"He yoh, ik ben een sukkel die niet uit z'n woorden kan komen. Wil je nu met me naar bed?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef Poem het volgende:
Weet je, TS, als je een meisje wil aanspreken, kan je jezelf een beetje aansporen met motto's als wie brutaal is, heeft de halve wereld en kom op, gaan met die banaan en nee heb je, ja kan je krijgen.
En inderdaad: meisjes vreten je niet op.
Als je iets doms zegt, lach dan met haar mee. Een beetje zelfspot kan geen kwaad.
Succes!
In sommige gevallen werkt dat inderdaad. Niet als je dat vraagt op school bij een meisje die constant aan het leren is maar bijv. om 2 uur in de ochtend tijdens het stappen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
"He yoh, ik ben een sukkel die niet uit z'n woorden kan komen. Wil je nu met me naar bed?
Groetjes ..."
Wat denk je zelf? Zou dat succes hebben?
Grappig, ik ken dat spreekwoord alleen in negatieve zin.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef Poem het volgende:
Weet je, TS, als je een meisje wil aanspreken, kan je jezelf een beetje aansporen met motto's als wie brutaal is, heeft de halve wereld
echt he. heb ik ook altijd. Zit ik op het einde van de avond met een meid die ik eigenlijk niet aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:12 schreef Chev het volgende:
bij meiden die ik wel leuk vind ik toch écht mezelf moet pushen
En wat vinden ze van schattige gasten? Juist, "beste vrienden"-materiaal.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef ssebass het volgende:
Ach meisjes vinden verlegen gasten schattig.
pacmaniac zegt alleen dat het zo weer over gaat wat is daar onvriendelijk aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef RADJEV766 het volgende:
pacmaniac
beetje onvriendelijk van je opmerkingen ik vraag alleen om hulp.
"ik speel een hunter in WoW. wil je mijn pet zijn?"quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Blenkah het volgende:
Maar toch een tip: Zeg gewoon wat het eerste in je opkomt
Kijk dit is pas een tip. Helpt serieus, zo push ik verlegen vrienden tijdens het uitgaan ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Koewam het volgende:
Je moet vrouwen gewoon als minderwaardigen zien, dan vinden ze je het leukst
Als je het zo stelt, blijft alleen gebarentaal over. Durf jezelf eens voor lul te zetten. Het gaat je vaak genoeg gebeuren in je leven.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:29 schreef RADJEV766 het volgende:
iemand tips hoe ik beter kan communiceren met meisjes vind het vooral lastig om een praatje te maken met ze dan wordt ik vooral verlegen van.
Echt he. De meest vlotte leuke gesprekken heb ik met de dikke kleine antilliaanse buurvrouw waar ik niks van moet. Of oude mensen of hele kleine kinderen. Mooie meisjes die op lichtfilters zitten die ik moet opruimen tijdens de opening van en feest, als ik die dan benader doen ze altijd eerst alsof ze je niet goed verstaan en dan blijven ze zitten alsof ik een mislukte versierpoging deed wtf?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef rontvierkand het volgende:
[..]
echt he. heb ik ook altijd. Zit ik op het einde van de avond met een meid die ik eigenlijk niet aantrekkelijk vind.
Film, A 40 year old virginquote:Op woensdag 22 april 2009 00:19 schreef VonHinten het volgende:
"You've put the pussy on a pedestal."
Ik praat nu een of andere serie of film na, maar ik heb geen idee welke. Ik hoop bij God dat het geen Oprah, Dr. Phil of Greys Anatomy is, want dan weet heel Fok! dat ik zuigprogramma's kijk
Net weer A Beautiful Mind gezien en deze lijkt me nog steeds het uitproberen waard:quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
"He yoh, ik ben een sukkel die niet uit z'n woorden kan komen. Wil je nu met me naar bed?
Groetjes ..."
Wat denk je zelf? Zou dat succes hebben?
quote:I don't exactly know what I am required to say in order for you to have intercourse with me. But could we assume that I said all that. I mean essentially we are talking about fluid exchange right? So could we go just straight to the sex.
Als ik het me goed herinner krijgt ie daarna een klap in het gezicht. Of een glas water?quote:Op woensdag 22 april 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Net weer A Beautiful Mind gezien en deze lijkt me nog steeds het uitproberen waard:
[..]
Yep (klap in het gezicht).quote:Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner krijgt ie daarna een klap in het gezicht. Of een glas water?
quote:I find you attractive. Your aggressive moves toward me... indicate that you feel the same way. But still, ritual requires that we continue with a number of platonic activities... before we have sex. I am proceeding with these activities, but in point of actual fact, all I really want to do is have intercourse with you as soon as possible.
[pause]
Nash: Are you gonna slap me now?
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef ssebass het volgende:
Ach meisjes vinden verlegen gasten schattig.
Z'n posthistorie al eens gelezen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef DragonFire het volgende:
Twijfel je of ze jou leuk vinden? Of ben je bang om afgewezen te worden?
Simpel: dat hebben alle jongens (op een enkeling na). De ene zet het alleen iets makkelijker overboord dan de andere. 'Gewoon doen' is vaak het devies. En dat is weer makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ja, daar heeft iedereen last vanquote:Op donderdag 16 april 2009 11:29 schreef RADJEV766 het volgende:
iemand tips hoe ik beter kan communiceren met meisjes vind het vooral lastig om een praatje te maken met ze dan wordt ik vooral verlegen van.
Brabantse kinderen hebben meer hulp nodig.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom vertrekken ze allemaal naar het Zuiden voor Pedagogie?
Beste tip die je zal krijgen in dit topic:quote:Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef RADJEV766 het volgende:
weet je ik ben een moeilijke prater daarom word ik verlegen van , dan weet ik niet hoe ik aan mijn woorden moet komen bij een gesprek
Wat heeft deze info met de vraag van TS te maken vraag ik me dan weer af....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zat vandaag in de trein van Purmerend naar Hoorn. Aan de overkant van het gangpad zat een meisje met een grote roze reiskoffer en een dik boek. Een 'dik boek' was nog een understatement. maar het rook er verschrikkelijk lekker in de coupe en dat kwam door haar.
De ventilalie zat op een kier dus haar parfum vulde de hele coupe en het rook er zo ontzettend lekker zoet. geweldig! Ik dacht heel even dat het de snoep was die zij in haar mond had. Maar dat was niet zo, zo bleek later. De geur was te vergelijken met een hele zachte zoete dropgeur. Ik werd er helemaal kalm van. En en beetje verliefd..
Ze had een superlief gezichtje met grote blauwe kijkers. Blond haar en ze was welbespraakt. Dat laatste merk je zodra een meisje wat zegt. Dit is voor mij een intelligentiegraadmeter.
Ik heb er toen naar gevraagd wat voor parfum ze droeg want het rook er zo ontzettend lekker. De zoete geur deed het em! Ik kreeg spontaan antwoord. Zij zocht het flesje nog voor me op in dr bruine handtas. De reistijd van Purmerend naar Hoorn is echter maar 14 minuten.
Ik zie dr niet meer, ze is weg, foetsie. Zij heeft vast een lover, en ze kwam zelf net terug van NY. Ze ligt nu vast in de gelukkige armen van een stomme man. Haar mooie blauwe kijkers achtervolgen mij nogsteeds
HEARTBREAK
Tof, je hebt de tip van Cmonv opgevolgd. Je bent op de goede weg, kerel!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:13 schreef RADJEV766 het volgende:
gelukkig ben ik niet meer verlegen om meisjes meer aan te kijken allleeen weet ik niet veel wat ik uit hoofd moet zeghgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |