Volgens Middelkoop wordt ING in stukken gehakt om vervolgens deels genationaliseerd te worden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef pberends het volgende:
Interessant:
De Kijker aan Zet: De beurs
Beleggers lijken er weer zin in te hebben. Vanaf het dieptepunt steeg de AEX index met 20 procent. Is het ergste voorbij? Of is dit maar een tijdelijke opleving?
Beurs en beleggen
Aanstaande vrijdag beantwoorden Willem Middelkoop en Corne van Zeijl (SNS) al uw vragen over de beurs en beleggen in de Kijker aan Zet.
http://www.rtl.nl/compone(...)raatje.avi_plain.xml
Dit is niet de directe link, uitzending staat onderin bij Special: De Kijker Aan Zet
hier idem......de prozac is rond die tijd wel uitgewerktquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:04 schreef pberends het volgende:
Middelkoop ziet dezelfde tijdlijn als ik, hij zegt ook dat de rally tot in de zomer kan doorgaan, en dat in het najaar beleggers pas echt doorkrijgen hoe ernstig de situatie is.
Willemquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens Middelkoop wordt ING in stukken gehakt om vervolgens deels genationaliseerd te worden.
Geen idee, maar ik ben bang van niet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef Lemans24 het volgende:
Gaan de sprinters nog gratis blijven na 1 mei?
Ik hoorde em net op TV orakelen. Maar de stream was er natuurlijk ook op internet.Jammer dat hij zijn "Buy Gold Now" shirtje niet aanhadquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Via internet? kan die link niet vinden
Denk het ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben bang van niet...
In dat geval zal ik graag weer in turbo's gaan voor twintig euro per keer...quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef Gremen het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Nu Binck op slinkse wijze de turbo's verstopt en de sprinters heeft gepromoot, willen ze (Binck en ING) er nu wel eens wat meer aan gaan verdienen!
Ik verwacht dat de beurs de komende dagen wat gaat dalen, dus dan doet KPN het vaak relatief goed. Ik zou ze aanhouden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef Mr.J het volgende:
Hehe, eindelijke staan mijn KPN sprinters weer boven water. Kan ze aanhouden voor een herstel naar de 10,- of er nu maar uitkieperen en iets leukers met het geld doen. :p
Bij dezequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Via internet? kan die link niet vinden
Te laat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de beurs de komende dagen wat gaat dalen, dus dan doet KPN het vaak relatief goed. Ik zou ze aanhouden.
10 euro is goed te doen hoor bij KPN, maar ik ben zelf nooit fan van KPN of het aandeel zelf geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Te laat.![]()
En als de AEX daalt en ik daar posities op inneem is mijn winst groter dan de kleine plus die KPN zal laten zien. Zie ze niet snel doorstijgen boven de 10,25.
ik ben voor deze week ff uitgestap...maar zat er ook aan te denken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef pberends het volgende:
Zit een klein beetje short op de AEX weer.
Vandaag een mooi dagje om long posities af te bouwen en een kleine positie short te gaan. AEX kan even naar de 230 terug verwacht ik zelf. Daarna weer up tot eind april.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ik ben voor deze week ff uitgestap...maar zat er ook aan te denken.
Stijging vandaag grotendeels door expiratie. ik verwacht maandag eigelijk een tikje terug.
Des te harder we omhoog gaan des te meer shorts ik straks ga aanschaffenquote:
ik denk al de hele week dat het 'nu wel eens' rood wordt. Weer geklapt, fantastisch!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Oizno het volgende:
Long posities meenemen over het weekend heen? Of wordt het maandag echt rood, wat denken jullie?
Zijn wij profeten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Oizno het volgende:
Long posities meenemen over het weekend heen? Of wordt het maandag echt rood, wat denken jullie?
De vraag is: wat weet Wall Street dat de AEX niet weet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Oizno het volgende:
Buy on the rumour.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef pberends het volgende:
Citi 3 procent in de min... premarket stonden ze nog 20% in de plus lol.
In hoeverre zit dat in de prijs van Sprinters short verwerkt denk je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef pberends het volgende:
Kwam de AEX binnenkort sowieso niet onder druk te staan door dividenduitkeringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |