abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68066141
iemand tips hoe ik beter kan communiceren met meisjes vind het vooral lastig om een praatje te maken met ze dan wordt ik vooral verlegen van.
iemand tips hoe ik beter kan communiceren met meisjes vind het vooral lastig om een praatje te maken met ze dan wordt ik vooral verlegen van
pi_68066181
Ach meisjes vinden verlegen gasten schattig.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_68066477
Daar is geen tip voor. Na je pubertijd verdwijnt dit normaliter vanzelf en bij sommige mensen gaat het nooit over!

Succes
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_68066492
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 16-04-2009 11:42:23 (probeer anders een zinnige bijdrage) ]
  donderdag 16 april 2009 @ 11:40:50 #5
250674 Blenkah
Henk is grappig joa
pi_68066542
Haha inderdaad al het zoveelste topic. Maar toch een tip: Zeg gewoon wat het eerste in je opkomt, en denk er niet eerst 10 seconden over na of het niet dom is om te zeggen. Meisjes vinden het volgens mij niet aantrekkelijk als een jongen 10 minuten stilzwijgend langs ze zit.
Of je gebruikt de zoekfunctie!
suc6
Wie niet winne kan, verliest!
pi_68066554
en waarom wordt je verlegen dan? wat zeg je meestal tegen meisjes en waar heb je het over?
pi_68066610
Meisjes bijten niet hoor. Er is totaal geen reden om nerveus te zijn. Gewoon relaxed, goed adem halen en rustig blijven .
Als de theorie niet klopt met de feiten, verander dan de feiten.
pi_68066621
Topic opgeschoond. Kunnen we nu proberen ontopic te gaan reageren? Taalfouten etc gaat het hier niet om.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:43:20 #9
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68066644
-edit-

[ Bericht 57% gewijzigd door Mordreth op 16-04-2009 11:44:24 (nee) ]
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  donderdag 16 april 2009 @ 11:47:26 #10
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_68066811
Weet je, TS, als je een meisje wil aanspreken, kan je jezelf een beetje aansporen met motto's als wie brutaal is, heeft de halve wereld en kom op, gaan met die banaan en nee heb je, ja kan je krijgen.
En inderdaad: meisjes vreten je niet op.
Als je iets doms zegt, lach dan met haar mee. Een beetje zelfspot kan geen kwaad.

Succes!
pi_68066883
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef Poem het volgende:
Weet je, TS, als je een meisje wil aanspreken, kan je jezelf een beetje aansporen met motto's als wie brutaal is, heeft de halve wereld en kom op, gaan met die banaan en nee heb je, ja kan je krijgen.
En inderdaad: meisjes vreten je niet op.
Als je iets doms zegt, lach dan met haar mee. Een beetje zelfspot kan geen kwaad.

Succes!
"He yoh, ik ben een sukkel die niet uit z'n woorden kan komen. Wil je nu met me naar bed?

Groetjes ..."

Wat denk je zelf? Zou dat succes hebben?
pi_68067032
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

"He yoh, ik ben een sukkel die niet uit z'n woorden kan komen. Wil je nu met me naar bed?

Groetjes ..."

In sommige gevallen werkt dat inderdaad. Niet als je dat vraagt op school bij een meisje die constant aan het leren is maar bijv. om 2 uur in de ochtend tijdens het stappen.

En zoals gezegd, verlegen is echt niet erg, wtf maakt dat nou uit dat je gaat blozen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68073145
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef Poem het volgende:
Weet je, TS, als je een meisje wil aanspreken, kan je jezelf een beetje aansporen met motto's als wie brutaal is, heeft de halve wereld
Grappig, ik ken dat spreekwoord alleen in negatieve zin.

maar dit is offtopic
pi_68074300
Hoe weet je dat je verlegen moet zijn? Je bent toch niet altijd verlegen? Net als alle dingen die mensen doen, vereist ook verlegenheid een achterliggend proces.

Ben je bang dat ze je niet aardig vinden?
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_68082157
Praat veel met meisjes die je niet zo leuk vind. Dan vind je het misschien minder erg om een slechte indruk te maken en als je het vaker doet krijg je meer vertrouwen in jezelf. Praat bijvoorbeeld niet meteen het meisje dat je leuk vind, maar met haar vriendin die je niet zo leuk vind.
pi_68096394
1. Communiceer voortaan alleen nog maar via msn.

2 keer

Ontopic (anders wordt het weer 'opgeschoond' )
2. Inderdaad oefenen bij andere nietszeggende meiden/vrouwen en zo ervaring opdoen.

Tenzij! Je een goede reden hebt om verlegen te zijn. Als je bv. fucking lelijk bent. Zie tip no. 1
pi_68097011
Komt vanzelf

Ik ben nu 28 en heb ook al heel wat meer zelfvertrouwen opgebouwd, maar nog steeds is het zo dat ik bij meiden die al bezet zijn, gewone vriendinnen of meiden waar ik niet écht geintresseerd in ben ik heel makkelijk een gesprek begin en bij meiden die ik wel leuk vind ik toch écht mezelf moet pushen

Meestal als je een paar minuten praat weet je al of het gesprek goed gaat of niet
En tja, verlegen zijn heeft ook wel wel aantrekkelijks
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68104255
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:12 schreef Chev het volgende:
bij meiden die ik wel leuk vind ik toch écht mezelf moet pushen

echt he. heb ik ook altijd. Zit ik op het einde van de avond met een meid die ik eigenlijk niet aantrekkelijk vind.
pi_68106791
kijk als een meisje vragen aan je stelt is het makkelijker een antwoord op te geven dan met veel vragen stellen
aan haar te stellen .Ik durf haar wel aan te kijken alleen weet ik niet wat ik aan haar moet zeggen normaal stel
ik voor maak ik kennis,en als je hele tijd rustig bent dan vinden ze je saai en ddar heb ik mooite mee.
iemand tips hoe ik beter kan communiceren met meisjes vind het vooral lastig om een praatje te maken met ze dan wordt ik vooral verlegen van
pi_68106946
maar als je naar de dating site gaat dan vragen de meisjes foto van je dan denk je vind ze me wel leuk of niet
daar ben ik voel ik me ook onzeker voor.
pi_68107081
pacmaniac

beetje onvriendelijk van je opmerkingen ik vraag alleen om hulp.

Syheriat

Ik twijfel of ze me wel of niet leuk vinden

ssebass

nou als je hele tijd stil bent dan vinden ze je saai fan lopen ze weg van je

OmniRocket

luisteren kan ik goed alleen vind ik langere praatjes wat lastig

bij mij is het dat ik lang moet nadenken voordat ik wat moet zeggen dan weet ik niet veel wat ik moet zeggen

[ Bericht 71% gewijzigd door Mordreth op 17-04-2009 14:20:40 (Even bij elkaar gegooid) ]
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:15:32 #22
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68107898
Meisjes zijn net jongens, maar alleen niet voor rede vatbaar.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:16:47 #23
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68107947
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef ssebass het volgende:
En wat vinden ze van schattige gasten? Juist, "beste vrienden"-materiaal.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_68108411
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef RADJEV766 het volgende:
pacmaniac

beetje onvriendelijk van je opmerkingen ik vraag alleen om hulp.
pacmaniac zegt alleen dat het zo weer over gaat wat is daar onvriendelijk aan.
pi_68110404
Je moet vrouwen gewoon als minderwaardigen zien, dan vinden ze je het leukst
Behalve als ze 30+ en pittig zijn.
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:20:02 #26
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_68110450
vooral hard praten met een veel vergroot worden, dat doet de truk bij mij iig

zhc
pi_68112142
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Blenkah het volgende:
Maar toch een tip: Zeg gewoon wat het eerste in je opkomt
"ik speel een hunter in WoW. wil je mijn pet zijn?"
pi_68114611
[quote]Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef RADJEV766 het volgende:
Syheriat

Ik twijfel of ze me wel of niet leuk vinden
quote]

Ga er eens gewoon vanuit of ze je wel leuk vinden. Speel het af in je hoofd, als een soort groot scherm waar een film op draait, en maak dat beeld steeds groter en helderder. Speel vervolgens een negatieve situatie af, en maak dat beeld kleiner en negatiever. En kijk naar jezelf, hoe je het doet, hoe je je gedraagt. Je kunt niet altijd verlegen zijn, kost teveel moeite. Je moet ook nog eten, slapen, boos zijn en lachen.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_68143526
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Koewam het volgende:
Je moet vrouwen gewoon als minderwaardigen zien, dan vinden ze je het leukst
Kijk dit is pas een tip. Helpt serieus, zo push ik verlegen vrienden tijdens het uitgaan ook.
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:19:34 #30
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_68143565
Wees gewoon niet jezelf. Gezien je posthistorie.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 19 april 2009 @ 08:01:08 #31
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68160499
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:29 schreef RADJEV766 het volgende:
iemand tips hoe ik beter kan communiceren met meisjes vind het vooral lastig om een praatje te maken met ze dan wordt ik vooral verlegen van.
Als je het zo stelt, blijft alleen gebarentaal over. Durf jezelf eens voor lul te zetten. Het gaat je vaak genoeg gebeuren in je leven.

Voor sommigen helpen een paar toneellessen al. Ook een leuke kans meiden te ontmoeten.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68184422
weet je ik ben een moeilijke prater daarom word ik verlegen van , dan weet ik niet hoe ik aan mijn woorden moet komen bij een gesprek
  zondag 19 april 2009 @ 22:59:33 #33
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68187438
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef rontvierkand het volgende:

[..]

echt he. heb ik ook altijd. Zit ik op het einde van de avond met een meid die ik eigenlijk niet aantrekkelijk vind.
Echt he. De meest vlotte leuke gesprekken heb ik met de dikke kleine antilliaanse buurvrouw waar ik niks van moet. Of oude mensen of hele kleine kinderen. Mooie meisjes die op lichtfilters zitten die ik moet opruimen tijdens de opening van en feest, als ik die dan benader doen ze altijd eerst alsof ze je niet goed verstaan en dan blijven ze zitten alsof ik een mislukte versierpoging deed wtf?

Krengen moet je gewoon behandelen alsof je een Nikkert of en Mocro bent. Gewoon moeilijk doen.
Dat zijn ze gewend denk ik. Als je ze te voorzichtig benader dneken ze mishcien wat is dit en gaan ze gelijk in de verdediging. de bitch spelen dus.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 19 april 2009 @ 23:16:52 #34
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68188081
Het jammere van dit topic is dat ervaringsdeskundigen niet reageren, omdat ze verlegen zijn
pi_68258179
Ik ben hier vroeger heel lang mee bezig geweest en je kunt jezelf verbeteren als je er genoeg tijd in steekt (dan praten over misschien wel jaren )

Anyway, wat ik zo uit m'n hoofd op kan noemen:

-AskMen.com en dating & sex rubriek, is gratisch en staan hele goede artikelen in van tijd tot tijd
- Double your dating van david deangelo, how to become an alpha male enzo zijn er nog een paar ebooks met ong. dezelfde inhoud. Probeer die even via torrent/limewire oid gratis te hosselen, of betaal ¤ teveel,- als je geld over hebt.
- Veel met oninteressante meisjes praten as said, en probeer een goede/beste vriendin te regelen. Leer je heel veel van over wat vrouwen beweegt. Big issue
- Zoveel mogelijk lijntjes uitleggen, naast het feit dat je dan altijd wat hebt, heeft de gedachte dat je nog 5 andere 'leuke' meisjes hebt om achter aan te gaan als het mis gaat enoooorme impact op je zekerheid e.d.
- Om een gesprek op gang te houden moet je de ander veel laten praten met name over zichzelf of wat ze interessant vinden, ook al interesseert het je geen fuck.
- Houd er rekening mee dat de leuke meisjes weten dat ze leuk zijn en dus geen extra moeite in je gaan steken als je niet op het eerste gezicht al aantrekkelijk bent. Maakt het allemaal wat moeilijker, dus het ligt niet per se aan jou communicatiegestoordheid.
- En er blijven altijd meisjes die nog contactgestoorder, verlegener en passiever zijn dan jij en waar geen gesprek mee aan te knopen omdat ze alleen ja en nee antwoorden. Als je zegt verlegen te zijn is de kans groot dat je vaak tegen zo een staat te praten, want die meisjes zijn niet populair ondanks dat ze knap zijn (ook de zelfverzekerde boys kunnen daar niks mee), en dus makkelijk benaderbaar.

En houd tenslotte altijd in gedachte: no reason to be shy, als het niet loopt is ze de moeite niet waard, en blunders vallen alleen voor jezelf op, de rest van de wereld heeft wel wat beters te doen
pi_68258310
"You've put the pussy on a pedestal."

Ik praat nu een of andere serie of film na, maar ik heb geen idee welke. Ik hoop bij God dat het geen Oprah, Dr. Phil of Greys Anatomy is, want dan weet heel Fok! dat ik zuigprogramma's kijk
pi_68258476
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:19 schreef VonHinten het volgende:
"You've put the pussy on a pedestal."

Ik praat nu een of andere serie of film na, maar ik heb geen idee welke. Ik hoop bij God dat het geen Oprah, Dr. Phil of Greys Anatomy is, want dan weet heel Fok! dat ik zuigprogramma's kijk
Film, A 40 year old virgin

Ik zal het woord toepasselijk maar niet laten vallen
  woensdag 22 april 2009 @ 00:32:26 #38
158452 IQM
I am the one
pi_68258520
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Groetjes ..."

Net weer A Beautiful Mind gezien en deze lijkt me nog steeds het uitproberen waard:
quote:
I don't exactly know what I am required to say in order for you to have intercourse with me. But could we assume that I said all that. I mean essentially we are talking about fluid exchange right? So could we go just straight to the sex.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_68266579
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:32 schreef IQM het volgende:

[..]

Net weer A Beautiful Mind gezien en deze lijkt me nog steeds het uitproberen waard:
[..]

Als ik het me goed herinner krijgt ie daarna een klap in het gezicht. Of een glas water?
  woensdag 22 april 2009 @ 12:56:59 #40
158452 IQM
I am the one
pi_68268065
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner krijgt ie daarna een klap in het gezicht. Of een glas water?
Yep (klap in het gezicht). Deze werkte dan weer wel:
quote:
I find you attractive. Your aggressive moves toward me... indicate that you feel the same way. But still, ritual requires that we continue with a number of platonic activities... before we have sex. I am proceeding with these activities, but in point of actual fact, all I really want to do is have intercourse with you as soon as possible.
[pause]
Nash: Are you gonna slap me now?
Scio Melius
Gelul.
  woensdag 22 april 2009 @ 15:00:56 #41
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68271888
Tuurlijk. en in een druk cafe nadat jij jouw ellenlange troonrede hebt opgevoerd, keert ze naar dr vriendin en zegt ze: wat zei hij??
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 23 april 2009 @ 17:26:29 #42
137556 L.no
Midlife crisis
pi_68309734
Heb je dat met iedere meisje? Is er geen vriendin/nichtje/buurmeisje/zusje/oninteressante meisje waar je tegen kan praten?
Zoja: Als je daar wél in staat bent, dan moet je ze vergelijken met de meiden waar je wel moeite mee hebt om tegen te praten. Zo kan je redenen zoeken waarom je verlegen wordt en probeer te oefenen om dat te voorkomen.
Zonee: Dan zou ik daar maar eens mee beginnen. Denk vooral niet teveel en probeer van je blunders een voordeel te maken. Na een tijdje voel je zelf wat zelfverzekerder en dan heb je steeds minder moeite mee.

Zijn er een paar specifieke meisjes waar je interesse mee hebt? Dan is het handig dat je weet wat ze momenteel mee bezig zijn waar jij ook genoeg van afweet. Zolang jij zelf genoeg erover weet, kan je vragen stellen en haar laten praten. Zo hoef je niet zo nerveus te zijn dat je veel zelf moet zeggen en als ze jou vragen stelt, dan moet je vooral kalm blijven.

Het is een moeilijke stap, maar je hebt niet meer te verliezen dan als je helemaal niet met haar praat ( hoop ik ).
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_68401664
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef ssebass het volgende:

Gewoon jezelf oppeppen en proberen, je zult merken hoe vaker je het probeert, hoe verder je komt Uiteindelijk doe je het met gemak
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:11:27 #44
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_68475564
Twijfel je of ze jou leuk vinden? Of ben je bang om afgewezen te worden?
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  woensdag 29 april 2009 @ 01:18:52 #45
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68484804
Ik kende 1 meisje waar ik redelijk mee kon babbelen. Ze was mooi en slim. Maar ze woont al een x aantal jaar in Eindhoven. Waarom vertrekken ze allemaal naar het Zuiden voor Pedagogie?
  woensdag 29 april 2009 @ 01:34:42 #46
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_68485069
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef DragonFire het volgende:
Twijfel je of ze jou leuk vinden? Of ben je bang om afgewezen te worden?
Z'n posthistorie al eens gelezen?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_68486688
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:29 schreef RADJEV766 het volgende:
Simpel: dat hebben alle jongens (op een enkeling na). De ene zet het alleen iets makkelijker overboord dan de andere. 'Gewoon doen' is vaak het devies. En dat is weer makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ja, daar heeft iedereen last van Dus zet jezelf er gewoon overheen op dat moment en spreek ze aan. 9 van de 10 vrouwen vind het leuk om met iemand te praten. En die ene van die 10 die niet reageert is vaak arrogant en een bitch, ergo: daar wil je niet eens mee praten dus good riddance.
onzin?
  woensdag 29 april 2009 @ 12:31:46 #48
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_68494103
Oke een aantal tips.
- Ga een paar keer naar een winkelcentrum en zeg elke dame die je ziet gedag.
- Zorg voor een verzorgt uiterlijk, dit geeft een betere zelfverzekerdheid.
- Stap niet direct op de aller lekkerste meiden af. Begin eerst eens wat babbeltjes met gewoon elke meid waar de gelegenheid zich voor bied. Op deze wijze maak je "smalltalk" meer eigen en kan je het later toepassen wanneer je wilt.
- Probeer vaker sociale gesprekken te houden, familie, vrienden, collega's.
- Voordat je weg gaat naar buiten, maakt niet uit wat je gaat doen. Pep jezelf op door een vrolijk liedje te zingen. Zit je goed in je vel dan straal je het uit en zullen mensen meer open naar jou staan.

En last but not least...
- Jij vind niet elke meid een geschikte partner voor jouzelf. Dus waarom zou elke meid het wel van jou vinden. Het spreekwoord op elk potje past een dekseltje is hier wel van toepassing.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_68495671
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom vertrekken ze allemaal naar het Zuiden voor Pedagogie?
Brabantse kinderen hebben meer hulp nodig.
pi_68496002
@TS: Hoe is het inmiddels? Werken de tips al?
pi_68496286
Al die tips en truuks hier zetten me toch wel aan het denken. Het meeste helpt denk ik? niet. Dat is hetzelfde als dat je een eindelijk een date hebt met het meisje van je dromen. De avond er voor zit je je papieren vol te schrijven wat je wil zeggen, is het moment uit eindelijk daar floepen er allemaal andere dingen uit.

Al helpt deze tip van dragonfire natuurlijk wel.
- Stap niet direct op de aller lekkerste meiden af. Begin eerst eens wat babbeltjes met gewoon elke meid waar de gelegenheid zich voor bied. Op deze wijze maak je "smalltalk" meer eigen en kan je het later toepassen wanneer je wilt
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68758094
jezus cristus als je met een meisje wilt gaan babbelen dan weet je niet veel wat je moet gaan zeggen en dan stopt het gesprek.Het lijkt dat ik moeite mee hebt om mijn linkerdeel van mijn hersens te gebruiken als ik praat
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:10:32 #53
158452 IQM
I am the one
pi_68758110
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht.
Scio Melius
Gelul.
pi_68758316
DragonFire

bedank voor je tips mijn probleem is ik ben een moeilijke prater dan lukt het niet om met een meisje in contact te krijgen terwijl
ik er normaal uitziet ik verzorg mijn haren en gezicht elke dag.En als een meisje mij aankijkt wordt ik er verlegen
van dan weet ik niet hoe ik een goede praatje met ze kunnen maken

groet
pi_68758418
DragonFire

soms twijfel ik of ze me wel leuk of niet leuk vinden maar ik weet wel als een meisje naar je glimlacht dat ze wel interesse in je heeft. mooie meisjes gaan vooral voor het geld en lieve meisjes voor echte liefde
pi_70141119
laatste tijd kijken veel meisjes mij aan maar draai ik mijn hoofd weg dan weet ik echter niet hoe ik moet door moet gaan met praatjes maken hebben jullie ook hetzelfde probleem als ik
pi_70149212
Ik heb ook hetzelfde probleem, als ik samen ben met een meisje word ik opeens verlegen, terwijl in het bijzijn van andere mensen, verloopt alles gewoon heel soepel
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:37:57 #58
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70149458
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef RADJEV766 het volgende:
weet je ik ben een moeilijke prater daarom word ik verlegen van , dan weet ik niet hoe ik aan mijn woorden moet komen bij een gesprek
Beste tip die je zal krijgen in dit topic:

Veel mensen gaan er teveel van lullen maar misschien ga jij er juist net genoeg van lullen.
pi_70631745
lol met die bier is dat de enige truc
pi_70631809
Bier helpt idd, met mate.
pi_70631840
ik begrijp het niet inmezelf dat ik met jongens beter kan communiceren dan met meisjes dan denken de meisjes dat je homofiel bent.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:31:46 #62
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70632014
Ik ben van oorsprong heel verlegen maar als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat juist ik makkelijker contact leg met het vrouwelijke soort dan mijn omgeving die wat assertiever is ingesteld. Maar ik ben ook meer een vrouwmens.
pi_70632513
mijn psycholoog zij dat praten het allerbelangrijkste is om goede contact te krrijgen met meisjes niet alleen maar aankijken maar veel praten daar houden de meisjes van.maar soms weet je niet hoe jje je moet concentreren
als je een praatje met ze willen maken
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:58:42 #64
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70632660
ok. doet er niet toe.

[ Bericht 35% gewijzigd door Schenkstroop op 04-07-2009 01:11:02 ]
pi_70632840
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zat vandaag in de trein van Purmerend naar Hoorn. Aan de overkant van het gangpad zat een meisje met een grote roze reiskoffer en een dik boek. Een 'dik boek' was nog een understatement. maar het rook er verschrikkelijk lekker in de coupe en dat kwam door haar.

De ventilalie zat op een kier dus haar parfum vulde de hele coupe en het rook er zo ontzettend lekker zoet. geweldig! Ik dacht heel even dat het de snoep was die zij in haar mond had. Maar dat was niet zo, zo bleek later. De geur was te vergelijken met een hele zachte zoete dropgeur. Ik werd er helemaal kalm van. En en beetje verliefd..

Ze had een superlief gezichtje met grote blauwe kijkers. Blond haar en ze was welbespraakt. Dat laatste merk je zodra een meisje wat zegt. Dit is voor mij een intelligentiegraadmeter.

Ik heb er toen naar gevraagd wat voor parfum ze droeg want het rook er zo ontzettend lekker. De zoete geur deed het em! Ik kreeg spontaan antwoord. Zij zocht het flesje nog voor me op in dr bruine handtas. De reistijd van Purmerend naar Hoorn is echter maar 14 minuten.

Ik zie dr niet meer, ze is weg, foetsie. Zij heeft vast een lover, en ze kwam zelf net terug van NY. Ze ligt nu vast in de gelukkige armen van een stomme man. Haar mooie blauwe kijkers achtervolgen mij nogsteeds

HEARTBREAK
Wat heeft deze info met de vraag van TS te maken vraag ik me dan weer af....
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70687416
gelukkig ben ik niet meer verlegen om meisjes meer aan te kijken allleeen weet ik niet veel wat ik uit hoofd moet zeghgen
pi_70687673
*versiertips voor meiden

1. doe geen vieze dingen, zoals peuteren in je neus, scheten laten en boeren dat is vies.
2. lieg nooit! want dan moet je alle leugens onthouden en dan val je vanzelf door de mand.
3. dring nooit te veel aan, als hij nee zegt respecteer dat dan.
4. wijs niet en ga niet staan staren.
5. praat niet negatief over je ex-en en al helemaal niet in het begin.
6. glimlach daar bedoel je mee dat je open staan voor een vriendelijke reactie
7. belangrijkste is de eerste indruk, dus verknal die alsjeblieft niet.
8. luister naar je stem, als je een hele hoge piepstem hebt veraad dat angst en verlegenheid, luister naar je stem en probeer zo rustig en normaal over te komen.
9. moeilijk die openingszinnen? je kunt het beste complimentjes maken dat breekt het ijs vanzelf.
10.als je zelfvertrouwen hebt dan straal je dat uit en dat maakt je weer aantrekkelijk!
  maandag 6 juli 2009 @ 03:53:17 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70689398
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:13 schreef RADJEV766 het volgende:
gelukkig ben ik niet meer verlegen om meisjes meer aan te kijken allleeen weet ik niet veel wat ik uit hoofd moet zeghgen
Tof, je hebt de tip van Cmonv opgevolgd. Je bent op de goede weg, kerel!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')