Dat je in de minderheid bent wil niet zeggen dat je daarom gelijk hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet MIJN verwrongen beeld, het IS het verwrongen beeld. Als je echt wat gelezen of bekeken had, dan had je niet zulke loze opmerkingen gemaakt.
Men valt zo gemakkelijk door de mand, dat ze alleen kennis hebben van de orthodoxie, hoe de algemene tendens is over zaken.
Hoe meer het zeggen betekend nog niet meteen meer waar.
Nee maar als je verder dan je neus lang is kijkt, weet je dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:09 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dat je in de minderheid bent wil niet zeggen dat je daarom gelijk hebt.
Nee want als je nog verder kijkt zie je dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee maar als je verder dan je neus lang is kijkt, weet je dat ik gelijk heb.
Het is al lang geen kwestie meer of het wel of niet kwalijke zaken gebeuren door BigPharma.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en idd. wéér doe je het... Omdat ik het niet met je eens ben, zou ik loze opmerkingen maken en door de mand vallen etc.
Vraagje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is al lang geen kwestie meer of het wel of niet kwalijke zaken gebeuren door BigPharma.
Het is totaal zinloos om de schurken te verdedigen. Deze topic is NIET opgestart om mijn stellingen onderuit de halen of voor mijn ongelijk. Dit is opgestart zodat mensen beseffen dat ze dag in dag uit besodemieterd worden. Dat het louter voor 90% op bedrog berust. Dat is het percentage dat medicijn NIET werken.
5 miljoen Nederlanders gebruiken dag in dag uit medicijnen, dat is bezopen. En heeft NIETS van doen met onze blakende gezondheid. in tegendeel zelfs.
De vraag is waarom doet men het? Waarom heeft de overheid BigPharma verstrengeling. Waarom is gros van de professoren in dienst van de industrie? Waarom is de informatie verschaffing naar de consument belabberd. Waarom is er geen onafhankelijk instituut. Waarom zijn keer op keer negatieve berichten over medicijnen? Waarom worder de realistische statistiekcijfertjes onde het kleed gemoffeld.
Dat mensen nog niet door hebben dat ze bedonderd worden. Het is werkelijk waar stuitend.
Waarom worden er ziektes gehyped? Waarom worden moelijk verkoopbare medicijnen herbestickerd en verkocht tegen nonsens aandoeningen. Waarom worden afgekeurde medicijjnen, overtijdse medicijnen verscheept naar Afrika. Waarom wordt er niets aan het drinkwater en ondervoeding probleem gedaan in Afrika.?
Waarom handelen EU landen niet met elkaar, hier wordt ADHD en Ritalin geintensiveerd terwijl Engeland een algeheel verbod heeft op dat kwalijke cocaïne medicijn? Zijn onze artsen nu werkelijk waar zo achterelijk naief. Onze artsen zijn ordinaire bonushunters met een stalen plaat voor hun kop.
Wie hier nu nog steeds bigpharma verdedigd heeft het niet begrepen.
Als je normaal kon nadenken had je geweten dat dit onzin is en dat het zo zit als ik zeg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is al lang geen kwestie meer of het wel of niet kwalijke zaken gebeuren door BigPharma.
Het is totaal zinloos om de schurken te verdedigen. Deze topic is NIET opgestart om mijn stellingen onderuit de halen of voor mijn ongelijk. Dit is opgestart zodat mensen beseffen dat ze dag in dag uit besodemieterd worden. Dat het louter voor 90% op bedrog berust. Dat is het percentage dat medicijn NIET werken.
5 miljoen Nederlanders gebruiken dag in dag uit medicijnen, dat is bezopen. En heeft NIETS van doen met onze blakende gezondheid. in tegendeel zelfs.
De vraag is waarom doet men het? Waarom heeft de overheid BigPharma verstrengeling. Waarom is gros van de professoren in dienst van de industrie? Waarom is de informatie verschaffing naar de consument belabberd. Waarom is er geen onafhankelijk instituut. Waarom zijn keer op keer negatieve berichten over medicijnen? Waarom worder de realistische statistiekcijfertjes onde het kleed gemoffeld.
Dat mensen nog niet door hebben dat ze bedonderd worden. Het is werkelijk waar stuitend.
Waarom worden er ziektes gehyped? Waarom worden moelijk verkoopbare medicijnen herbestickerd en verkocht tegen nonsens aandoeningen. Waarom worden afgekeurde medicijjnen, overtijdse medicijnen verscheept naar Afrika. Waarom wordt er niets aan het drinkwater en ondervoeding probleem gedaan in Afrika.?
Waarom handelen EU landen niet met elkaar, hier wordt ADHD en Ritalin geintensiveerd terwijl Engeland een algeheel verbod heeft op dat kwalijke cocaïne medicijn? Zijn onze artsen nu werkelijk waar zo achterelijk naief. Onze artsen zijn ordinaire bonushunters met een stalen plaat voor hun kop.
waar heb je dat vandaan??? Het heeft nl. meer weg van amfetamine, ga maar eens kijken op WIkipediaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:De farmaceutische "handel in ziekte"
Er is een complete industrie met een ingebakken economisch belang om alle informatie over de uitroeiing van ziekten tegen te werken, achter te houden en in diskrediet te brengen. De farmaceutische industrie verdient meer dan een miljard dollar aan de verkoop van geneesmiddelen voor allerlei aandoeningen. Deze middelen kunnen weliswaar symptomen verlichten, maar genezen niet. We moeten beseffen dat deze industrie erop uit is geld te slaan uit gewone ziekten. De genezing of uitroeiing van een ziekte leidt tot de volledige ineenstorting van een miljardenmarkt van farmaceutica.
quote:500 jaar geleden verdiende de Rooms-katholieke kerk miljarden Thaler (vroege dollars) aan de verkoop van aflaten, een denkbeeldige "sleutel tot de hemel" voor de gelovigen. Deze misleiding stortte ineen en sleepte een groot deel van de macht van de kerk mee in haar val. Ditzelfde frauduleuze systeem wordt door de farmaceutische industrie gebruikt. Het probeert de "sleutel tot gezondheid" aan miljoenen mensen te slijten en verdient miljarden aan een illusie: het valse idee dat de farmaceutische industrie begaan is met uw gezondheid.
Leuk plaatje, geef me een half uurtje en ik heb er eentje die exact het tegenovergestelde beweerd, wat niet zo moeilijk is, gezien het feit dat er helemaal geen cijfers en/of bronnen in genoemd worden..quote:
Prima, dan kan dit topic dus op slot. Start maar een blog oid, als je je evangelie wil versprijden. Dat heeft niet bijzonder veel op een forum te zoeken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je een beetje kon nadenken en geen blinddoek voorhad had je geweten dat het precies andersom zit.quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Prima, dan kan dit topic dus op slot. Start maar een blog oid, als je je evangelie wil verspreiden. Dat heeft niet bijzonder veel op een forum te zoeken.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Als je een beetje kon nadenken en geen blinddoek voorhad had je geweten dat het precies andersom zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha. Haha. Hahahahaha!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
![]()
Hier snelcursus Nederlandse handelswijze op gebied van media, zorg, oorlog, onderwijs, politiek, geld, misdaad/justitie
en wederom kom je, dit keer met plaatjes, met een zeer eenzijdige bron die idd. ook nog eens op meer manieren in het geheel verweven zit dan dat jij denkt. Maar daar neem je zelf blijkbaar de tijd niet voor om dat goed door te lezen, of, en dat denk ik eigenlijk eerder, je bent zo verblind in je manie om anderen jouw eigen mening op te dringen, dat je het gewoon niet ziet/wil zien.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
![]()
Hier snelcursus Nederlandse handelswijze op gebied van media, zorg, oorlog, onderwijs, politiek, geld, misdaad/justitie
Heb je zelf al eens deze link bezocht? Een mnoie quote om aan te geven dat een hoop wat daar te vinden ook klinkklare onzin is:quote:Kijk hier maar wat rond.
zwarte rook is meestal (volgens mij zelfs altijd) een teken dat de verbranding niet volledig verloopt en niet dat er geen brand meer is.quote:there was no sign that this was going to go down because of all the black smoke. And the black smoke is really indicative that the fire is out.
Zo, jij bent goed in overdrijven...quote:Halve wererld staat in brand en maar roepen dat er niets aan de hand is.
zegt de user met zo ongeveer de grootse oogkleppen in het topicquote:De oogkleppen van de Nederlanders. Echt onbegrijpelijk. Waar komt die onwaarschijnlijke kortzichtigheid vandaan hier op Fok.
is het nou echt zo moeilijk om niet binnen een paar posts weer te gaan beledigen? Het wil maar niet in jouw hoofd binnendringen dat dat één van de redenen is waarom de meesten hier zo reageren als dat ze doen.quote:Ik schaam echt kapot om Nederlander te zijn, het stomste, domste, lafste volk ter wereld, zonder enig twijfel.
ja, want Michael Moore heeft de waarheid in pacht... Tuurlijk zijn er grote misstanden in de Amerikaanse gezondheidszorg, maar dat is ook waar de film over gaat, niet over de gezondheidszorg hierquote:Ohja de zorgpremie wordt van 1000 per jaar verhoogd naar 1800. Amerikaanse manier van ziekenzorg, Yeah!! Kijk naar Sicko en besef de idioterie.
En weer een aanname waarvan je niet weet of die waarheid wordtquote:Gaan we hier ook krijgen, dat er maar 1 vinger wordt terug aangenaaid. Hogere premies met minder dekking. Verzekeraar beslist, niet de doctor. Want hoe vaak moet ik het nog zeggen, onze medische zorg is op geld berust niet op gezondheid.
Hier staat haarfijn uitgelegd waar je het verkeerd hebt, voor iedereen met havo of hoger te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
![]()
Kijk hier maar wat rond. Als er ook maar een fractie waar is wat hier al maal aangekaart wordt dan leven we toch echt in andere wereld dan dat jij denkt dat we leven.
Bizar gewoon dat mensen denken dat overheden en industrien het beste met je voor heeft. Hoe diep kan men slapen.
Halve wererld staat in brand en maar roepen dat er niets aan de hand is. De oogkleppen van de Nederlanders. Echt onbegrijpelijk. Waar komt die onwaarschijnlijke kortzichtigheid vandaan hier op Fok.
Ik schaam echt kapot om Nederlander te zijn, het stomste, domste, lafste volk ter wereld, zonder enig twijfel.
Ohja de zorgpremie wordt van 1000 per jaar verhoogd naar 1800. Amerikaanse manier van ziekenzorg, Yeah!!
Kijk naar Sicko en besef de idioterie. Gaan we hier ook krijgen, dat er maar 1 vinger wordt terug aangenaaid. Hogere premies met minder dekking. Verzekeraar beslist, niet de doctor. Want hoe vaak moet ik het nog zeggen, onze medische zorg is op geld berust niet op gezondheid.
Wake Up!
Het vervelende is dat ze op dit forum mensen verbieden te zeggen dat iemand een psychische afwijking heeft,quote:Op woensdag 22 april 2009 07:19 schreef June. het volgende:
Mensen, stop nu gewoon met discussiëren. Het is namelijk totaal zinloos. Zoals al eerder gezegd, het lijkt erop dat Lambiekje waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis heeft, cluster A in de DSM IV..
interessante docuquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:11 schreef Lambiekje het volgende:
Kijk naar Sicko en besef de idioterie.
Wake Up!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |