quote:
In dat geval had ze het ook niet met woorden af hoeven te doen en je meteen een trap tussen je benen moeten verkopen. Wat een zielig excuus "ja ze werd handtastelijk en toen raakte ik opgewonden en toen moest ik wel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 05:40 schreef Louis1988 het volgende:
Ik woonde bij haar in,
haar beste vriendin kwam onverwachts langs, (ik stond net te douchen) ze kon niet van me afblijven.
Uiteindelijk raakte ik toch opgewonden van haar (intieme) handtastelijkheid, kon er niks aan doen.
Het was niet zo verstandig dat ik me liet gaan maar uiteindelijk was haar vriendin onweerstaanbaar voor mij.
Voor ik het wist lag ik naakt languit op de salontafel, op het moment dat mijn (toen) vriendin (nu ex) binnenkwam lag haar vriendin mij heftig te pijpen en toen brak de pleuris uit!!
Meisjes die zich teveel door emoties laten leiden. Beetje naief misschien zelfs.quote:Op vrijdag 17 april 2009 05:04 schreef Louis1988 het volgende:
Welke meid schopt 'n man recht in zijn ballen tijdens ruzie?
Welke meid zou zo'n valse kutstreek uithalen??
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:56 schreef dutch-diva het volgende:
Echte kerel ben je als je niet eens je gevoelens kunt bedwingen......en dan betekende je vriendin ook bar weinig voor je schijnbaar. ze had je veel harder aan moeten pakken met je zawkke gelul
Ik had wel meer gedaan dan alleen een trap tegen je ballen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 05:40 schreef Louis1988 het volgende:
Ik woonde bij haar in,
haar beste vriendin kwam onverwachts langs, (ik stond net te douchen) ze kon niet van me afblijven.
Uiteindelijk raakte ik toch opgewonden van haar (intieme) handtastelijkheid, kon er niks aan doen.
Het was niet zo verstandig dat ik me liet gaan maar uiteindelijk was haar vriendin onweerstaanbaar voor mij.
Voor ik het wist lag ik naakt languit op de salontafel, op het moment dat mijn (toen) vriendin (nu ex) binnenkwam lag haar vriendin mij heftig te pijpen en toen brak de pleuris uit!!
Zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had wel meer gedaan dan alleen een trap tegen je ballen.
Als ik je vriendin was geweest was je er inderdaad een stuk lelijker uit gekomen dan je erin ging.... als dat al mogelijk was.... die trap in je zak was duidelijk bij lange na niet hard genoeg... dat had minimaal drie adamsappels op moeten leveren.... en een hoog stemmetje...quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan nog ging ze niet lekker natrappen... hmmm... slim is ze niet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Louis1988 het volgende:
weinig medeleven......
ik dacht effe dat ik doodging van de pijn!!
toen ik dat vals kreng 3 weken later tegenkwam dacht dat ze het weer goed ging maken,
we stonden weer lekker knus tegen elkaar aan en ja, ik werd boter geil,
de pipo loeihard kloppend stijf rechtomhoog, de ballen tintelend van opwinding.
en wat deed die gore bitch?
**BANG**ze ramde haar knie loeihard recht omhoog vól in m'n noten........
Daar lag ik dan, kansloos kreunend naar lucht te happen, waar/ in een volle kroeg, ook dat nog!!!
en de meeste omstonders schoten in een slappe lach, stond ik effe voor lul........met pijn in m'n noten...
Euh, niet vreemdgaan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef Louis1988 het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef Isdatzo het volgende:Sukkel.
![]()
hoezo nou weer "sukkel"
wat kan ik er aan doen dat het zo gelopen is??
al met al zwaar klote ja,
maar wat kan ik er nou aan doen??
Je had die lul overgenomen en lekker diep je keeltje in laten gaan en haar voor gedaan hoe deepthroat echt moet? Je had aan zijn ballen gezuigd alsof het kersjes waren?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |