quote:Scrubs focuses on the strange experiences of fresh-faced medical resident John "J.D." Dorian as he embarks on his healing career in a surreal hospital crammed full of unpredictable staffers and patients – where humor and tragedy can merge paths at any time.
Joining J.D. at Sacred Heart Hospital are fellow residents Chris Turk - J.D.'s college buddy who is part of the more elite surgical group, and the beautiful but socially awkward Elliot Reid. Keeping a watchful eye over these young doctors are the caustic chief of medicine, Dr. Bob Kelso; the abrasive but caring Dr. Perry Cox; and no-nonsense nurse Carla Espinosa. Neil Flynn also portrays J.D.'s nemesis, the hospital janitor, who never seems to miss an opportunity to harass his target.
Vast wel, maar uit het budget voor een reisje Bahama's willen ze natuurlijk wel twee afleveringen halen.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:13 schreef Teteteterek het volgende:
Die hele bruiloft had makkelijk in één episode gekund.
166. 8-16 22 Apr 09 My Cuzquote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef Breekfast het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nu nog?
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef RacerDKB het volgende:
Was niet veel bijzonders, niet echt een goede aflevering ofzo.
Ondanks dat, toch wel waard om naar de kijken
Moet je wat meer nummers van The Blanks luisteren, ze hebben aardig wat leuke versies van bekende nummers.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vond hem niet echt bijzonder.
Dus datquote:
En dan is het afgelopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 @ 23:35 schreef lamers het volgende:
[..]
166. 8-16 22 Apr 09 My Cuz
167. 8-17 29 Apr 09 My Chief Concern
168. 8-18 6 May 09 My Finale, Part 1
169. 8-19 6 May 09 My Finale, Part 2
2 en een dubbele als finale
Carry on my wayward son: geweldig!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:59 schreef Skulker het volgende:
[..]
Moet je wat meer nummers van The Blanks luisteren, ze hebben aardig wat leuke versies van bekende nummers.
quote:
Ik kan soms wel om hem lachen maar ik vind het wel een beetje ver gezocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het raar vinden als dit zijn vertrek is, want als ik me niet vergis zei hij in de ep dat het een half uur rijden naar Kim was (kan er naast zitten, gisteravond gekeken toen ik dronken thuis kwam).quote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef Breuls het volgende:
Leuke aflevering
En het begin van JD's vertrek uit de serie is gekomen.
Volgens Bill Lawrence niet, maar Zach Braff en Judy Reyes stoppen wel sowieso na dit seizoen.quote:
In seizoen begint het echt al een stuk minder te worden..quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:55 schreef RobinC het volgende:
Scrubs was toch downhill hoor. Sinds die interns er zijn en sommige karakters meerdere afleveringen gewoon niet voor komen.
Overigens waren de eerste 6 seizoenen echt fantastisch! En vooral die klassieke eindes elke keer met een leuk muziekje en soms wat filosofische woorden.
Geen JD en Carla betekent geen scrubsquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:53 schreef NLtracks het volgende:
[..]
Volgens Bill Lawrence niet, maar Zach Braff en Judy Reyes stoppen wel sowieso na dit seizoen.
Ze kan stoppen met werken omdat Turk nu een hoge baas is. En als ze dan nog misschien 1/2 ep's mee kan doen als guest star zou dat wel werken. Maar zonder JD blijft het niet hetzelfde denk ik. Ook al vind ik hem niet eens de leukste.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef Richardfun het volgende:
Hoe kan je nou Turk in de serie houden, maar Carla niet? Dat werkt natuurlijk niet...
Dat vind ik dus ook. Hilarische momenten zoals in het begin zijn er niet meer. Ik blijf het wel volgens maar puur als opvulling terwijl ik gewoon aan het internetten benquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef NLtracks het volgende:
[..]
In seizoen begint het echt al een stuk minder te worden..
Als die 2 weggaan is het voor mij sowieso afgelopen. Overigens vond ik deze episode wel leuk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 @ 14:53 schreef NLtracks het volgende:
[..]
Volgens Bill Lawrence niet, maar Zach Braff en Judy Reyes stoppen wel sowieso na dit seizoen.
Ja, vast, dat schreeuwde de hele crew toen seizoen 7 bezig wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:53 schreef NLtracks het volgende:
[..]
Zach Braff en Judy Reyes stoppen wel sowieso na dit seizoen.
Dat was meer omdat ze nog een waardig afsluitend seizoen wouden maken (seizoen 7 was gewoon crap)quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, vast, dat schreeuwde de hele crew toen seizoen 7 bezig was
Zach Braff zou zich meer gaan concentreren op andere films, Judy ook geloof ik, die ging stoppen, die had er geen zin meer in, en uiteindelijk zijn ze toch nog allemaal gestrikt voor seizoen 8.
Ik moet het nog maar zien.
Ik zit hier niet zo heel erg op te wachten eerlijk gezegd.quote:Abc In talks to renew scrubs
The doctors might still be in.
ABC is in talks to renew the veteran comedy "Scrubs" for a ninth season with some or all of the original cast members coming back full- or part-time.
The network is going over the proposed budget for next season with series producer ABC Studios.
"Scrubs" creator Bill Lawrence, busy editing his ABC comedy pilot "Cougar Town," is said to be deeply involved in the renewal talks as well as in the discussions with the cast, who don't have deals beyond the show's current eighth season.
Last summer, Lawrence and ABC chief Stephen McPherson indicated that they were looking into a way to keep "Scrubs" going with new cast members, a la NBC's revolving-door medical drama "ER." This season, the show integrated a new crop of interns.
Talks are under way with the original cast members -- including Zach Braff, Donald Faison, John C. McGinley and Neil Flynn -- regarding ways to bring them back, possibly as recurring characters rather than regulars, as in the case of , who are co-starring on pilots.
In its debut season on ABC after seven years on NBC, "Scrubs" has been a modest performer at 8 p.m. Wednesday. But it has helped launch the new comedy "Better Off Ted," with both series enjoying critical praise, strong support at the network and talk about extending the pairing into next season.
Source : Variety/ Reuters
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Verder geen Scrubs deze week.
Mwoa, ik moet zeggen dat ik de nieuwe mensen van dit seizoen best grappig vind. Als ze die echt goed introduceren zodat het publiek het los kan zien van de oude Scrubs, kan het best een leuke show worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zit hier niet zo heel erg op te wachten eerlijk gezegd.
Verder geen Scrubs deze week.
Jaaquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:00 schreef Renesite het volgende:
Die van 5 mei ben ik nu aan eht kijken. Ik moet echt lachen om Cox die achteruit springt in een boogje!
Hoeft ook nietquote:
Ik reken er wel gewoon op. Het zal iig niet meer hetzelfde worden als normaal. Met part timers en dergelijke. (zoals het nu al eigenlijk half was)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Het is niet definitief de series finale, enkel de season finale. Eerst was het wel de series finale maar Bill Lawrence heeft dat toch nog eind april veranderd.
Om de rest te kunnen laten doorgroeien. Perry als Chief en JD als nieuwe Perry, zodat het een beetje een gesloten cirkel werd. Lijkt me.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:07 schreef Repeat het volgende:
Overigens snap ik niet waarom Bob Kelso nou zo nodig moest stoppen als chief. Hij is niet uit de serie verdwenen, dan had hij het zo goed in zn oude rol kunnen blijven, was veel leuker.
Neil Flynn zegt in geen twee takes dezelfde tekst. Daar hebben ze 's een item van gemaakt op een van de DVD-boxen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef Symer het volgende:
Weet iemand of er veel geïmproviseerd wordt bij Scrubs eigenlijk?
Als ik die deleted scenes van de Janitor zie krijg ik het idee dat hij z'n hele rol staat te ad-libben
Hehe, tof. Zou The Janitor met al z'n lulverhalen dan speciaal voor Flynn geschreven zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Neil Flynn zegt in geen twee takes dezelfde tekst. Daar hebben ze 's een item van gemaakt op een van de DVD-boxen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dit stukje ging ik ook helemaal stuk...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ook mooi om te zien hoe 'oude' Turk en JD reageerden bij Sam en Izzy die vertelden dat ze gingen trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |