quote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Leandra het volgende:
Hmmz, het werkt nog niet, ik hoopte nog zo dat de oproep alleen voldoende zou zijn, al was het maar omdat er zoveel users zijn die buiten het dispuut staan
Peter is er wel hoor. Hij postte net in het Deelnemerstopic.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
Peter moet zo werken, misschien is hij zich daar al op aan het voorbereiden.
Ja. Ik heb ze nu maar buiten handbereik gezet. In een tas, zodat ze niet naar me kunnen lonken, de slettebakken.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ja? Heb je teveel van die zure dingen gegeten?
dat is positiefquote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ze nu maar buiten handbereik gezet. In een tas, zodat ze niet naar me kunnen lonken, de slettebakken.
Goed dat een klant net vroeg hoe het met het stoppen met roken ging (terwijl ze hoorbaar een peuk opstak). Helemaal mijn ochtenddosis Champix vergeten. Het is zo geen issue meer.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is er wel hoor. Hij postte net in het Deelnemerstopic.
Good for youquote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
Helemaal mijn ochtenddosis Champix vergeten. Het is zo geen issue meer.
Hoe durf je Peter6000 een gewone FOK!ker te noemen. Peter is a special person.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:16 schreef hollowman het volgende:
Peter6K das gewoon een fokker die niet mee doet.. Peter.N die doet wel mee..je bent denk in de war!
Foutje?
Hoe lang moet je nog met de champix?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ze nu maar buiten handbereik gezet. In een tas, zodat ze niet naar me kunnen lonken, de slettebakken.
Goed dat een klant net vroeg hoe het met het stoppen met roken ging (terwijl ze hoorbaar een peuk opstak). Helemaal mijn ochtenddosis Champix vergeten. Het is zo geen issue meer.
Hoebedoelu?quote:
Plichtsgetrouw als ik ben, maak ik de kuur gewoon af en plak er zelfs nog twee weken afbouwen aan vast.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:19 schreef beequeen het volgende:
Good for youMisschien kun je inmiddels wel stoppen met die zooi, of is dat iets te voorbarig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |