quote:Scrubs focuses on the strange experiences of fresh-faced medical resident John "J.D." Dorian as he embarks on his healing career in a surreal hospital crammed full of unpredictable staffers and patients – where humor and tragedy can merge paths at any time.
Joining J.D. at Sacred Heart Hospital are fellow residents Chris Turk - J.D.'s college buddy who is part of the more elite surgical group, and the beautiful but socially awkward Elliot Reid. Keeping a watchful eye over these young doctors are the caustic chief of medicine, Dr. Bob Kelso; the abrasive but caring Dr. Perry Cox; and no-nonsense nurse Carla Espinosa. Neil Flynn also portrays J.D.'s nemesis, the hospital janitor, who never seems to miss an opportunity to harass his target.
Vast wel, maar uit het budget voor een reisje Bahama's willen ze natuurlijk wel twee afleveringen halen.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:13 schreef Teteteterek het volgende:
Die hele bruiloft had makkelijk in één episode gekund.
166. 8-16 22 Apr 09 My Cuzquote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef Breekfast het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nu nog?
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef RacerDKB het volgende:
Was niet veel bijzonders, niet echt een goede aflevering ofzo.
Ondanks dat, toch wel waard om naar de kijken
Moet je wat meer nummers van The Blanks luisteren, ze hebben aardig wat leuke versies van bekende nummers.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vond hem niet echt bijzonder.
Dus datquote:
En dan is het afgelopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 @ 23:35 schreef lamers het volgende:
[..]
166. 8-16 22 Apr 09 My Cuz
167. 8-17 29 Apr 09 My Chief Concern
168. 8-18 6 May 09 My Finale, Part 1
169. 8-19 6 May 09 My Finale, Part 2
2 en een dubbele als finale
Carry on my wayward son: geweldig!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:59 schreef Skulker het volgende:
[..]
Moet je wat meer nummers van The Blanks luisteren, ze hebben aardig wat leuke versies van bekende nummers.
quote:
Ik kan soms wel om hem lachen maar ik vind het wel een beetje ver gezocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het raar vinden als dit zijn vertrek is, want als ik me niet vergis zei hij in de ep dat het een half uur rijden naar Kim was (kan er naast zitten, gisteravond gekeken toen ik dronken thuis kwam).quote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef Breuls het volgende:
Leuke aflevering
En het begin van JD's vertrek uit de serie is gekomen.
Volgens Bill Lawrence niet, maar Zach Braff en Judy Reyes stoppen wel sowieso na dit seizoen.quote:
In seizoen begint het echt al een stuk minder te worden..quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:55 schreef RobinC het volgende:
Scrubs was toch downhill hoor. Sinds die interns er zijn en sommige karakters meerdere afleveringen gewoon niet voor komen.
Overigens waren de eerste 6 seizoenen echt fantastisch! En vooral die klassieke eindes elke keer met een leuk muziekje en soms wat filosofische woorden.
Geen JD en Carla betekent geen scrubsquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:53 schreef NLtracks het volgende:
[..]
Volgens Bill Lawrence niet, maar Zach Braff en Judy Reyes stoppen wel sowieso na dit seizoen.
Ze kan stoppen met werken omdat Turk nu een hoge baas is. En als ze dan nog misschien 1/2 ep's mee kan doen als guest star zou dat wel werken. Maar zonder JD blijft het niet hetzelfde denk ik. Ook al vind ik hem niet eens de leukste.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef Richardfun het volgende:
Hoe kan je nou Turk in de serie houden, maar Carla niet? Dat werkt natuurlijk niet...
Dat vind ik dus ook. Hilarische momenten zoals in het begin zijn er niet meer. Ik blijf het wel volgens maar puur als opvulling terwijl ik gewoon aan het internetten benquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef NLtracks het volgende:
[..]
In seizoen begint het echt al een stuk minder te worden..
Als die 2 weggaan is het voor mij sowieso afgelopen. Overigens vond ik deze episode wel leuk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 @ 14:53 schreef NLtracks het volgende:
[..]
Volgens Bill Lawrence niet, maar Zach Braff en Judy Reyes stoppen wel sowieso na dit seizoen.
Ja, vast, dat schreeuwde de hele crew toen seizoen 7 bezig wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:53 schreef NLtracks het volgende:
[..]
Zach Braff en Judy Reyes stoppen wel sowieso na dit seizoen.
Dat was meer omdat ze nog een waardig afsluitend seizoen wouden maken (seizoen 7 was gewoon crap)quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, vast, dat schreeuwde de hele crew toen seizoen 7 bezig was
Zach Braff zou zich meer gaan concentreren op andere films, Judy ook geloof ik, die ging stoppen, die had er geen zin meer in, en uiteindelijk zijn ze toch nog allemaal gestrikt voor seizoen 8.
Ik moet het nog maar zien.
Ik zit hier niet zo heel erg op te wachten eerlijk gezegd.quote:Abc In talks to renew scrubs
The doctors might still be in.
ABC is in talks to renew the veteran comedy "Scrubs" for a ninth season with some or all of the original cast members coming back full- or part-time.
The network is going over the proposed budget for next season with series producer ABC Studios.
"Scrubs" creator Bill Lawrence, busy editing his ABC comedy pilot "Cougar Town," is said to be deeply involved in the renewal talks as well as in the discussions with the cast, who don't have deals beyond the show's current eighth season.
Last summer, Lawrence and ABC chief Stephen McPherson indicated that they were looking into a way to keep "Scrubs" going with new cast members, a la NBC's revolving-door medical drama "ER." This season, the show integrated a new crop of interns.
Talks are under way with the original cast members -- including Zach Braff, Donald Faison, John C. McGinley and Neil Flynn -- regarding ways to bring them back, possibly as recurring characters rather than regulars, as in the case of , who are co-starring on pilots.
In its debut season on ABC after seven years on NBC, "Scrubs" has been a modest performer at 8 p.m. Wednesday. But it has helped launch the new comedy "Better Off Ted," with both series enjoying critical praise, strong support at the network and talk about extending the pairing into next season.
Source : Variety/ Reuters
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Verder geen Scrubs deze week.
Mwoa, ik moet zeggen dat ik de nieuwe mensen van dit seizoen best grappig vind. Als ze die echt goed introduceren zodat het publiek het los kan zien van de oude Scrubs, kan het best een leuke show worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zit hier niet zo heel erg op te wachten eerlijk gezegd.
Verder geen Scrubs deze week.
Jaaquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:00 schreef Renesite het volgende:
Die van 5 mei ben ik nu aan eht kijken. Ik moet echt lachen om Cox die achteruit springt in een boogje!
Hoeft ook nietquote:
Ik reken er wel gewoon op. Het zal iig niet meer hetzelfde worden als normaal. Met part timers en dergelijke. (zoals het nu al eigenlijk half was)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Het is niet definitief de series finale, enkel de season finale. Eerst was het wel de series finale maar Bill Lawrence heeft dat toch nog eind april veranderd.
Om de rest te kunnen laten doorgroeien. Perry als Chief en JD als nieuwe Perry, zodat het een beetje een gesloten cirkel werd. Lijkt me.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:07 schreef Repeat het volgende:
Overigens snap ik niet waarom Bob Kelso nou zo nodig moest stoppen als chief. Hij is niet uit de serie verdwenen, dan had hij het zo goed in zn oude rol kunnen blijven, was veel leuker.
Neil Flynn zegt in geen twee takes dezelfde tekst. Daar hebben ze 's een item van gemaakt op een van de DVD-boxen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef Symer het volgende:
Weet iemand of er veel geïmproviseerd wordt bij Scrubs eigenlijk?
Als ik die deleted scenes van de Janitor zie krijg ik het idee dat hij z'n hele rol staat te ad-libben
Hehe, tof. Zou The Janitor met al z'n lulverhalen dan speciaal voor Flynn geschreven zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Neil Flynn zegt in geen twee takes dezelfde tekst. Daar hebben ze 's een item van gemaakt op een van de DVD-boxen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dit stukje ging ik ook helemaal stuk...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ook mooi om te zien hoe 'oude' Turk en JD reageerden bij Sam en Izzy die vertelden dat ze gingen trouwen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef Mirel het volgende:
Denise zag er cute uit. En we misten Hiro Nakamura verdorie, ze hadden ooit beloofd dat hij terug zou komen. En ik had hem wel verwacht in de gang.
En we weten de Janitor's naam nog steeds niet.
Misschien was dat wel zn echte naam, maar had ie een andere naam aan de andere dokter verteldquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef Mirel het volgende:
Denise zag er cute uit. En we misten Hiro Nakamura verdorie, ze hadden ooit beloofd dat hij terug zou komen. En ik had hem wel verwacht in de gang.
En we weten de Janitor's naam nog steeds niet.
Maar sommige stukjes waren wel geweldigquote:
JD die maar bleef flauwvallenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef TJLinden het volgende:![]()
Nu dan toch echt helemaal afgelopen.Zelfs als ze doorgaan, zal het zonder J.D. nooit hetzelfde zijn.
Mooie laatste aflevering met als hoogtepunt toch echt de 'toekomst-scene'. Prachtig.
[..]
Bij dit stukje ging ik ook helemaal stuk...
Ik zeker niet. Het was een van de beste scenes uit deze laatste (quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 19:50 schreef Mirel het volgende:
Ik vond de toekomstscene te lang duren.
Welke is dat? De 100e aflevering? Die was wel erg goed ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef chratnox het volgende:
5E21 (dat was in mijn ogen de meest geweldige aflevering van Scrubs ooit).
S5E21 is My Fallen Idol. De honderdste (My Way Home) is S5E7.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Welke is dat? De 100e aflevering? Die was wel erg goed ja.
Die aflevering waar Cox in elkaar stort doordat die 3 mensen doodgaan aan Rabies omdat Jill dat bleek te hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Welke is dat? De 100e aflevering? Die was wel erg goed ja.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die aflevering waar Cox in elkaar stort doordat die 3 mensen doodgaan aan Rabies omdat Jill dat bleek te hebben.
Ik vind aflevering dat ben dood gaat mooier. Deze komt op een goede tweede plaats. Kritieken op deze aflevering waren niet mals, ze vonden het een onmogelijk verhaal. Wisten zij veel dat de aflevering gebaseerd was op een echte patient.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Beste stuk uit de hele serie inderdaad
My Screw Up (3.14) vind ik inderdaad ook de mooiste aflevering van allemaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik vind aflevering dat ben dood gaat mooier. Deze komt op een goede tweede plaats. Kritieken op deze aflevering waren niet mals, ze vonden het een onmogelijk verhaal. Wisten zij veel dat de aflevering gebaseerd was op een echte patient.
Ook een hele sterke inderdaad. Mij persoonlijk greep 5x21 meer aan, vooral ook vanwege de muziek en de kwetsbaarheid van Dr Cox. De band tussen J.D. en dr Cox is net wat sterker daar vind ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik vind aflevering dat ben dood gaat mooier. Deze komt op een goede tweede plaats. Kritieken op deze aflevering waren niet mals, ze vonden het een onmogelijk verhaal. Wisten zij veel dat de aflevering gebaseerd was op een echte patient.
Ah, de breakdown van Cox. Die was mooi idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die aflevering waar Cox in elkaar stort doordat die 3 mensen doodgaan aan Rabies omdat Jill dat bleek te hebben.
Klopt ja, daarin was de mix van een lach en een traan echt perfect. Daarna nam het emotionele deel toch wat meer de overhand in veel afleveringen en dat zette de serie in een ander licht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef Breuls het volgende:
Oh ja, dat was ook klassiek.
Sowieso waren de eerste seizoenen het beste. Niet dat het daarna kut werd, maar de meest memorabele momenten zaten in het begin.
Six Feet Under had ook een briljant einde.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef metallicattim het volgende:
Prachtig einde! 1 van de beste eindes, misschien wel het allerbeste einde van series die op zich zelf stopt ( en idd niet halverwege stoppen, zoals 4400, Invasion etc... )
ik miste TCMquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef Richardfun het volgende:
Ik miste Brendan Fraser trouwens tijdens JD's wandeling door de gang.
Zakken vullen gaat het echt niet om, dan begint hij gewoon met een nieuwe serie. Bill Lawrence stelt dat als hij nog een seizoen kan doen, dan doet hij dat, want het betekend een extra jaar werk voor 105 man. Zelfde gold voor laverene, ze ging dood in de serie omdat dat seizoen eigenlijk het laatste was. Ze gingen toch door, dus kwam laverene, of eigenlijk haar zus terug. Hij wou niet een actrice werk ontzeggen door iets wat hij geschreven had.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik zal het zeker kijken, maar ik wil het eigenlijk niet..beetje maf, maar dit is gewoon een mooi einde. Aub niet proberen die zakken verder te vullen...gaat meteen aanvoelen als een Butterfly Effect 2 of al die vergelijkbare shit..
Die was er wel toch, die zag je vlak daarvoor door het beeld lopen.quote:
Tasty Coma Wife.quote:
TCW* kwam na de Todd met de tekst 'You never called' ... oplettenquote:
Characters that do not make an appearance in the finale, but arguably should have, include; Doug Murphy, Ed, Ben Sullivan (Brendan Fraser was busy with a movie), Franklyn (NBC Contract)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef Richardfun het volgende:
Ik miste Brendan Fraser trouwens tijdens JD's wandeling door de gang.
Ja, maar als ik me goed herinner is Scrubs met een beetje slechte ervaring weggegaan bij NBC, dus doen ze daar niets meer voor ze. Opzich dus wel logisch (helaas) dat iemand die een contract bij NBC heeft niet naar ABC gaat. Kleinzielig, ik weet 't, maar zo werkt 't bij die televisiestations.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:31 schreef Mirel het volgende:
Franklyn is dus Hiro Nakamura. Ze hadden beloofd dat hij zelfs z'n Heroes powers mee mocht nemen naar Scrubs. Is dus nooit gebeurd.
Daar zat ik dus ook aan te denkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vond dat ze niet in de finale hebben gedaan. De aflevering ervoor bleek dat Dr. Cox boos was dat hij JD alles geleerd heeft, en dat hij dan maar weg gaat. Hoopte dat ze daar veel op verder gingen in de finale. Maar nu leek het alsof dat nooit gebeurd was. Beetje jammer
Volgens mij zijn er enkel (wat iig bij bol.com te verkrijgen is) seizoen 1 & 2 in de EU uitgebracht. Rest enkel USAquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:53 schreef Breekfast het volgende:
Zou trouwens mooi zijn als er een dvd box uitkomt ofzo met alle seizoenen + extra's.
Hmm ik vind die nieuwe interns nou niet echt genoeg brengen om een hele serie omheen te laten draaien. Gewoon stoppen met die handelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef OmeCo het volgende:
Is er al wat bekend over een nieuw seizoen?'t zal zonder JD nooooooit het zelfde worden maar zou toch graag zien wat er van gemaakt wordt
Voor zover ik het begrepen had deed hij gewoon alsof hij boos was, omdat hij het jammer vond dat JD weg ging. Hij was dus niet echt boos.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vond dat ze niet in de finale hebben gedaan. De aflevering ervoor bleek dat Dr. Cox boos was dat hij JD alles geleerd heeft, en dat hij dan maar weg gaat. Hoopte dat ze daar veel op verder gingen in de finale. Maar nu leek het alsof dat nooit gebeurd was. Beetje jammer
Eens, alhoewel het de rest van het laatste en vooral het 7e seizoen niet erg sterk waren. Zoals ik al eerder opmerkte: ze kunnen proberen te gaan met een soort fan spin-off, dat heeft potentie, maar ze moeten het niet neerzetten als het goede oude Scrubs.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:17 schreef Richardfun het volgende:
Het moet inderdaad stoppen. Ze hadden onmogelijk een betere series finale kunnen maken, heb echt oprecht genoten. Maar dan moet het nu ook afgelopen zijn...
Klopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Peter Gabriel - Book Of Love (zo uit mijn hoofd)
Fuck yeah!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:24 schreef Steve het volgende:
http://uk.eonline.com/ube(...)scrubs_six_pack.html
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:24 schreef Steve het volgende:
http://uk.eonline.com/ube(...)scrubs_six_pack.html
Second that!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:44 schreef Teteteterek het volgende:
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe ze judy reyes de serie uit gaan schrijven
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Na dit einde had ik het stiekem toch liever niet...aan de andere kant wel weer blij dat ik het gewoon weer kan kijken. Alles lijkt maar te stoppen en had bijna niks meer over om te kijken. Om die reden vind ik het wel leuk, maar na dat mooie einde liever niet...
quote:Here’s some good Dirt on Courteney Cox: The Friends actress is returning to the land of comedy with Cougar Town, an ABC pilot in which she stars as a hot 40-year-old mother who’s newly single. Cox -- who recently anchored the FX drama Dirt and has a development deal with ABC Studios -- will exec produce the single-camera comedy with Scrubs creator Bill Lawrence, who also is cowriting the pilot. Cougar Town is expected to be a candidate for the 2009-2010 schedule. It’s a reteaming of sorts for Cox and Lawrence: Cox shot a three-episode guest arc on Scrubs that is slated to air later this season.
Simpelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:44 schreef Teteteterek het volgende:
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe ze judy reyes de serie uit gaan schrijven
quote:
* Rahl meldtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:42 schreef Mirel het volgende:
Toen in Titanic Dicaprio verdronk en later die montage kwam over de Titanic moest ik ook huilen
quote:legacy-schmegacy. I couldn't give a f--k, to tell you the truth.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef Symer het volgende:
Ik hoorde de makers net benadrukken dat die blik in de toekomst van JD slechts een mogelijke toekomst was.
Ik hoop niet dat ze dat waardige einde ongedaan gaan maken. Zeker nu Elliots terugkomst op losse schroeven staat, hoop ik niet dat JD en Elliot op een of andere lullige manier uit elkaar worden geschreven.
Hier staan nog wat plannen voor volgend seizoen (spoilers):
http://spoilertv.blogspot(...)arious-shows_21.html
Lawrence over de legacy van Scrubs:
[..]
![]()
geeft toch een heel ander beeld.quote:There are 107 people that work on that show," he reminded me earlier this week. "I've worked with them for eight years now. If there's a chance for everybody to work another year, my attitude, business-wise, is 'legacy-schmegacy.' I couldn't give a f--k, to tell you the truth. I thought the first eight years of Scrubs was great. I'm super proud of it. There's absolutely nothing that could possibly happen that could change that... On the creative side, some people are like, 'It should end on a high note creatively. It shouldn't be something that taints our memory.' And I get that. [But the other] 50 percent of the people are like, 'Oh my god, I'm so glad to have a show back that I care about.'
De strekking verandert wel. Hij zegt dus dat hij alletwee de kanten begrijpt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Symer het volgende:
Ook in die langere quote blijft de strekking hetzelfde. Dat hij zo lang mogelijk z'n personeel aan het werk wil houden was al gepost in de topic, maar dat het hem niet interesseert hoe men later op de serie terugkijkt niet.
Dat het hem uit een zakelijk oogpunt niks interesseert. Dat het hem uit een creatief oogpunt niet interesseert, hoe men op de serie terugkijkt, maak ik er niet uit op. Dat is toch wel een genuanceerd beeld, dan jij gaf met je quote.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Symer het volgende:
Ook in die langere quote blijft de strekking hetzelfde. Dat hij zo lang mogelijk z'n personeel aan het werk wil houden was al gepost in de topic, maar dat het hem niet interesseert hoe men later op de serie terugkijkt niet.
Journalisten posten toch ook alleen sensatie-quotes en geen quotes om een genuanceerd beeld te geven?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:51 schreef Symer het volgende:
Ik post dan ook geen quotes om een genuanceerd beeld te geven, ik ben geen journalist.
Niks zonder Braff !!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:54 schreef Jnk18 het volgende:
Bah erg jammer dat ze doorgaan... had allang vrede met het einde van Scrubs mja... hopelijk wordt het een beetje goed zonder Braff...
enquote:Scrubs has been renewed for a ninth season with stars Zach Braff and Sarah Chalke signed on for six episodes.
Bronquote:On May 23, 2009 Zach Braff confirmed to Scrubs fans on MySpace he will return for the first 6 episodes of season 9.
Van de hoeveel ....? Lijkt me sowieso een aanzienlijk deel van het seizoen in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:48 schreef Steve het volgende:
Dat zijn maar 6 afleveringen.
We zullen zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Die eerste 6 zijn dus om de interns een goede fundering te geven en de vaste kijkers terug te laten komen, daarna gaat het roer om.
Dus bijna één derde van het seizoen met JD, en ik hoop op meerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:09 schreef Steve het volgende:
Een normaal seizoen heeft er iets van 21...
Bijna 1/4 dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef showmelove het volgende:
[..]
Dus bijna één derde van het seizoen met JD, en ik hoop op meer
Mijn glas is wel altijd halfvol jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:58 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Bijna 1/4 dusOf zie je het graag positiever dan het is?
Volgens mij is dat ook het plan van Lawrence.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:29 schreef NLtracks het volgende:
Hopelijk wordt het net als Cheers/Frasier, want nog een seizoen Scrubs zou de herrinering alleen maar verpesten. S6 en 7 zijn al echt crap en S8 is alleen tof omdat het weer wat meer down to earth is. Bovendien zou het echt triest zijn om zo'n final episode te doen om daarna leuk verder te gaan op dezelfde voet.
[ http://spoilertv.blogspot(...)arious-shows_21.htmlquote:The way to bridge that gap is I've got to consider Scrubs over. The way that I'm viewing it is the way Frasier was to Cheers: It'll be essentially a new show with some characters that people liked."
Kijk je toch lekker nietquote:Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef Rechterbal het volgende:
Dat klinkt wel leuk.![]()
Dat is gewoon uitmelken, joh.
Maar als het geen Scrubs heet dan zal het in den beginne niet zoveel kijkers trekkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:03 schreef Breekfast het volgende:
Ze zouden er mischien ook goed aan doen hett een andere naam te geven![]()
Gaat men het toch minder met elkaar vergelijken.
Ook net gezien, een van de beste afleveringen van de serie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef Tim86 het volgende:
Net was die ep op tv waarin die 4 patiënten dood gingen aan rabies (met How to save a life van The Fray op de achtergrond). Blijft echt indrukwekkend
Echt toevallig: ik kijk eigenlijk nooit Scrubs op TV, maar die aflevering heb ik ook gezien! Echt prachtaflevering...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ook net gezien, een van de beste afleveringen van de serie.
Same here.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Echt toevallig: ik kijk eigenlijk nooit Scrubs op TV, maar die aflevering heb ik ook gezien! Echt prachtaflevering...
Verstandige zet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:31 schreef Tweek het volgende:
Denise zal in ieder geval een regular zijn in het volgende seizoen.
http://ausiellofiles.ew.c(...)aded-to-regular.html
Haar topless scene in Road Trip is ook aan te radenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef Mirel het volgende:
Wist niet dat Tasty Coma Wife die ene uit Crank is. Hier wat caps uit Crank 2, net gekeken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat wordt een soort spin-off met dezelfde naam. In dat seizoen gaat Turk lesgeven en zijn JD en Elliot enzo terugkerende gasten. Ik vind het een heel dom idee om door te gaan met een seizoen 9, had dan gewoon een andere naam eraan gegeven.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef Agiath het volgende:
Net laatste ep gekeken.
Topserie. Geweldige personages, waaronder de Janitor, Ted en natuurlijk Cox. Verder was het altijd grappig als JD en Turk samen waren, Carla vond ik dan wat minder
.
Maar er komt dus wel een 9e seizoen? Best raar als je naar de laatste kijkt van 8
Dat is marketing technisch natuurlijk niet echt slimquote:Op woensdag 2 september 2009 17:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een soort spin-off met dezelfde naam. In dat seizoen gaat Turk lesgeven en zijn JD en Elliot enzo terugkerende gasten. Ik vind het een heel dom idee om door te gaan met een seizoen 9, had dan gewoon een andere naam eraan gegeven.
rare zinquote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Catch22- het volgende:
tis ze schattig in scrubs
[ afbeelding ]
(wa)'t is ze schattigquote:
In het midden werd het inderdaad minder. Laatste twee waren wel weer tof IMO.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Net deze serie ontdekt, in noodgang alle afleveringen aan het bekijken.
Maar wtf is er gebeurd in seizoen 4/5? Kwaliteit gaat dramatisch omlaag, karakters worden voorspelbaar. Seizoen 1 t/m 3 waren echt geweldig.
Ja had ik ook, seizoen 1-3 had ik vrij snel gezien, een jaar blijven hangen in 4-5, en seizoen 6-7 ook weer heel snel gezien. Bij 8 moest ik wachten tot de nieuwe kwamen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:55 schreef Richardfun het volgende:
[..]
In het midden werd het inderdaad minder. Laatste twee waren wel weer tof IMO.
Ik hou gewoon meer van sarcastische mannen, niet zozeer van kattige vrouwen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef Mirel het volgende:
Grappig dat Dr. Cox dan je favoriet is, want die is na Bob pre-seizoen 8 het gemeenst van allemaal.
novemberquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:28 schreef showmelove het volgende:
Wanneer begint het weer?
ow enne Hooch is crazy
idd, tenenkrommend. Al vond ik de terugblik-aflevering ook behoorlijk zwak.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:20 schreef Mirel het volgende:
My Musical was echt het dieptepunt joh
Nou.... ik heb ze ook tot seizoen 7 achter elkaar gezienquote:Op zondag 20 september 2009 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net seizoen 7 erdoorheen gejaagd. Dat sprookjesverhaal over de gouden ring was tenenkrommend, maar Sarah Chalke was
Ze is eigenlijk bij slechte afleveringen de enige reden om te blijven kijken.![]()
Nu seizoen 8 afmaken en dan zit Scrubs er weer op. Toch wel grappig, mensen die deze serie 8 jaar lang hebben gevolgd vs. downloaden en binnen 3 weken alles afkijken.
"Boing fwip"quote:Op maandag 21 september 2009 01:16 schreef Agiath het volgende:
Ted is misschien wel het gaafste karakter
"This is how i look on a good day"
Trust me, de finale is geweldig. Beste series finale die ik ooit gezien heb, en ik heb op zich het einde van een flink aantal series wel meegemaakt...quote:Op maandag 21 september 2009 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, de Bahama's afleveringen gezien. Seizoen 8 vind ik op zich wel tof (iig toffer dan de slump van seizoen 4-5-6) en ik vind alle nieuwe Intern-karakters leuk behalve Sunny.Met name Jo is
en tof. Of misschien vind ik gewoon alleen de knappe vrouwen van Scrubs leuk.
![]()
I'm so shallow
Anyway, de Janitor is nooit mijn favoriete karakter geweest van de serie. Ik vond hem eendimensionaal. Maar leuk dat hij getrouwd is en dat Bill Lawrence ('only the creator can') hen trouwde. Mooi liedje van Ted met de gitaar ook, superleuk hoe hij zingt, ook met de Peons. Beetje teleurgesteld in de rol van Bob Kelso. Eerst alleen muffins eten en nu alleen zuipen? Dat kan beter.
Morgen nog 3 afleveringen, dan is het afgelopen. Kan me niet voorstellen hoe het geweest was als ik deze serie vanaf 2001 had gevolgd, ipv alles er zo snel doorheen te jagen.Je merkt wel dat de rek er een beetje uit is bij Scrubs, dus ik hoop dat de finale me raakt.
The Sopranosquote:Op maandag 21 september 2009 14:11 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Trust me, de finale is geweldig. Beste series finale die ik ooit gezien heb, en ik heb op zich het einde van een flink aantal series wel meegemaakt...
Six Feet Under.quote:
Heb een boel series gekeken, Sopranos is er niet eentje van. Maar wat ik begreep van wat ik gelezen heb, waren er verschillende meningen over de Sopranos finale...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |