quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:06 schreef Kaat38 het volgende:
Mijn dochter is verliefd, ik loop al uren met een bigsmile rond, ze kwam binnen met een giga bos rozen.![]()
![]()
![]()
Maar nu wil ik die kerel natuurlijk zien maar ik stel me bescheiden op, met gigaaaaaaaaa veel moeite.
Dat is super en ik geniet ervanquote:
Ingedeeldquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is super en ik geniet ervanen ben uiteraard benieuwd hoe en wat weet ik veel hij is.
In ieder geval een kerel van 26 met veel huisdieren en romantisch.![]()
Zij is nooit zo spraakzaam maar nu heeft ze zelfs zijn hele huiskamer getekend.
Nou als ze er al haar mond open trekt tegenover moeders..dan is het wel raak !! Haha grappig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:21 schreef Kaat38 het volgende:
nee nog niet ingedeeld maar dat komt nog wel misschien haha! maar ik weet exact waar de vogelkooi staat, de kattenklimpaal, een fontein en het beeldscherm, bank en weet ik het allemaal.
over de slaapkamer liet ze weinig los trouwens, oeps.....
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ze er al haar mond open trekt tegenover moeders..dan is het wel raak !! Haha grappig.
Tis echt lente
Ze moet niks maar ik kan het wel snappenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Wel geinig, ze houdt nog de boot af bij hem maar zondag gaat hij voor haar koken.![]()
Love is in the aaaaaaaaaaair!
Hij zegt: ik ga voor jou en laat me niet zomaar afwimpelen, oepsssssss!
Shit: ik moet die gast snel zien!
Hoe danquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan gewoon ''tussen neus en lippen'' doorgaan heur........
Dat is belangrijk .. maar lijkt me als moeder best lastig. Je wil toch de vent zien die voor je oogappeltje gaat koken.. Maar afstand is toch handig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:26 schreef Kaat38 het volgende:
Mooi toch juist, ff de kat eeeeeeh kater uit de boom kijken, rustig aan zeg maar!
Het word me nu al te veelquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Bunker - het centrale informatietopic
ow... Kaatje....quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Wel geinig, ze houdt nog de boot af bij hem maar zondag gaat hij voor haar koken.![]()
Love is in the aaaaaaaaaaair!
Hij zegt: ik ga voor jou en laat me niet zomaar afwimpelen, oepsssssss!
Shit: ik moet die gast snel zien!
soooooo dat is voor het eerst dat ik een foto van Danny ziequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Bunker - het centrale informatietopic
Ja zeg, doe moeite dan.quote:
ow jah.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, als je een grapje maakt, moet je 'm niet binnen 1 min al ontkrachten.
Zomaar een tip, omdat 't kan.
Ja, tot ie geklaagd heeft dat ie helemaal geen PM heeft...... en je dan nog "onschuldig" gaan afvragen aan wie je die PM dan gestuurd hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jah.....![]()
volgende keer wacht ik wel effe een paar minuutjes.....
Fucking veel leesvoer na 2 dagen.. Maar uh Die Robquote:
die ga ik onthouden .......quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, tot ie geklaagd heeft dat ie helemaal geen PM heeft...... en je dan nog "onschuldig" gaan afvragen aan wie je die PM dan gestuurd hebt
Rob? Rob? waar zie jij een Rob dan......quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking veel leesvoer na 2 dagen.. Maar uh Die Rob
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef Soury het volgende:
Tis BOB oh de naam heeft ie niet mee de rest wel
Nee zo groot eigelijk niet neequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'echt waar?vin je die leuk?
En er zit fol.nl in zijn nekquote:
Heb ik ook ... Ik tik 1 ipv een met streepjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:38 schreef FANN het volgende:
sinds er aan mijn puter is gesleuteld zitten er een heleboel leestekens anders![]()
ik kan dat streepje boven de E niet vinden.......
all'e'e'n op pasfoto formaat......quote:
Even ctrl shift doen dan zitten ze weer goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:38 schreef FANN het volgende:
sinds er aan mijn puter is gesleuteld zitten er een heleboel leestekens anders![]()
ik kan dat streepje boven de E niet vinden.......
ja maar als je dan bijv. een h'eleboel wilt typen of H'equote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik ook ... Ik tik 1 ipv een met streepjes
Hihihihihiquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
all'e'e'n op pasfoto formaat......
zie je dat streepje boven de E werkt niet.....
irritant seg.......
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even ctrl shift doen dan zitten ze weer goed
'eeehh what te fuckquote:
nah is toch lastig.......quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef Leandra het volgende:
doe je een spatie tussen de ' en de e ofzo??
e " fuck 'e fuck e ' fuckquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef Leandra het volgende:
doe je een spatie tussen de ' en de e ofzo??
Puur toeval, moeten jullie zo'n meet maar niet zo laat meldenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Annelies: Nee!iin de stairway en er zijn geen fokkers!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef Leandra het volgende:
maar serieus: heb je de ctrl en de shift tegelijk ingedrukt gehouden?
WTF ?? """"" ''''' Die doen het welquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
zijn jullie al klaar of moet het feest nog beginnen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Welk OS systeem gebruik je .. Vista toevalligquote:
ehhhhhhhhquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk OS systeem gebruik je .. Vista toevallig
ow...... XP en het toetsenbord staat op engels.... heb effe gebeld.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ehhhhhhhhmag ik die vraag morgen beantwoorden
Leandra !! Ik ben al maanden desperate.. Ik wist die toesten uit mijn blote dronken kop. Het lukt me niet !!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe dat dan even, verder niets indrukken, gewoon ctrl en shift even tegelijk indrukken.
Sjezus Remlof, leer dat kind eens ff hoe je onder een andere naam kunt posten zonder de ander uit te loggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef remlof het volgende:
Annelies: remlof is nu een heel bord vol veel te heet vlees aan het eten. En ik heb even Fok! Pauze!
Heb je haar laten staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef remlof het volgende:
Annelies: remlof is nu een heel bord vol veel te heet vlees aan het eten. En ik heb even Fok! Pauze!
shift is toch dat pijltje onder caps lock of zit ik nou helemaal verkeerd.......quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe dat dan even, verder niets indrukken, gewoon ctrl en shift even tegelijk indrukken.
Ik zit nu op de laptop van m'nquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra !! Ik ben al maanden desperate.. Ik wist die toesten uit mijn blote dronken kop. Het lukt me niet !!!
Misschien moet ik maar es gaan verdiepen en lezen..
Ohh Lies zit te pissen en te trutten.. Ya snap umquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef remlof het volgende:
wie post er nu?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef remlof het volgende:
Yep, waarschijnlijk staat er ook shift opquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
shift is toch dat pijltje onder caps lock of zit ik nou helemaal verkeerd.......
sjesusik ben 'echt een noob in dit soort dingen......
wie is Jopie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef remlof het volgende:
Ohw en Jopie is er ook![]()
Dat is voor jullie niet belangrijk maar vind ik grappig
Graag maar hoeft niet hoor ik moet er tijd in steken en daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit nu op de laptop van m'ndus ik ga niet in de instellingen kijken enzo, maar volgende week ben ik wel weer een keer thuis..... doen we wel ff een vergelijking
nee er staat een pijl op bij mij..... wacht ik ga effe een foto maken.... beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, waarschijnlijk staat er ook shift op
Oh sjesus dat is Lies.. Meid donder ff lekker op met Remlof incl... Zelfs als jullie aan het daten zijn. !!! Gaat het baggeren doorquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
wie post er nu?
is dit Remlof of Liesje?
ik snap er niks meer van zo......
Dan is het de juiste toets..... degene die je gebruikt voor de hoofdlettersquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee er staat een pijl op bij mij..... wacht ik ga effe een foto maken.... beter
Annelies: Ik zet nog wel mijn naam erbij! Wil je een ban?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
wie post er nu?
is dit Remlof of Liesje?
ik snap er niks meer van zo......
/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |