abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68496286
Al die tips en truuks hier zetten me toch wel aan het denken. Het meeste helpt denk ik? niet. Dat is hetzelfde als dat je een eindelijk een date hebt met het meisje van je dromen. De avond er voor zit je je papieren vol te schrijven wat je wil zeggen, is het moment uit eindelijk daar floepen er allemaal andere dingen uit.

Al helpt deze tip van dragonfire natuurlijk wel.
- Stap niet direct op de aller lekkerste meiden af. Begin eerst eens wat babbeltjes met gewoon elke meid waar de gelegenheid zich voor bied. Op deze wijze maak je "smalltalk" meer eigen en kan je het later toepassen wanneer je wilt
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68758094
jezus cristus als je met een meisje wilt gaan babbelen dan weet je niet veel wat je moet gaan zeggen en dan stopt het gesprek.Het lijkt dat ik moeite mee hebt om mijn linkerdeel van mijn hersens te gebruiken als ik praat
iemand tips hoe ik beter kan communiceren met meisjes vind het vooral lastig om een praatje te maken met ze dan wordt ik vooral verlegen van
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:10:32 #53
158452 IQM
I am the one
pi_68758110
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_68758316
DragonFire

bedank voor je tips mijn probleem is ik ben een moeilijke prater dan lukt het niet om met een meisje in contact te krijgen terwijl
ik er normaal uitziet ik verzorg mijn haren en gezicht elke dag.En als een meisje mij aankijkt wordt ik er verlegen
van dan weet ik niet hoe ik een goede praatje met ze kunnen maken

groet
iemand tips hoe ik beter kan communiceren met meisjes vind het vooral lastig om een praatje te maken met ze dan wordt ik vooral verlegen van
pi_68758418
DragonFire

soms twijfel ik of ze me wel leuk of niet leuk vinden maar ik weet wel als een meisje naar je glimlacht dat ze wel interesse in je heeft. mooie meisjes gaan vooral voor het geld en lieve meisjes voor echte liefde
pi_70141119
laatste tijd kijken veel meisjes mij aan maar draai ik mijn hoofd weg dan weet ik echter niet hoe ik moet door moet gaan met praatjes maken hebben jullie ook hetzelfde probleem als ik
pi_70149212
Ik heb ook hetzelfde probleem, als ik samen ben met een meisje word ik opeens verlegen, terwijl in het bijzijn van andere mensen, verloopt alles gewoon heel soepel
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:37:57 #58
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70149458
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef RADJEV766 het volgende:
weet je ik ben een moeilijke prater daarom word ik verlegen van , dan weet ik niet hoe ik aan mijn woorden moet komen bij een gesprek
Beste tip die je zal krijgen in dit topic:

Veel mensen gaan er teveel van lullen maar misschien ga jij er juist net genoeg van lullen.
pi_70631745
lol met die bier is dat de enige truc
pi_70631809
Bier helpt idd, met mate.
pi_70631840
ik begrijp het niet inmezelf dat ik met jongens beter kan communiceren dan met meisjes dan denken de meisjes dat je homofiel bent.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:31:46 #62
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70632014
Ik ben van oorsprong heel verlegen maar als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat juist ik makkelijker contact leg met het vrouwelijke soort dan mijn omgeving die wat assertiever is ingesteld. Maar ik ben ook meer een vrouwmens.
pi_70632513
mijn psycholoog zij dat praten het allerbelangrijkste is om goede contact te krrijgen met meisjes niet alleen maar aankijken maar veel praten daar houden de meisjes van.maar soms weet je niet hoe jje je moet concentreren
als je een praatje met ze willen maken
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:58:42 #64
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70632660
ok. doet er niet toe.

[ Bericht 35% gewijzigd door Schenkstroop op 04-07-2009 01:11:02 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70632840
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zat vandaag in de trein van Purmerend naar Hoorn. Aan de overkant van het gangpad zat een meisje met een grote roze reiskoffer en een dik boek. Een 'dik boek' was nog een understatement. maar het rook er verschrikkelijk lekker in de coupe en dat kwam door haar.

De ventilalie zat op een kier dus haar parfum vulde de hele coupe en het rook er zo ontzettend lekker zoet. geweldig! Ik dacht heel even dat het de snoep was die zij in haar mond had. Maar dat was niet zo, zo bleek later. De geur was te vergelijken met een hele zachte zoete dropgeur. Ik werd er helemaal kalm van. En en beetje verliefd..

Ze had een superlief gezichtje met grote blauwe kijkers. Blond haar en ze was welbespraakt. Dat laatste merk je zodra een meisje wat zegt. Dit is voor mij een intelligentiegraadmeter.

Ik heb er toen naar gevraagd wat voor parfum ze droeg want het rook er zo ontzettend lekker. De zoete geur deed het em! Ik kreeg spontaan antwoord. Zij zocht het flesje nog voor me op in dr bruine handtas. De reistijd van Purmerend naar Hoorn is echter maar 14 minuten.

Ik zie dr niet meer, ze is weg, foetsie. Zij heeft vast een lover, en ze kwam zelf net terug van NY. Ze ligt nu vast in de gelukkige armen van een stomme man. Haar mooie blauwe kijkers achtervolgen mij nogsteeds

HEARTBREAK
Wat heeft deze info met de vraag van TS te maken vraag ik me dan weer af....
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70687416
gelukkig ben ik niet meer verlegen om meisjes meer aan te kijken allleeen weet ik niet veel wat ik uit hoofd moet zeghgen
pi_70687673
*versiertips voor meiden

1. doe geen vieze dingen, zoals peuteren in je neus, scheten laten en boeren dat is vies.
2. lieg nooit! want dan moet je alle leugens onthouden en dan val je vanzelf door de mand.
3. dring nooit te veel aan, als hij nee zegt respecteer dat dan.
4. wijs niet en ga niet staan staren.
5. praat niet negatief over je ex-en en al helemaal niet in het begin.
6. glimlach daar bedoel je mee dat je open staan voor een vriendelijke reactie
7. belangrijkste is de eerste indruk, dus verknal die alsjeblieft niet.
8. luister naar je stem, als je een hele hoge piepstem hebt veraad dat angst en verlegenheid, luister naar je stem en probeer zo rustig en normaal over te komen.
9. moeilijk die openingszinnen? je kunt het beste complimentjes maken dat breekt het ijs vanzelf.
10.als je zelfvertrouwen hebt dan straal je dat uit en dat maakt je weer aantrekkelijk!
  maandag 6 juli 2009 @ 03:53:17 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70689398
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:13 schreef RADJEV766 het volgende:
gelukkig ben ik niet meer verlegen om meisjes meer aan te kijken allleeen weet ik niet veel wat ik uit hoofd moet zeghgen
Tof, je hebt de tip van Cmonv opgevolgd. Je bent op de goede weg, kerel!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')