Als je een beetje kon nadenken en geen blinddoek voorhad had je geweten dat het precies andersom zit.quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Prima, dan kan dit topic dus op slot. Start maar een blog oid, als je je evangelie wil verspreiden. Dat heeft niet bijzonder veel op een forum te zoeken.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Als je een beetje kon nadenken en geen blinddoek voorhad had je geweten dat het precies andersom zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha. Haha. Hahahahaha!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
![]()
Hier snelcursus Nederlandse handelswijze op gebied van media, zorg, oorlog, onderwijs, politiek, geld, misdaad/justitie
en wederom kom je, dit keer met plaatjes, met een zeer eenzijdige bron die idd. ook nog eens op meer manieren in het geheel verweven zit dan dat jij denkt. Maar daar neem je zelf blijkbaar de tijd niet voor om dat goed door te lezen, of, en dat denk ik eigenlijk eerder, je bent zo verblind in je manie om anderen jouw eigen mening op te dringen, dat je het gewoon niet ziet/wil zien.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
![]()
Hier snelcursus Nederlandse handelswijze op gebied van media, zorg, oorlog, onderwijs, politiek, geld, misdaad/justitie
Heb je zelf al eens deze link bezocht? Een mnoie quote om aan te geven dat een hoop wat daar te vinden ook klinkklare onzin is:quote:Kijk hier maar wat rond.
zwarte rook is meestal (volgens mij zelfs altijd) een teken dat de verbranding niet volledig verloopt en niet dat er geen brand meer is.quote:there was no sign that this was going to go down because of all the black smoke. And the black smoke is really indicative that the fire is out.
Zo, jij bent goed in overdrijven...quote:Halve wererld staat in brand en maar roepen dat er niets aan de hand is.
zegt de user met zo ongeveer de grootse oogkleppen in het topicquote:De oogkleppen van de Nederlanders. Echt onbegrijpelijk. Waar komt die onwaarschijnlijke kortzichtigheid vandaan hier op Fok.
is het nou echt zo moeilijk om niet binnen een paar posts weer te gaan beledigen? Het wil maar niet in jouw hoofd binnendringen dat dat één van de redenen is waarom de meesten hier zo reageren als dat ze doen.quote:Ik schaam echt kapot om Nederlander te zijn, het stomste, domste, lafste volk ter wereld, zonder enig twijfel.
ja, want Michael Moore heeft de waarheid in pacht... Tuurlijk zijn er grote misstanden in de Amerikaanse gezondheidszorg, maar dat is ook waar de film over gaat, niet over de gezondheidszorg hierquote:Ohja de zorgpremie wordt van 1000 per jaar verhoogd naar 1800. Amerikaanse manier van ziekenzorg, Yeah!! Kijk naar Sicko en besef de idioterie.
En weer een aanname waarvan je niet weet of die waarheid wordtquote:Gaan we hier ook krijgen, dat er maar 1 vinger wordt terug aangenaaid. Hogere premies met minder dekking. Verzekeraar beslist, niet de doctor. Want hoe vaak moet ik het nog zeggen, onze medische zorg is op geld berust niet op gezondheid.
Hier staat haarfijn uitgelegd waar je het verkeerd hebt, voor iedereen met havo of hoger te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
![]()
Kijk hier maar wat rond. Als er ook maar een fractie waar is wat hier al maal aangekaart wordt dan leven we toch echt in andere wereld dan dat jij denkt dat we leven.
Bizar gewoon dat mensen denken dat overheden en industrien het beste met je voor heeft. Hoe diep kan men slapen.
Halve wererld staat in brand en maar roepen dat er niets aan de hand is. De oogkleppen van de Nederlanders. Echt onbegrijpelijk. Waar komt die onwaarschijnlijke kortzichtigheid vandaan hier op Fok.
Ik schaam echt kapot om Nederlander te zijn, het stomste, domste, lafste volk ter wereld, zonder enig twijfel.
Ohja de zorgpremie wordt van 1000 per jaar verhoogd naar 1800. Amerikaanse manier van ziekenzorg, Yeah!!
Kijk naar Sicko en besef de idioterie. Gaan we hier ook krijgen, dat er maar 1 vinger wordt terug aangenaaid. Hogere premies met minder dekking. Verzekeraar beslist, niet de doctor. Want hoe vaak moet ik het nog zeggen, onze medische zorg is op geld berust niet op gezondheid.
Wake Up!
Het vervelende is dat ze op dit forum mensen verbieden te zeggen dat iemand een psychische afwijking heeft,quote:Op woensdag 22 april 2009 07:19 schreef June. het volgende:
Mensen, stop nu gewoon met discussiëren. Het is namelijk totaal zinloos. Zoals al eerder gezegd, het lijkt erop dat Lambiekje waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis heeft, cluster A in de DSM IV..
interessante docuquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:11 schreef Lambiekje het volgende:
Kijk naar Sicko en besef de idioterie.
Wake Up!
Het is toch ernstiger met je gesteld dan ik dacht.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:31 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en wederom kom je, dit keer met plaatjes, met een zeer eenzijdige bron die idd. ook nog eens op meer manieren in het geheel verweven zit dan dat jij denkt. Maar daar neem je zelf blijkbaar de tijd niet voor om dat goed door te lezen, of, en dat denk ik eigenlijk eerder, je bent zo verblind in je manie om anderen jouw eigen mening op te dringen, dat je het gewoon niet ziet/wil zien.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oech je hebt je dus ook al niet verdiept in 911. Geen wonder dat je zo reageert.quote:[..]
Heb je zelf al eens deze link bezocht? Een mnoie quote om aan te geven dat een hoop wat daar te vinden ook klinkklare onzin is:
[..]
ja en dus komt het staal NOOIT bij de smelt punt. Vlak voor de instorting is het nagenoeg uit volgens de brandweer die terplekke is op verdieping 78/79/80. FBI overruled dat en prompt zakt het in.quote:zwarte rook is meestal (volgens mij zelfs altijd) een teken dat de verbranding niet volledig verloopt en niet dat er geen brand meer is.
[..]
uhh ik had het al aardig afgezwakt.quote:Zo, jij bent goed in overdrijven...
[..]
Uit het gezichtspunt van !?!quote:zegt de user met zo ongeveer de grootse oogkleppen in het topic
[..]
Nee Michael Moore is niet fantastisch. Maar zijn docu geeft wel goed aan wat er mis is met het gezondheidzorg. Sinds die tijd dat Michael Moore het gemaakt heeft is onze zorg OOK geprivatiseerd. Het zal niet lang duren of zulke praktijken hebben we hier ook.quote:is het nou echt zo moeilijk om niet binnen een paar posts weer te gaan beledigen? Het wil maar niet in jouw hoofd binnendringen dat dat één van de redenen is waarom de meesten hier zo reageren als dat ze doen.
[..]
ja, want Michael Moore heeft de waarheid in pacht... Tuurlijk zijn er grote misstanden in de Amerikaanse gezondheidszorg, maar dat is ook waar de film over gaat, niet over de gezondheidszorg hier
[..]
Oh ja wel er zijn al wel zaken dat verzekaars een besluit hebben genoemen en dat patient niet geopereerd wordt dwars tegen doctors advies in. Dat is inherent aan het feit dat de boel geprivatiseerd wordt. Winst gaat boven gezondheid. Nog erger dan dat het al was voor de privatisering.quote:En weer een aanname waarvan je niet weet of die waarheid wordt
Je hebt zeker een crush voor die flapdrol van een acteur.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:26 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Hier staat haarfijn uitgelegd waar je het verkeerd hebt, voor iedereen met havo of hoger te begrijpen.
Oh, en als je je schaamt om Nederlander te zijn, mag ik je verzoeken om dan op te rotten naar een van de landen die je zo veel beter vindt ?
En over de rest van dit topic, kijk dit maar eens, misschien dat je dan wakker wordt.
Het verbaast me hoe iemand het zo verkeerd kan hebben over alles maar toch nog weet hoe ie adem moet halen.
Alleen mensen die een geloof hebben, hebben een psychische afwijking.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:29 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ze op dit forum mensen verbieden te zeggen dat iemand een psychische afwijking heeft,
maar ze het mensen wel toe staan hun psychische aandoening aan andere mensen op te dringen.
De DSM-IV opgestelde lijst is op de holocaust na, het foutste wat de mens ooit bedacht heeft. Wie handeld volgens dat protocol moet acuut uit zijn ambt gezet worden. Wat ben je dan een uberfout of onderontwikkeld persoon.quote:‘Het lijkt erop dat de diagnose van een lichte psychiatrische aandoening erger is dan de kwaal. Een diagnose zou de eerste stap naar hulp moeten zijn, maar het lijkt de eerste stap naar een leven met weinig kansen en veel werkloosheid.’
D66: Koser
* Psychiatrie is wel een pseudowetenschap, en al die bronnen die jij aandraagt niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen mensen die een geloof hebben, hebben een psychische afwijking.
Je weet dat psychiatrie de meest verwerpelijk pseudowetenschap is?
Verdiep bijvoorbeeld in dit schandalige behandeling van ADHD in ons land. ADHD is normaal kinderlijk gedrag.
[..]
De DSM-IV opgestelde lijst is op de holocaust na, het foutste wat de mens ooit bedacht heeft. Wie handeld volgens dat protocol moet acuut uit zijn ambt gezet worden. Wat ben je dan een uberfout of onderontwikkeld persoon.
Nou, dat lijkt me makkelijk te bewijzen. Kom maar door met de KvK-documenten waar dat uit blijkt.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat RIVM aandelen heeft in BigPharma.
Biekje, let op wat je zegt. Afgezien dat je nu een hele groep mensen beledigt, uit je hier ook zelfhaat. De waarheid verkondigen zonder feiten en bronnen maakt dat je een geloof verkondigt. Komt dit bekend voor?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen mensen die een geloof hebben, hebben een psychische afwijking.
UK ziet het toch ook anders. Nederland artsen zijn criminele Ritalin-fascisten.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
* Psychiatrie is wel een pseudowetenschap, en al die bronnen die jij aandraagt niet?![]()
* ADHD is geen normaal kinderlijk gedrag. Niet voor niets moet een kind aan minimaal 6 van de criteria voldoen, en zijn van elk van die criteria ook de tijdsduur aangegeven. Voor een stoornis als ADHD moeten deze criteria zich gedurende een langere periode voordoen, en op een leeftijd waarop dit niet meer normaal, maar juist afwijkend is. ADHD is een samenspel van verscheidene symptomen, en iets heel anders dan een gewoon druk kind.
precie, het zijn ook ernstig overbodige mensen. het zou een zegen zijn.quote:*Als iedereen die volgens de DSM-IV handelt uit zijn ambt gezet moet worden, is er vrijwel geen enkele orthopedagoog, psycholoog of psychiater meer over.
Ja, daarom stijgt het aantal ADHDers.quote:De DSM-IV is geen protocol, het is een classificatiesysteem. Een systeem dat uitvoerig getest is en constant 'under construction' is, ofwel waarvan steeds wordt gekeken of er verbeteringen of aanpassingen mogelijk zijn en moeten komen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef ToT het volgende:
Dit is niet "Lambiekje's monoloog- & adoratietopic".
Een topic open je om discussies uit te lokken.
Jij wil ons van dingen overtuigen waarvan jij denkt dat het feiten zijn.
Prima, maar sta niet gek te kijken als mensen zich niet in 1 klap laten overtuigen door iemand die buldert dat we allemaal zwakzinnige makke schapen zijn en dat de waarheid 180 graden een andere kant op ligt dan men denkt.
Dit hele topic is sowieso al een vulkaan dat op uitbarsten staat, maar discussie moet er wel zijn.Zolang dit topic 1 post per pagina heeft waarin daadwerkelijk discussie lijkt plaats te vinden, is het geen goed topic om te discussieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het moment lijkt het op een openbare heksenstapel. De een doet hocuspocus en de rest loopt te flamen. Het onderwerp is inmiddels wel besproken en zinnige argumenten mbt deze discussie zijn wel geweest. De consensus komt neer op dat de stelling uit de titel foutief is en daarmee kan het topic gesloten worden.
Slotje aub.Kamina, manlier than you could ever hope to be
Komt er nog wat van, Lambiekje?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me makkelijk te bewijzen. Kom maar door met de KvK-documenten waar dat uit blijkt.
Lijkt me toch duidelijk. Geloof je in god, de sinterklaas in de wolken, dan ben je niet goed snik. PUNT.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:58 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Biekje, let op wat je zegt. Afgezien dat je nu een hele groep mensen beledigt, uit je hier ook zelfhaat. De waarheid verkondigen zonder feiten en bronnen maakt dat je een geloof verkondigt. Komt dit bekend voor?
dat is niet in KvK te vinden wijsneus. Aandelen in of je krijgt geld toegestopt om positief te zijn.quote:
ik heb geen afwijking hoor. Ik verkondig gewoon wat in buitenland redelijk common knowledge is alleen hier in NL lopen nog al blinde schapen rond.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:29 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ze op dit forum mensen verbieden te zeggen dat iemand een psychische afwijking heeft,
maar ze het mensen wel toe staan hun psychische aandoening aan andere mensen op te dringen.
Ik zal de vraag nog even herhalen omdat je er blijkbaar telkens per ongeluk overheen leest :quote:Op woensdag 22 april 2009 14:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb geen afwijking hoor. Ik verkondig gewoon wat in buitenland redelijk common knowledge is alleen hier in NL lopen nog al blinde schapen rond.
Maar je zult er ooit wel achterkomen dat ik enigszins gelijk heb.
Geloven in sprookjes over kwaadaardige farmaceuten en overheden valt in precies hetzelfde straatje, Biek.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk. Geloof je in god, de sinterklaas in de wolken, dan ben je niet goed snik. PUNT.
Dat je er hoop of iets uit kan halen is iets anders. Geloven blijft onzinnig.
Je zegt aandelen. Aandeelhouders van BV's staan toch echt in het KvK. Geld toegestopt krijgen is iets heel anders. Niet liegen, graag.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is niet in KvK te vinden wijsneus. Aandelen in of je krijgt geld toegestopt om positief te zijn.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)d_vaccinmakers_.html
Ik heb je bron goed doorgelezen en kom tot de conclusie dat de schrijver van dit artikel hangt naar het gelijk geven van de leden van de Gezondheidsraad en zijn adviseurs. Dit is te zien aan het aantal voorbeelden dat hij aandraagt, maar ook de inzet (in het blauw) heeft hij gekozen met de titel 'Expert heeft per definitie contact met industrie', ook is de volgende quote tegenovergesteld van wat jij als bewering aandraagt:quote:Op woensdag 22 april 2009 14:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Aandelen in of je krijgt geld toegestopt om positief te zijn.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)d_vaccinmakers_.html
An sich een goede bron, Biek, maar volgens mij heb je:quote:Vaccinonderzoek wordt in Nederland niet met publiek geld gefinancierd. Als je expert bent op dit terrein heb je dus per definitie contacten met de industrie.” Volgens Knottnerus is de Gezondheidsraad ’zeer terughoudend’ in het benoemen van deskundigen die onderzoek doen dat direct raakt aan het onderwerp waarover advies wordt gevraagd. „Maar je moet wel alle experts bij elkaar krijgen voor een goed advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |