quote:Ik heb me zo vaak opgegeven voor avontuurlijke programma's nooit ben ik uitgenodigd helaas, maar ik blijf het proberen lijkt me geweldig mee te maken hoe het is om met meerdere mensen in 1 ruimte te zitten, ik ben wel in voor een spannende confrontatie met mezelf.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Marielin is 24 jaar en komt uit Zwolle.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amber is te mooi, die moet wel arrogant geboren zijn, Marielin gaat 't helemaal wordenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze komt uit Zwolle, misschien gaat Scanman zijn foute bank wel aan haar doneren.
Welkom op FOK! en wen er maar aan dat we hier geen blad voor de mond nemen en ook niet alles omlijsten met bloemetjes en vlindertjes. What you read is what you get.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef marielin het volgende:
hallo hier ben ik dan, even over domme doos de reactie van natuurlijk weer een forumbezoeker die het geweldig vind mensen af te kraken terwijl hij ze niet kent...
dat je niet sterft daaraan slimmert, is dus met andere woorden dat het dan ook niet zo mens onterend is als mensen denken.
Marielin, ik heb je even een persoonlijk bericht gestuurdquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef marielin het volgende:
Smurfin wie ben je dan?
Heeft je vader zoveel relatie's gehad dan..quote:
ze kent jouw toch ook..quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef marielin het volgende:
ik ben 24 geen 50, dus ik mis een stuk dacht je ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |