quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:50 schreef Danny het volgende:
Mja, niet slim inderdaad om een direct 'vriendje' in de bunker te zetten, maar da's een kwestie van direct wegstemmen natuurlijk. De stemprocedure zou, zover ik weet, volledig inzichtelijk moeten zijn.
De overige kandidaten lijken willekeurig te zijn en niets met de RLS-kliek te maken te hebben in ieder geval. Persoonlijk zou ik die Peter er niet ingezet hebben als ik ook maar iets te vertellen had, puur om elke schijn tegen te gaan.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:24 schreef Maanvis het volgende:
En copycat woont er vlakbij.. ik vond dat ook al zo verdacht!
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:52 schreef Marrije het volgende:
Haha, nou, hopen dat ie zich snel weer ff laat zien hier.
Peter, kom er maar in!
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef Leandra het volgende:
Als een nametopic het niet doet dan weet ik het niet meer![]()
Enne.... de haakjes en spaties in de TT zijn bewust
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef beequeen het volgende:
Peter is er wel hoor. Hij postte net in het Deelnemerstopic.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
Ah dat, ja dat heb ik wel gezien / gelezen.
Nou, tis wel weer leuk geweest dat verstoppertje spelen, Peter, kom maar tevoorschijn!
Hmm, jammer dat we het al weten, nou ja, jammer....quote:Op donderdag 16 april 2009 13:18 schreef hollowman het volgende:
Kunnen we misschien ook al op het forum lospeuteren.
@Peter.M & Renate
Hierbij een voorstel.. 2 dagen warm water voor jouw en niet voor de medekandidatenals je de locatie van de bunker meld.
Over het voorstel is nog te onderhandelen
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
Een Guido!
Ik krijg wel steeds meer gevoel voor jouw maden en wormenverhaal!
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, deze Guido is diezelfde vent die Mikey begeleid had na zijn vertrek uit DGK??
Zal wel via de commerciële hulpverlening zijn geweest dan
Misschien, bij deze dus nog 1.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Leandra het volgende:
Peter nou nog niet in de SC geweest? Moet er eerst een kwartet aan nametopics zijn ofzo?![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:59 schreef beequeen het volgende:
Je hebt zeker niks aan mijn tips omtrent de richting die je Emmalaan moet gaan hè? Nah, je komt er wel.![]()
Oh ja, COS-hoer meldt zich.![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:37 schreef yvonne het volgende:
Maar eens me melden hier.
Nog steeds gestopt met roken
Toch gewoon koud water dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:47 schreef Dementor het volgende:
FOK!tv bezoekt de Bunker deel 1 (EXCLUSIEF!)
Staat online.
Wacht maar, als er weer COS-sen zijn, dan komt het best wel goed.quote:
TY!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooie OP![]()
! Wat is 't hooliganstopic
, FB staat sticky
.
Uhuh: de RLS SC. Da's een ander forum met andere mods.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef kahaarin het volgende:
Vorig deel: [TBO SC # 24] Wil Peter6K zich melden?!
Is er trouwens alweer een hooligans topic? Pietje? Gert?
ooops, verkeerde, of je drukt wel op ctrl+c,quote:
Ja, want daar waren ze vast die man met de grijze baard tegen gekomenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het gezien Marrije.
Jammer dat ze niet dat zorgcentrum in gingen he?
Geloof jij erin?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, want daar waren ze vast die man met de grijze baard tegen gekomenEn heel erg jammer dat die 2e zaak al verjaard is, anders hadden ze mooi achter die man (met witte simca) aan gekund,
He Karin, das lang geleden! Leuk dat je ook weer van de partij bent.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh: de RLS SC. Da's een ander forum met andere mods.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, want daar waren ze vast die man met de grijze baard tegen gekomenEn heel erg jammer dat die 2e zaak al verjaard is, anders hadden ze mooi achter die man (met witte simca) aan gekund,
He Karin, das lang geleden! Leuk dat je ook weer van de partij bent.
Ik zie COS staan en er flitst opeens een stuk droom van afgelopen nacht door mn hoofd, dat ik een COS opende in dit subforum omdat de streams al bezig waren en niemand een COS opendequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef kahaarin het volgende:
Wacht maar, als er weer COS-sen zijn, dan komt het best wel goed.![]()
Gelukkig droom ik nooit over Fok!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie COS staan en er flitst opeens een stuk droom van afgelopen nacht door mn hoofd, dat ik een COS opende in dit subforum omdat de streams al bezig waren en niemand een COS opende
Maar wel over Remlove toch? Dat staat gelijk aan FOK!.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig droom ik nooit over Fok!![]()
(Soms)
Ik ga nog even powernappen, zodat ik straks fris, fruitig en vrolijk naar Utrecht ga.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef beequeen het volgende:
Deisyy, ben jij dit?
http://supermario.startpa(...)t-van-super-mario!!!
Woont hij ook niet, maar we kunnen alleen vanavond.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wel over Remlove toch? Dat staat gelijk aan FOK!.![]()
Veel plezier, ik wist niet dat hij in Utrecht woonde.
Ah, jullie spreken gewoon ergens af. Holiday Inn, room with a view?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
Woont hij ook niet, maar we kunnen alleen vanavond.
Heb je al op Marktplaats of Ebay gezocht? Er moet toch wel iets te vinden ziijn?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef Deisyy het volgende:
Haha nee, ik was haar ook al tegengekomen op mijn googlespeurtocht.
Iets met een trap en de hemel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, jullie spreken gewoon ergens af. Holiday Inn, room with a view?
Ga maar powernappen, we houden je helemaal uit je slaap.
Voor je het weet zitten daar opeens fokkers op je te wachten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets met een trap en de hemel.
Ja ik ga zo, als mijn peuk op is.
Owkeeeejjjjj, Stairway to .......Doe Henk de groeten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
Iets met een trap en de hemel.
Ja ik ga zo, als mijn peuk op is.
Damn, ik dacht dat iedereen hier gestopt wasquote:
Is toch sowieso een standaard FOK!meet locatie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor je het weet zitten daar opeens fokkers op je te wachten.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is toch sowieso een standaard FOK!meet locatie?
Lol, dat klinkt goed! Houd dat vast.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie COS staan en er flitst opeens een stuk droom van afgelopen nacht door mn hoofd, dat ik een COS opende in dit subforum omdat de streams al bezig waren en niemand een COS opende
Nog niet.... ik stop pas weer als m'nquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat iedereen hier gestopt was.
Nope.... * kahaarin peuk aansteekt.*quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat iedereen hier gestopt was.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je al op Marktplaats of Ebay gezocht? Er moet toch wel iets te vinden ziijn?
Neh, dat kan niet enzo (lang verhaal) maar het moet daar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zou nu toch ergens anders naartoe gaan
Nu ben ik wel nieuwsgierig, maar goed, als iedereen verder de bezemkast maar met rust laat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neh, dat kan niet enzo (lang verhaal) maar het moet daar.
Ja, ik ook, jammer dat ik alleen Peter maar zie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die headers met die koppen erin erg leuk!
Ik zie ze niet en dat houd ik graag zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Marrije het volgende:
Nou hier niet alleen maar, af en toe ook Bobby.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ook, jammer dat ik alleen Peter maar zie.
Bofkont!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou hier niet alleen maar, af en toe ook Bobby.
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je twéé namen van deelnemers in de TT verwerkt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Marrije het volgende:
Probeer het eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je twéé namen van deelnemers in de TT verwerkt.
Waarschijnlijk pakt-ie dan de eerste..
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je twéé namen van deelnemers in de TT verwerkt.
Heb je er nu al tabak van?quote:
Leef je uit!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
OK... effe proberen.quote:
Te laatquote:
Jatmoos!quote:
Laat maar staan zo, veel beter. Iedereen behalve P in de header.quote:
Idd, laat maar staan, Peter hoeft ook niet zo wat mij betreft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat maar staan zo, veel beter. Iedereen behalve P in de header.
Oh, jullie gaan gewoon even door.![]()
En bij Renate en Peter?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
Hahaha ja het gaat alfabetisch!
Bij Peter & Renate zie je die glijer weer.
Dus snel maar weer Eline van gemaakt.
Brrr... ook die engerd!quote:
Peter6000 moet er in blijven qua kwartet naamtopics, voor de rest, leef je uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Brrr... ook die engerd!
Nou, 't is jouw TT.. uitgespeeld. Zeg maar wat het moet worden!
Dan kan het toch ook gewoon P6000 worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Peter6000 moet er in blijven qua kwartet naamtopics, voor de rest, leef je uit.
Ach.... dan valt het nog meequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:29 schreef kahaarin het volgende:
Hey nu lijkt het net alsof ik m'n eigen naamtopic heb geopend!![]()
*Zucht* Mental note, nooit tgen modjes zeggen leef je uit.
Niet zo zuchten meid, het is vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:29 schreef kahaarin het volgende:
*Zucht* Mental note, nooit tgen modjes zeggen leef je uit.
w000000000tquote:
Ja, en ik heb nu opeens een eigengeopendnaamtopic, wat wil ik nog meer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zo zuchten meid, het is vrijdagmiddag.
quote:w000000000t
Nah, doe maar niet. Slaap ik vannacht niet.....quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht op de foto van Neo in de header
Het zou goed kunnen hoor, dat het klopt. Maar dan zijn er wel wat mensen flink fout bezig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
Gert, tot nu toe heeft Goldenpage geen foute info gegeven. Ik denk dat Niels echt een deelnemer is en niet zonder sex kan. Wat een spanning.
nopequote:
Nu ben ik nog blijerderder met mijn eigen headings.quote:
Vanwaar dan de Blegh?quote:
Het boek kon ik in elk geval niet wegleggen, was idd best wel spannend.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet. Slaap ik vannacht niet.....![]()
*rilt.
Hmm, gewoonquote:
Aha. Ja, ik ken het. Behalve dat klussen dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, gewoonje kent het wel, werk en zo, weer, klussen....
Waarom fout bezig? GP is razend snel met zijn berichtgeving, kan toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Gert het volgende:
Het zou goed kunnen hoor, dat het klopt. Maar dan zijn er wel wat mensen flink fout bezig.![]()
Anyway, Danny is er ook mee bezig en vertrouwt het ook niet helemaal.. heb het ook achter vermeld. Als het van hem weer open kan, doen we dat gewoon.
jahoor, gaat wel aardig de goede kant op... hoop dat volgende week het laatste stukje gestuct kan wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Ja, ik ken het. Behalve dat klussen dan.
Vordert het een beetje in jullie huisje?
Heeft Neo een boek geschreven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef kahaarin het volgende:
Het boek kon ik in elk geval niet wegleggen, was idd best wel spannend.
Nou ja, als FOK! een deal heeft met De Bunker en een andere site gaat constant met de primeurs aan de haal, zou ik me ook even achter mijn oren krabben wie waar lekt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
Waarom fout bezig? GP is razend snel met zijn berichtgeving, kan toch?
Maakt verder niet uit hoor, ik zie het wel.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef Jumparound het volgende:
jahoor, gaat wel aardig de goede kant op... hoop dat volgende week het laatste stukje gestuct kan worden
Dat snap ik en ze hebben het bericht van Niels al verwijderd. Dus toch een hoax.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, als FOK! een deal heeft met De Bunker en een andere site gaat constant met de primeurs aan de haal, zou ik me ook even achter mijn oren krabben wie waar lekt.
Je loopt als FOK! bijna achter de feiten aan. Best lullig.
Lol, nee, Angels and Demons van de auteur van De da Vinci code. Was een heel spannend boek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |