ik ben voor deze week ff uitgestap...maar zat er ook aan te denken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef pberends het volgende:
Zit een klein beetje short op de AEX weer.
Vandaag een mooi dagje om long posities af te bouwen en een kleine positie short te gaan. AEX kan even naar de 230 terug verwacht ik zelf. Daarna weer up tot eind april.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ik ben voor deze week ff uitgestap...maar zat er ook aan te denken.
Stijging vandaag grotendeels door expiratie. ik verwacht maandag eigelijk een tikje terug.
Des te harder we omhoog gaan des te meer shorts ik straks ga aanschaffenquote:
ik denk al de hele week dat het 'nu wel eens' rood wordt. Weer geklapt, fantastisch!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Oizno het volgende:
Long posities meenemen over het weekend heen? Of wordt het maandag echt rood, wat denken jullie?
Zijn wij profeten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Oizno het volgende:
Long posities meenemen over het weekend heen? Of wordt het maandag echt rood, wat denken jullie?
De vraag is: wat weet Wall Street dat de AEX niet weet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Oizno het volgende:
Buy on the rumour.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef pberends het volgende:
Citi 3 procent in de min... premarket stonden ze nog 20% in de plus lol.
In hoeverre zit dat in de prijs van Sprinters short verwerkt denk je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef pberends het volgende:
Kwam de AEX binnenkort sowieso niet onder druk te staan door dividenduitkeringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |