abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68116497

"We worden massaal werkeloos, maar we blijven consumeren!!! w0000t" aldus de gemiddelde Amerikaan.
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:32:07 #152
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_68116612
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:50 schreef pberends het volgende:
Wat een gayzooi die eindveiling, zo staan m'n sprintertjes nog maar net in de plus .
De status van de geactiveerde order is: Conditie bereikt/Order geweigerd

Let op: LET OP ! Je plaatst een bestensorder buiten-beurs tijd !

Joh.

Naja, maandag dan maar weer zien.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:32:44 #153
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_68116629
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]

Voor volgende week verwacht ik dat de AEX zijwaarts beweegt tussen de 225 en 245 om aan het einde van week minimaal op 235 en maximaal op 245 punten te staat en dat dit het eindpunt zal zijn van deze rally. In de week daarna volgt mijn inziens een daling richting de 220 om vervolgens een nieuwe bodem op te zoeken. Aan de andere kant houd ik het ook goed mogelijk dat we volgende week al aan de daling beginnen als de Q1 cijfers van de financials slecht zijn. Ik ben benieuwd wat de beurzen in de VS aankomende maandag gaan doen.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:28 schreef OpenYourMind het volgende:
Morgen sluiten we de AEX op de 242 - 243 punten (denk ik). Ik twijfel alleen nog of dit de laatste dag van de rally wordt of dat we nog even up gaan naar de 260 tot het einde van de maand.

Hmm... ik denk dat ik toch maar deels vasthoud aan mijn plan van vorige week en bescheiden short ga op de top van morgen.
Ik zit mijzelf nu even achter de oren te krabben waarom ik vorige week donderdag en zeker gisteren niet long ben gegaan...

Ik ben vandaag uiteindelijk toch niet short gegaan omdat ik de top van vandaag heb gemist en ik toch ergens een hogere top voor volgende week verwacht. Nog even een voorspelling: maandag opening AEX rond de 245 met een terugval naar de 240 en dan dinsdag terug naar de 235 en een stijging naar het einde van de week tot rond de 248.

En dan volgende week mezelf weer voor me kop slaan waarom ik niet naar mijn eigen advies heb gehandeld.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_68117106
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef pberends het volgende:
Rare reactie van Waal Straat, Citi en GE dik in de min. Cijfers waren toch goed?
dat kan wel eens de omslag betekenen...
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_68117490
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:26 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Kheb SNS Reaal vandaag maar gelost
Tis genoeg geweest, een tijdje op cash zitten en wachten op een leuke koopmoment
pi_68118697
Op mijn laatste 2 transacties behoorlijk verlies geleden. Dit was dan ook de laatste keer dat ik short ben gegaan. Short gaan is gewoon niets voor mij op een of andere manier. In het verleden zijn al mijn (grote) verliezen altijd met Turbo's short geweest.
pi_68120052
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef Rapaille het volgende:
Op mijn laatste 2 transacties behoorlijk verlies geleden. Dit was dan ook de laatste keer dat ik short ben gegaan. Short gaan is gewoon niets voor mij op een of andere manier. In het verleden zijn al mijn (grote) verliezen altijd met Turbo's short geweest.
Voor short gaan moet je gewoon goed je momenten afwachten. Eigenlijk zit de huidige beurs vanaf oktober al in een soort zijwaartse beweging, waarbij de grootste downside potential qua aantal punten al achter de rug is.
pi_68120300
de dow zit vast tussen de bovenste stijgentrendlijn de bovenste bollingerband en komt bijna klem te zitten de onderste stijgende trendlijn, we moeten volgende week richting kiezen en vaak is die omlaag omdat het nieuw negatief is, maar he je weet deze dagen nooit wat er gaat gebeuren :S bovendien noteert het RSI steeds lagere toppen
pi_68120392
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:20 schreef edwinh het volgende:
de dow zit vast tussen de bovenste stijgentrendlijn de bovenste bollingerband en komt bijna klem te zitten de onderste stijgende trendlijn, we moeten volgende week richting kiezen en vaak is die omlaag omdat het nieuw negatief is, maar he je weet deze dagen nooit wat er gaat gebeuren :S bovendien noteert het RSI steeds lagere toppen
helaas weet het ppt dit ook en zal me dus niets verbazen als we weer een rally krijgen in de laatste 20 min
pi_68120580
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef edwinh het volgende:

[..]

helaas weet het ppt dit ook en zal me dus niets verbazen als we weer een rally krijgen in de laatste 20 min
Haha, je zou de PPT er bijna van verdenken technische analyse ontdekt te hebben.
pi_68120867
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Haha, je zou de PPT er bijna van verdenken technische analyse ontdekt te hebben.
laten we het erbij houden dat ze er misbruik van maken
pi_68121049
en het regent weer groene candles buiten de bovenste bollingers ,welkom
pi_68121205
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:28 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

"We worden massaal werkeloos, maar we blijven consumeren!!! w0000t" aldus de gemiddelde Amerikaan.
Wel een waanzinnig goed onderbouwd cijfer, ze bellen maar liefs 500 mensen op om te vragen hoe ze erover denken. Bij een populatie van 500 heb je heel wat storende variabelen, zelf een lekker zonnetje en een lentebriesje of een goede of slechte nacht slaap kan dan van invloed zijn op het resultaat.

The Preliminary UoM Consumer Sentiment Indicator is a survey of consumer confidence conducted by the University of Michigan. This is a telephone survey which gathers information on consumer expectations regarding the overall economy. It measures the attitudes and expectations concerning both present and future economic conditions of 500 consumers.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_68121377
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:44 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Wel een waanzinnig goed onderbouwd cijfer, ze bellen maar liefs 500 mensen op om te vragen hoe ze erover denken. Bij een populatie van 500 heb je heel wat storende variabelen, zelf een lekker zonnetje en een lentebriesje of een goede of slechte nacht slaap kan dan van invloed zijn op het resultaat.

The Preliminary UoM Consumer Sentiment Indicator is a survey of consumer confidence conducted by the University of Michigan. This is a telephone survey which gathers information on consumer expectations regarding the overall economy. It measures the attitudes and expectations concerning both present and future economic conditions of 500 consumers.
whaha als dit zo is dan doet met alle respect een 1e klas mboér het nog beter!
pi_68121555
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:36 schreef edwinh het volgende:

[..]

laten we het erbij houden dat ze er misbruik van maken
Ik vind die rallies later op de avond echt helemaal nergens op gebaseerd. Het (positieve) nieuws is al verwerkt in de koersen, en toch gaan ze nogmaals hoger pas laat in de avond. Slaat nergens op. Dit riekt inderdaad naar kunstmatige ondersteuning of gewoon gekte onder sommige beleggers.
pi_68121691
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind die rallies later op de avond echt helemaal nergens op gebaseerd. Het (positieve) nieuws is al verwerkt in de koersen, en toch gaan ze nogmaals hoger pas laat in de avond. Slaat nergens op. Dit riekt inderdaad naar kunstmatige ondersteuning of gewoon gekte onder sommige beleggers.
ik heb er wel eens over nagedacht en denk ook wel dat er beleggers zijn die traden op het handelen van het ppt. Net zo als nu een huge rally up en het lijkt wel of ze daar op gewacht hebben om alles ineens te lozen.
pi_68122758
Economisch model Armstrong voorspelt grote omwenteling in april

http://tips2trades.blogsp(...)trong-voorspelt.html
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:59:41 #170
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_68124714
Afstortje dow in de laatste 15 minuten?

http://www.forexpf.ru/chart/djia/
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_68125954
http://i44.tinypic.com/xnci1c.png maandag een stapje terug op de S&P lijkt me. Met de europese beurzen weet jet het maar nooit de laatste tijd, die kiezen toch meer hun eigen weg de afgelopen dagen.
pi_68126196
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef M.Melandri het volgende:
http://i44.tinypic.com/xnci1c.png maandag een stapje terug op de S&P lijkt me. Met de europese beurzen weet jet het maar nooit de laatste tijd, die kiezen toch meer hun eigen weg de afgelopen dagen.
welk trader programma is dit?
pi_68126280
Vreemd afstortje, maandag verder omlaag imho.
pi_68126402
S&P is op het punt gekomen van dalende lange termijn trendlijn, ben benieuwd of die genomen kon worden maar een correctie zit er eerder in.
pi_68126722
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:16 schreef pberends het volgende:
Wtf is het verschil tussen Quanto open end Cert en een gewone open end Cert?
wtf is Quanto?
Je hebt een e-mini S&P future (ES) en een quanto S&P future (SP) die quanto is grotere hoeveelheid oid. wat open end cert is weet ik niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')