Als we hem er in de eerste 5 dagen niet uit krijgen dan krijgt ie straks teveel connecties... komen we nooit meer van die knakworst af.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:02 schreef Maanvis het volgende:
Marielin komt op mij het 'echtst' over
En peter is een neppert die er alleen in zit vanwege zijn connecties. die gaat dus weg.
En toen ging de wekker...?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:10 schreef beequeen het volgende:
Het is nu al lachen met jou Bobby.![]()
Die Peter durft zijn gezicht hier wrs niet te laten zien, de sufkut.
Zeg eens eerlijk: Hoe vaak heb je die belegen grap al nonchalant uit je mouw geschud?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef Peter.N het volgende:
Ja rustig, weinig tegenspraak eigenlijk vandaag....
Precies wat ik had verwacht...alleen jammer dat het het laatste uurtje weer een beetje stil wordt rondom mij. Begon zo leuk vanmorgen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: Hoe vaak heb je die belegen grap al nonchalant uit je mouw geschud?
En wat vind je van de redelijke antipathie die je nu al oproept hier?
Waarom had je dat al verwacht?quote:
Oh ja, ik was even vergeten dat je niet van die burgelijke opsta-tijden houdt. Dom, dom, dom.quote:
Wel begrijpend lezen hé...kaboutersong Johan en ik??quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat je niet van die burgelijke opsta-tijden houdt. Dom, dom, dom.
Vanavond weer schnabbelen, gezellig met Johan en zijn Kakoutersong?
Verkeerde topic. Post is in je eigen topic, lijkt me handiger.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:26 schreef Peter.N het volgende:
Wel begrijpend lezen hé...kaboutersong Johan en ik??
Amber heeft wel een taalgebruik waar Copycat nog een puntje aan kan zuigen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Gert het volgende:
Amber lijkt me een beetje een tutje, ben benieuwd of/hoe die zich staande houdt.
Wel knap dat je zo helderziend bent...weet je ook wat ik nu toevallig op m'n bord heb liggen? Nee hé...? Maden...ter voorbereiding. Morgen eet ik sprinkhanen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:14 schreef Dementor het volgende:
Peter zit na de eerste week weer thuis.
Ah, jij had mijn stem al uitgebracht.... nou ja, is ook wel makkelijk als we het gewoon eens zijnquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:18 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Wel knap dat je zo helderziend bent...weet je ook wat ik nu toevallig op m'n bord heb liggen? Nee hé...? Maden...ter voorbereiding. Morgen eet ik sprinkhanen...
Elinequote:Op zondag 19 april 2009 09:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik als megafan van Dido kan op dit moment natuurlijk alleen maar voor Eline gaan!!
quote:Op zondag 19 april 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter6000, sorry ik zie nu pas dat dit topic er al was. Ik deed er ook een open. En is nog niet op slot.
nou ik zit al aan een andere TT te denken, zoiets van met "wie wil je wel een beschuitje eten?",
maar dan kloppen de reacties niet meer .
Tijdens DGK werd er niet meer met POLL`s gewerkt, omdat die constant gemanipuleerd werden door mensen die heel vaak gingen stemmen op dezelfde persoon.quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Supersoep het volgende:
Waarom lopen mensen eigenlijk massaal op Pim te stemmen? Zijn topic is al 6 dagen deaud
Hoi Renaat, het is een goede zaak hoor, dat je nog niet zo hoog staat in de populariteitspol.quote:
Peter met een woord R.E.S.P.E.C.Tquote:Op zondag 19 april 2009 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi Renaat, het is een goede zaak hoor, dat je nog niet zo hoog staat in de populariteitspol.
Je kan namelijk ook te vroeg pieken, het is handiger 'laag' te beginnen, en dan langzaam te stijgen.
De winnaar van BB6, Jeroen, heeft zo ook gewonnen.
En niet te vergeten Jaap van DGK, iedereen dacht dat het tussen Huub en Brian zou gaan, en Jaap ging er met de hoofdprijs vandoor.
Renate, je avatar werkt niet: het geeft een wit hokje met een rood kruisje.quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Peter met een woord R.E.S.P.E.C.T
Oeh, een deelnemer met 2 woordvoerders..... en nog niet populair wordenquote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef Copycat het volgende:
Het vriendje van Peter heeft zich geregistreerd.
Hij heeft al 3 stemmen, 1 van zichzelf en 2 van zijn beide woordvoerders.quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een deelnemer met 2 woordvoerders..... en nog niet populair worden
Alleen dat tegenstemmen wordt dan wat lastiger.....quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft al 3 stemmen, 1 van zichzelf en 2 van zijn beide woordvoerders.
Rechtboven klikken op profiel: dan bij Webicon de tekst weghalen en onderstaande link daar zetten:quote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
Peter 6000 dank je wel!! zat er idd mee te klooien!zit al in menu aanpassen profiel te kijken maar zie de optie avatar niet.. waar zit die optie? dan zet ik em erin.. of is dat alleen als je een Fok! abbo hebt?
aggussie meissie, weet je by the way wel hoe Internet werkt eigenlijk?? je gaat er straks met je little ass diep in hoor...quote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
Peter 6000 het is me gelukt!!! mijn dank is groot!!!![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
aggussie meissie, weet je by the way wel hoe Internet werkt eigenlijk?? je gaat er straks met je little ass diep in hoor... [ afbeelding ]
In de leer, of in "het" leer?quote:Op zondag 19 april 2009 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
heeft zeker ook nog niet ontdekt dat je via internet ook flink reclame kunt maken voor jezelf![]()
ga nog maar even bij je meerdere Peter in de leer meissie hehe
uuuhw ...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
In de leer, of in "het" leer?
[ afbeelding ]
Op onder andere de site ik-zoek-een-harige-papa.nl is te zien dat Peter inderdaad prima weet hoe je reclame kunt maken voor jezelf via internet.
Jeroen.. wie??quote:Op zondag 19 april 2009 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi Renaat, het is een goede zaak hoor, dat je nog niet zo hoog staat in de populariteitspol.
Je kan namelijk ook te vroeg pieken, het is handiger 'laag' te beginnen, en dan langzaam te stijgen.
De winnaar van BB6, Jeroen, heeft zo ook gewonnen.
Fijn, wanneer is de crematie Poekie?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik denk dat er nog veel verassingen komen. Niet alleen van Peter.
Oeh, wat is het toch heerlijk als een Guido-verbranding je zo makkelijk gemaakt wordt.... dat z'n eigen achterban het vuur aansteekt zeg maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn, wanneer is de crematie Poekie?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef snetje het volgende:
ik heb Bobby maar even een schopje omhoog gegeven...
die is niet op zijn mondje gevallen..FOKt leuk mee ... net niet te ... een nachtmensen een drummer
...
het is dat er maar 1 mag anders had Eline er ook 1 gekregenalhoewel ik ook nog weer twijfel aan Renate ... ik weet nog niet wat leuker wordt ... een lieve Eline of een Renate die Peter na 1 week al in de haren vliegt omdat ze hem zat is .... ehe...
Pim, Amber en Marieline zijn nog niet zo aanwezig en in hun antwoorden nog te braaf... krijg ik nog geen hoogte van ... van bloempot weten we ook nog niet veel....
en Peter ...tja ...weet niet of daar nog wat aan te beleven valt straks .... of hij is gelijk al hardstikke moe van al dat eigen gepromoot wat tie nu doet ... of hij gaat de hele tijd zingen... je weet wel zijn nieuwe single die toevallig al klaar is promoten ...
met dat pittig hoop ik dus dat ze f|ink van zich kan afbijten ... we zu||en zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:39 schreef poosycat het volgende:
[..]
Ik heb voor Marie|in gestemd. Ze is vet grappig, |ief maar zeker we| pittig!
Ze zit vaak op dr eigen forum check t hier: [DE BEWONERS] Marielin Stroeve en je kan haar nieuwtjes ook vo|gen op dr hyves: http://marielin-thebunker.hyves.nl/ gewe|dig!!
[ afbeelding ]
Oh, ja dat kan ze zeker! En die piercing is inderdaad weg ja! Ik vond het we| mooi maar ze vond het ze|f tijd om m eruit te ha|en.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef snetje het volgende:
[..]
met dat pittig hoop ik dus dat ze f|ink van zich kan afbijten ... we zu||en zien![]()
die |e|ijke piercing is verdwenen a|s ik het goed zie ?
Is ze ook!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Doet het toetsenknopje van de el het niet meer?
Ja gezellig dat Marielin veel in haar eigen topic komt op dit forum, lijkt me een leuke meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |