abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68114384
fuck it, beurs sluit bijna en ik moet er van door, ik koop nog een beurslading shorts er bij. Op naar maandag!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68114433
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je had er 20 aangeschaft? Naja, ik zit iig voor een groot bedrag short. Van mij mag de boel wel maandag in elkaar kakken.
Ik beleg heul klein .

Als we weer onder de 200 duiken ga ik voor +/- 500 euro inleggen voor de lange termijn.
pi_68114492
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:
fuck it, beurs sluit bijna en ik moet er van door, ik koop nog een beurslading shorts er bij. Op naar maandag!
Moet gaan lukken, maar ik wens je nietemin veel slecht macro-beursnieuws toe dit weekend
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_68114524
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Moet gaan lukken, maar ik wens je nietemin veel slecht macro-beursnieuws toe dit weekend
Ha! Ik koop nog maar weer wat bij, het kriebelt en ik vreet mn pet op als we maandag groen ( boven de 1.5% ) openen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_68114623
Wtf is het verschil tussen Quanto open end Cert en een gewone open end Cert?
wtf is Quanto?
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:20:21 #131
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_68114731
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ha! Ik koop nog maar weer wat bij, het kriebelt en ik vreet mn pet op als we maandag groen ( boven de 1.5% ) openen
Ik heb de neiging om jou en mijn eigen advies van vorige week te volgen en flink wat shorts te kopen, maar ik baal te hard dat ik die top gemist heb.

Ik denk er nog ff 5 minuten overna...
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_68114735
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:16 schreef pberends het volgende:
Wtf is het verschil tussen Quanto open end Cert en een gewone open end Cert?
wtf is Quanto?
Heeft quanto niet iets te maken met de valuta? Heb er verder ook geen weet van.

Zit er over na te denken om 100% short te gaan, met amerika op rood, en europa op +2 bijna gemiddeld .. hmm
pi_68114789
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:20 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Ik heb de neiging om jou en mijn eigen advies van vorige week te volgen en flink wat shorts te kopen, maar ik baal te hard dat ik die top gemist heb.

Ik denk er nog ff 5 minuten overna...
Ik heb nu al 5 keer bij gekocht in 3 minuten bij de SS248. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik maandag ochtend op me bek ga, maar ja 100% gaan shorten is wel wat risky en moet nog wel kunnen slapen vanavond + zaterdag avond en zondag avond.
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:28:01 #134
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_68114942
Stoploss zit nu op 243,21. Zelf maar nu uitstappen of hopen een daling morgen.

Lastige keuzes allemaal weer.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_68114990
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:28 schreef Mr.J het volgende:
Stoploss zit nu op 243,21. Zelf maar nu uitstappen of hopen een daling morgen.

Lastige keuzes allemaal weer.
Haha, ja ik zit echt veel te zwaar short. Vanavond maar even thuis blijven en kijken hoe Waalstraat gaat presteren vanavond en anders dit weekend maar op water en brood !
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:32:39 #136
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_68115090
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, ja ik zit echt veel te zwaar short. Vanavond maar even thuis blijven en kijken hoe Waalstraat gaat presteren vanavond en anders dit weekend maar op water en brood !
Slot.

Ik zit nu dus ook samen met je over het weekend short. Duimen voor instortende banken dus!!!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_68115195
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Alsof de AEX zich wat aantrekt van WS.
pi_68115200
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:32 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Slot.

Ik zit nu dus ook samen met je over het weekend short. Duimen voor instortende banken dus!!!
Mja ik weet niet hoe diep je zit maar ik zit voor mijn eigen doen, vrij zwaar in de shorts en kan het me eigenlijk niet veroorloven om hier dik ( -15% of meer ) verlies op te leiden.
pi_68115220
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

!
pi_68115227
Ik zit trouwens ook flink short (voor mijn doen althans).

40 AEX short op 248 en 15 MT short op 24,60.
pi_68115283
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Op de AEX zijn slechts een aantal grote partijen van het formaat pensioenfondsen aan het werk die vooral de zwaargewichten omhoog drukken. Naja, dan gaat de AEX natuurlijk ook flink omhoog. In amerika zijn de beurzen wat beter verdeeld dus ga er vanuit dat het de USA gewoon gaat volgen. En kan het geld wel gebruiken, wil altijd nog wel een autootje aanschaffen.
pi_68115306
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Op de AEX zijn slechts een aantal grote partijen van het formaat pensioenfondsen aan het werk die vooral de zwaargewichten omhoog drukken. Naja, dan gaat de AEX natuurlijk ook flink omhoog. In amerika zijn de beurzen wat beter verdeeld dus ga er vanuit dat het de USA gewoon gaat volgen.
Zie mijn PI.

De AEX krijgt trouwens nog een flinke trap omhoog nabeurs.
pi_68115432
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik beleg heul klein .

Als we weer onder de 200 duiken ga ik voor +/- 500 euro inleggen voor de lange termijn.
je kunt beter de tijd die je met beleggen bezig bent iets leuks gaan doen. met dergelijke bedragen schiet het niet op!
it's better to burn out than to fade away...
pi_68115439
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zie mijn PI.

De AEX krijgt trouwens nog een flinke trap omhoog nabeurs.
Inderdaad, maar het zal er gewoon om gaan hoe de Dow Jones afsluit en wat er in het weekend aan geruchten te voorschijn komt.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_68115450
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:45 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

je kunt beter de tijd die je met beleggen bezig bent iets leuks gaan doen. met dergelijke bedragen schiet het niet op!
Ik vermaak me er wel mee hoor .
pi_68115527
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:45 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

Wat een optie is om bijvoorbeeld te beginnen met 1000 euro en dan elke maand 100 euro te sparen en dan eens per jaar aandelen bij te kopen. met 10 jaar tijd ben je leuk bezig.
pi_68115552
Wat een gayzooi die eindveiling, zo staan m'n sprintertjes nog maar net in de plus .
pi_68115750
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:50 schreef pberends het volgende:
Wat een gayzooi die eindveiling, zo staan m'n sprintertjes nog maar net in de plus .
Klopt. Als we maandag dalen kan er nieuwe leuke shit worden aangeschaft. Als we maandag stijgen moeten we weer een paar weekjes opnieuw handelen. We zien wel, afgelopen anderhalf week zo rond de 250% op m'n sprinter porto dus ik kan wat hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')