Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je twéé namen van deelnemers in de TT verwerkt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die headers met die koppen erin erg leuk!
Probeer het eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je twéé namen van deelnemers in de TT verwerkt.
Waarschijnlijk pakt-ie dan de eerste..
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je twéé namen van deelnemers in de TT verwerkt.
Heb je er nu al tabak van?quote:
Leef je uit!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
OK... effe proberen.quote:
Te laatquote:
Jatmoos!quote:
Laat maar staan zo, veel beter. Iedereen behalve P in de header.quote:
Idd, laat maar staan, Peter hoeft ook niet zo wat mij betreft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat maar staan zo, veel beter. Iedereen behalve P in de header.
Oh, jullie gaan gewoon even door.![]()
En bij Renate en Peter?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
Hahaha ja het gaat alfabetisch!
Bij Peter & Renate zie je die glijer weer.
Dus snel maar weer Eline van gemaakt.
Brrr... ook die engerd!quote:
Peter6000 moet er in blijven qua kwartet naamtopics, voor de rest, leef je uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Brrr... ook die engerd!
Nou, 't is jouw TT.. uitgespeeld. Zeg maar wat het moet worden!
Dan kan het toch ook gewoon P6000 worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Peter6000 moet er in blijven qua kwartet naamtopics, voor de rest, leef je uit.
Ach.... dan valt het nog meequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:29 schreef kahaarin het volgende:
Hey nu lijkt het net alsof ik m'n eigen naamtopic heb geopend!![]()
*Zucht* Mental note, nooit tgen modjes zeggen leef je uit.
Niet zo zuchten meid, het is vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:29 schreef kahaarin het volgende:
*Zucht* Mental note, nooit tgen modjes zeggen leef je uit.
w000000000tquote:
Ja, en ik heb nu opeens een eigengeopendnaamtopic, wat wil ik nog meer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zo zuchten meid, het is vrijdagmiddag.
quote:w000000000t
Nah, doe maar niet. Slaap ik vannacht niet.....quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht op de foto van Neo in de header
Het zou goed kunnen hoor, dat het klopt. Maar dan zijn er wel wat mensen flink fout bezig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
Gert, tot nu toe heeft Goldenpage geen foute info gegeven. Ik denk dat Niels echt een deelnemer is en niet zonder sex kan. Wat een spanning.
nopequote:
Nu ben ik nog blijerderder met mijn eigen headings.quote:
Vanwaar dan de Blegh?quote:
Het boek kon ik in elk geval niet wegleggen, was idd best wel spannend.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet. Slaap ik vannacht niet.....![]()
*rilt.
Hmm, gewoonquote:
Aha. Ja, ik ken het. Behalve dat klussen dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, gewoonje kent het wel, werk en zo, weer, klussen....
Waarom fout bezig? GP is razend snel met zijn berichtgeving, kan toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Gert het volgende:
Het zou goed kunnen hoor, dat het klopt. Maar dan zijn er wel wat mensen flink fout bezig.![]()
Anyway, Danny is er ook mee bezig en vertrouwt het ook niet helemaal.. heb het ook achter vermeld. Als het van hem weer open kan, doen we dat gewoon.
jahoor, gaat wel aardig de goede kant op... hoop dat volgende week het laatste stukje gestuct kan wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Ja, ik ken het. Behalve dat klussen dan.
Vordert het een beetje in jullie huisje?
Heeft Neo een boek geschreven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef kahaarin het volgende:
Het boek kon ik in elk geval niet wegleggen, was idd best wel spannend.
Nou ja, als FOK! een deal heeft met De Bunker en een andere site gaat constant met de primeurs aan de haal, zou ik me ook even achter mijn oren krabben wie waar lekt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
Waarom fout bezig? GP is razend snel met zijn berichtgeving, kan toch?
Maakt verder niet uit hoor, ik zie het wel.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef Jumparound het volgende:
jahoor, gaat wel aardig de goede kant op... hoop dat volgende week het laatste stukje gestuct kan worden
Dat snap ik en ze hebben het bericht van Niels al verwijderd. Dus toch een hoax.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, als FOK! een deal heeft met De Bunker en een andere site gaat constant met de primeurs aan de haal, zou ik me ook even achter mijn oren krabben wie waar lekt.
Je loopt als FOK! bijna achter de feiten aan. Best lullig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |