Niet om het een of het ander, maar volgens mij ben jij de grootste falert in dit topic.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als ik niet kan typen hoe kun jij dan reageren?
Ga vooral door met jezelf voor lul zetten! Goed bezig
/Carequote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef Veive het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander, maar volgens mij ben jij de grootste falert in dit topic.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef Walter81 het volgende:
Dames, dames... geen ruzie maken...
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Flikker op. Al die taalnazi's zijn gewoon vervelend.
Dat is typisch een uitspraak van iemand die gefrustreerd is als hij wéér eens geen foutloos bericht geschreven heeft.quote:
Praat fatsoenlijk Engels als je Engels gebruikt ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Pacman is een classic , een van de Gothfathers in de game-industrie . GTST is een wijven-ding en zelfs voor een soap kut.
Daarnaast dreig ik nooit. Als die homo weer praatjes heeft laat hem komen dan. Ga gerust weer een weekje zitten maakt mij niks uit
Zo doe ik het nooit, mijn commentaar heeft bijna altijd puur betrekking op de fout alleen.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:47 schreef ethiraseth het volgende:
Het probleem is dat veel reacties die over spelfouten gaan meteen bedoeld zijn als "argument" om de boodschap van de poster onderuit te halen. Dan krijg je reacties als "waarom zou ik naar jou luisteren, je maakte een d/t fout!11 whahahhaaha![]()
![]()
". En ja, dan is het volledig terecht dat mods optreden.
Dat vind ik ook zwaar irritant.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:51 schreef Lundegaard het volgende:
Een taalfoutje kan er in sluipen. Maar de verloedering der taal zoals " me auto" of "vraag het is aan hem, is te gruwelijk om aan te zien.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:51 schreef Lundegaard het volgende:
Een taalfoutje kan er in sluipen. Maar de verloedering der taal zoals " me auto" of "vraag het is aan hem, is te gruwelijk om aan te zien.
Ik zeg dan ook niet dat alle reacties over spel-/taalfouten zo zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zo doe ik het nooit, mijn commentaar heeft bijna altijd puur betrekking op de fout alleen.
Ik heb lekker wel een fout gevonden, na na na na na na!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
Waar is de punt in je titel, TS?
Enige fout die ik kon vinden.
Sinds wanneer moet er een koppelingsteken tussen "correctie" en "posts"?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:38 schreef Rosbief het volgende:
Het valt me de laatste tijd op dat mods steeds vaker afrekenen met posts van bezorgde users die TS of voorgaande users op spelfouten attenderen. De correctie-posts worden simpelweg verwijderd en er worden zelfs notes (!) voor uitgedeeld. Dit is toch belachelijk?!![]()
[...]
Ten eerste is het geen koppelingsteken maar een koppeltekenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb lekker wel een fout gevonden, na na na na na na!![]()
[..]
Sinds wanneer moet er een koppelingsteken tussen "correctie" en "posts"?
Je zegt toch ook niet telefoon-boek?
Zo.
kutquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen koppelingsteken maar een koppelteken
Ten tweede heb je gelijk, het is een fout. Echter is het geen tenenkrommende/onacceptabele fout waar ik in eerste instantie op doelde met dit topique.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |