die gast snel zien!
Hoe danquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan gewoon ''tussen neus en lippen'' doorgaan heur........
Dat is belangrijk .. maar lijkt me als moeder best lastig. Je wil toch de vent zien die voor je oogappeltje gaat koken.. Maar afstand is toch handig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:26 schreef Kaat38 het volgende:
Mooi toch juist, ff de kat eeeeeeh kater uit de boom kijken, rustig aan zeg maar!
Het word me nu al te veelquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Bunker - het centrale informatietopic
ow... Kaatje....quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Wel geinig, ze houdt nog de boot af bij hem maar zondag gaat hij voor haar koken.![]()
Love is in the aaaaaaaaaaair!
Hij zegt: ik ga voor jou en laat me niet zomaar afwimpelen, oepsssssss!
Shit: ik moet die gast snel zien!
soooooo dat is voor het eerst dat ik een foto van Danny ziequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Bunker - het centrale informatietopic
Ja zeg, doe moeite dan.quote:
ow jah.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, als je een grapje maakt, moet je 'm niet binnen 1 min al ontkrachten.
Zomaar een tip, omdat 't kan.
Ja, tot ie geklaagd heeft dat ie helemaal geen PM heeft...... en je dan nog "onschuldig" gaan afvragen aan wie je die PM dan gestuurd hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jah.....![]()
volgende keer wacht ik wel effe een paar minuutjes.....
Fucking veel leesvoer na 2 dagen.. Maar uh Die Robquote:
die ga ik onthouden .......quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, tot ie geklaagd heeft dat ie helemaal geen PM heeft...... en je dan nog "onschuldig" gaan afvragen aan wie je die PM dan gestuurd hebt
Rob? Rob? waar zie jij een Rob dan......quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking veel leesvoer na 2 dagen.. Maar uh Die Rob
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef Soury het volgende:
Tis BOB oh de naam heeft ie niet mee de rest wel
Nee zo groot eigelijk niet neequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'echt waar?vin je die leuk?
En er zit fol.nl in zijn nekquote:
Heb ik ook ... Ik tik 1 ipv een met streepjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:38 schreef FANN het volgende:
sinds er aan mijn puter is gesleuteld zitten er een heleboel leestekens anders![]()
ik kan dat streepje boven de E niet vinden.......
all'e'e'n op pasfoto formaat......quote:
Even ctrl shift doen dan zitten ze weer goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:38 schreef FANN het volgende:
sinds er aan mijn puter is gesleuteld zitten er een heleboel leestekens anders![]()
ik kan dat streepje boven de E niet vinden.......
ja maar als je dan bijv. een h'eleboel wilt typen of H'equote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik ook ... Ik tik 1 ipv een met streepjes
Hihihihihiquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
all'e'e'n op pasfoto formaat......
zie je dat streepje boven de E werkt niet.....
irritant seg.......
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even ctrl shift doen dan zitten ze weer goed
'eeehh what te fuckquote:
nah is toch lastig.......quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef Leandra het volgende:
doe je een spatie tussen de ' en de e ofzo??
e " fuck 'e fuck e ' fuckquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef Leandra het volgende:
doe je een spatie tussen de ' en de e ofzo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |