En waar zijn de wat oudere deelnemers? Denk bijvoorbeeld aan een Koos.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:16 schreef DonPerignon het volgende:
Maarre, ik vind de samenstelling een beetje eenzijdig. Waar zijn de latina's, negers en marokkanen?
Het Matras van Rotterdam?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef Jimbo het volgende:
renate, komt die uit Rotterdam ??
volgens mij ken ik dr gewoon
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat Vlemmix gedrocht, da's toch bij Cc om de hoek?
Het is toch back to basic, muts. Porien willen we zien, en modder, in HD!quote:
Ja straks. Maar op de persfoto's wil ik frisse, schone, mee-etervrije koppies zien. Met een likje make-up, hier ende daar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is toch back to basic, muts. Porien willen we zien, en modder, in HD!
Het is 20 tot 30. Idd, jammer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar zijn de wat oudere deelnemers? Denk bijvoorbeeld aan een Koos.
Spui eens wat inside info!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
Haaaa !
Die Amber ken ik
Heb ik mee in de klas gezeten
Johan Vlemmix zal vast toch wel vrienden van boven de 30 hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien zijn er wel geen oudere aanmeldingen binnengekomen?
Misschien ligt dat aan de erg korte inschrijfperiode van 30 dagen. Ik had er graag 2 veertigers in gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef Danny het volgende:
[..]
En 2 geile sletten van 16 natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan de erg korte inschrijfperiode van 30 dagen. Ik had er graag 2 veertigers in gezien.
Zat toch een leeftijdsgrens aan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan de erg korte inschrijfperiode van 30 dagen. Ik had er graag 2 veertigers in gezien.
die had ik doorgekregen van Bart, maar moest ik weer verwijderen van Bramquote:
Die van LekkerSimpel, maar hij mocht niet meedoen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb wel een hyves, maar dat gaat zeker tegen de regels inquote:
Helaas . Want Scanman kan goed kappen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:12 schreef Danny het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat scanman (alweer) niet gaat kijken en cappen...
Haar hyves is toch allang bekend? (amber1988 als ik me niet vergis)quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb wel een hyves, maar dat gaat zeker tegen de regels in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |