Amber heeft wel een taalgebruik waar Copycat nog een puntje aan kan zuigen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Gert het volgende:
Amber lijkt me een beetje een tutje, ben benieuwd of/hoe die zich staande houdt.
Wel knap dat je zo helderziend bent...weet je ook wat ik nu toevallig op m'n bord heb liggen? Nee hé...? Maden...ter voorbereiding. Morgen eet ik sprinkhanen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:14 schreef Dementor het volgende:
Peter zit na de eerste week weer thuis.
Ah, jij had mijn stem al uitgebracht.... nou ja, is ook wel makkelijk als we het gewoon eens zijnquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:18 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Wel knap dat je zo helderziend bent...weet je ook wat ik nu toevallig op m'n bord heb liggen? Nee hé...? Maden...ter voorbereiding. Morgen eet ik sprinkhanen...
Elinequote:Op zondag 19 april 2009 09:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik als megafan van Dido kan op dit moment natuurlijk alleen maar voor Eline gaan!!
quote:Op zondag 19 april 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter6000, sorry ik zie nu pas dat dit topic er al was. Ik deed er ook een open. En is nog niet op slot.
nou ik zit al aan een andere TT te denken, zoiets van met "wie wil je wel een beschuitje eten?",
maar dan kloppen de reacties niet meer .
Tijdens DGK werd er niet meer met POLL`s gewerkt, omdat die constant gemanipuleerd werden door mensen die heel vaak gingen stemmen op dezelfde persoon.quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Supersoep het volgende:
Waarom lopen mensen eigenlijk massaal op Pim te stemmen? Zijn topic is al 6 dagen deaud
Hoi Renaat, het is een goede zaak hoor, dat je nog niet zo hoog staat in de populariteitspol.quote:
Peter met een woord R.E.S.P.E.C.Tquote:Op zondag 19 april 2009 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi Renaat, het is een goede zaak hoor, dat je nog niet zo hoog staat in de populariteitspol.
Je kan namelijk ook te vroeg pieken, het is handiger 'laag' te beginnen, en dan langzaam te stijgen.
De winnaar van BB6, Jeroen, heeft zo ook gewonnen.
En niet te vergeten Jaap van DGK, iedereen dacht dat het tussen Huub en Brian zou gaan, en Jaap ging er met de hoofdprijs vandoor.
Renate, je avatar werkt niet: het geeft een wit hokje met een rood kruisje.quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Peter met een woord R.E.S.P.E.C.T
Oeh, een deelnemer met 2 woordvoerders..... en nog niet populair wordenquote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef Copycat het volgende:
Het vriendje van Peter heeft zich geregistreerd.
Hij heeft al 3 stemmen, 1 van zichzelf en 2 van zijn beide woordvoerders.quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een deelnemer met 2 woordvoerders..... en nog niet populair worden
Alleen dat tegenstemmen wordt dan wat lastiger.....quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft al 3 stemmen, 1 van zichzelf en 2 van zijn beide woordvoerders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |